Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:35 
 
Hardtraxxer

Heerlijke track weer van Ran-D & Adaro :thumbsup:
Ik ging los tijdens Intents :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Ik ging los tijdens Intents :D

Komt een beetje over alsof losgaan speciaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inno schreef:
GT500eleanor schreef:
Ik ging los tijdens Intents :D

Komt een beetje over alsof losgaan speciaal is.

is het ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Het lijkt wel op een PP plaat.


Vond ik met die gangsters dont dance ook al, geen leuke plaat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:02 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
GT500eleanor schreef:
Ik ging los tijdens Intents :D

Komt een beetje over alsof losgaan speciaal is.


Nee, maar meestal als je losgaat op een nummer, dan vindt je het een goede plaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.

Gisteren in de shoutbox was je nog zo lyrisch over dit nummer :P
Maar ben het wel met je eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.

Gisteren in de shoutbox was je nog zo lyrisch over dit nummer :P
Maar ben het wel met je eens!


Klopt :P Maar na een paar keer luisteren valt ie toch best wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:53 
 
Hardtraxx Newbie

wat een bullshit over dat Ran-D word uitgekotst..
ik ben zelf een grote fan van hem geworden omdat ik vind dat hij echt dikke nieuwe shit brengt
de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!

en dat zijn setjes standaard worden..?

kijk naar bijvoorbeeld zatox, draait die niet veel dezelfde?

het gaat idd om zelf belang!

Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..
ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!


Dit is mijn standpunt betreft Ran-D :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:57 
 
Artiest

dancesolutions schreef:
wat een bullshit over dat Ran-D word uitgekotst..
ik ben zelf een grote fan van hem geworden omdat ik vind dat hij echt dikke nieuwe shit brengt
de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!

en dat zijn setjes standaard worden..?

kijk naar bijvoorbeeld zatox, draait die niet veel dezelfde?

het gaat idd om zelf belang!

Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..
ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!

Dit is mijn standpunt betreft Ran-D :)



Leuk dat je je mening geeft, maar laat die zin voortaan even achterwege.
Mag je zijn muziek niks vinden, maar zo hoef je er dan niet over te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dancesolutions schreef:
wat een bullshit over dat Ran-D word uitgekotst..
ik ben zelf een grote fan van hem geworden omdat ik vind dat hij echt dikke nieuwe shit brengt
de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!

en dat zijn setjes standaard worden..?

kijk naar bijvoorbeeld zatox, draait die niet veel dezelfde?

het gaat idd om zelf belang!

Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..
ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!


Dit is mijn standpunt betreft Ran-D :)

:lol:

Ran-D wordt bij veel liefhebbers tegenwoordig minder gewaardeerd, door sommigen zelfs uitgekotst. Das geen mening, das een feit.

Zijn setjes zijn nog vaker 't zelfde dan die van Zatox, Zatox wordt hier overigens ook gewoon op afgebrand.

Z'n sets zitten juist niet vol energie. Al die vocals halen de energie uit de muziek en hij mixt elke keer z'n nieuwe plaat met een stilte in... Weg energie.

Leuk dat je je mening geeft, maar ga niet zeggen dat andermans mening onzin is omdat *eigenmening*, gaat nergens over natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dus als zatox het doet, mag ran-d het ook >.<
Zatox krijgt daar net zo goed commentaar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:20 
 
Artiest

Lyst schreef:
Dus als zatox het doet, mag ran-d het ook >.<
Zatox krijgt daar net zo goed commentaar op.


Ik snap zijn punt wel, elke producer heeft zeg maar een emmer die vol loopt met water naarmate die hetzelfde doet en uiteindelijk loopt dat over.
Zatox bv was in de tijd voor de E.P. van Poltergeist een producer die veel kon maken, na die release ging dat door en op gegeven moment zeiden mensen "Nee."
Ran-D kon opzich ook wel vaak met hetzelfde weg komen (overigens vak wel bij dezelfde personen, opvallend genoeg >.< ). Zijn buffer stroomt nu ook een beetje over.
B-Front bv, voel ik ook al enige druppeltjes hier en daar over de emmer heen klotsen, maar over algemeen pikken de mensen van hem het nog wel.
Brennan Heart heeft inmiddels volledige zwembaden over laten lopen, maar hij houdt nu eenmaal van baantjes trekken blijkbaar.

Zo heeft elke producer wel zulke dingen, dus snap wel wat hij ongeveer probeert te zeggen, alleen hij brengt het heel slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee je snapt hem verkeerd. Je mag op al die artiesten kritiek hebben, maar niet op Ran-D, want Ran-D brengt iedere keer dikke nieuwe shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:30 
 
Artiest

Lyst schreef:
Nee je snapt hem verkeerd. Je mag op al die artiesten kritiek hebben, maar niet op Ran-D, want Ran-D brengt iedere keer dikke nieuwe shit!


Ah zo... ok ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat jullie nog op zo iemand ingaan joh! Ik scroll naar beneden en zie gelijk Skedoedel en Lyst staan hahaha! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iedereen heeft recht op een warm welkom van ons toch :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dancesolutions schreef:
1 de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!

2. Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..

3. ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!

4. Dit is mijn standpunt betreft Ran-D :)


1. Dit is Ran-D en Adaro..
2. Dit is jou mening en hoe hij zijn nummers in mixt, noem je teasen. Sommige vinden dit vet, andere niet. Mening dus..
3. Waarom Heady? Hij word veel afgekraakt en shit, maar dat betekend niet dat iedereen dat moet doen, omdat 1 DJ dat niet mag
4. Jou mening en leg niet jou mening voor alsof dat de enige echte is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Iedereen heeft recht op een warm welkom van ons toch :innocent:

Hahaha! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.

Hunter of the Dark valt wat mij betreft in dat straatje thuis en moet nog gereleased worden (staat wel al op een aantal cd's en het A2 Album)... Maar daar mogen er nog wel een paar van komen indd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Dat dj's veel muziek produceren, is toch geen enkel probleem :( Dan oef je niet steeds naar dezelfde nummers te luisteren en blijf je ook geboeid.

Maar zodra dj's een nieuw nummer klaar hebben, worden ze op het eerst volgende feest al gedraaid. Vervolgens worden ze 3x op een album uitgebracht en dan nog een maand wachten en dan heb je de release pas. Dan wordt je die muziek inderdaad zat. Dat moet anders en als label moet je daar afspraken over maken, vind ik.

Ran-D maakt (qua opbouw, eigen vocals) steeds dezelfde nummers en van zijn stijl muziek moet je gewoon houden. Brennan Heart heeft een compleet andere opbouw en tune, ook steeds hetzelfde, moet je ook van houden. Zo blijft de veelzijdigheid in de hardstylescene intact. Vindt je Brennan Heart niet leuk, maar Ran-D wel, luister dan gewoon naar Ran-D en houdt verder je mond. Zo wordt het commentaar beter, het overmatig gezeik over dj's, vocalen in de hardstyle en ga zo maar door... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:10 
 
Hardtraxx Addict

GT500eleanor schreef:
Dat dj's veel muziek produceren, is toch geen enkel probleem :( Dan oef je niet steeds naar dezelfde nummers te luisteren en blijf je ook geboeid.

Maar zodra dj's een nieuw nummer klaar hebben, worden ze op het eerst volgende feest al gedraaid. Vervolgens worden ze 3x op een album uitgebracht en dan nog een maand wachten en dan heb je de release pas. Dan wordt je die muziek inderdaad zat. Dat moet anders en als label moet je daar afspraken over maken, vind ik.

Ran-D maakt (qua opbouw, eigen vocals) steeds dezelfde nummers en van zijn stijl muziek moet je gewoon houden. Brennan Heart heeft een compleet andere opbouw en tune, ook steeds hetzelfde, moet je ook van houden. Zo blijft de veelzijdigheid in de hardstylescene intact. Vindt je Brennan Heart niet leuk, maar Ran-D wel, luister dan gewoon naar Ran-D en houdt verder je mond. Zo wordt het commentaar beter, het overmatig gezeik over dj's, vocalen in de hardstyle en ga zo maar door... :innocent:


wat je in t begin zegt over t aantal maande wachten op een release en hoe erg ze overplayed worden heb je gelijk in, maar daarna: je slaat de plank niet een klein beetje mis, je komt niet eens in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track zeg! Melodie blijft goed hangen hier en ik vind de vocals nog niet eens zo irritant. Het zijn iig geen vocals van Ran-D zelf. Verder klinkt de 2e climax / anti ook goed en de kicks lijken ook wel iets verbeterd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@GT500eleanor, er bestaan ook nog dingen als creativiteit en diversiteit. Ik zit niet te wachten op artiesten die iedere keer hetzelfde trucje flikken. 2 of 3 keer is nog leuk, mits de nieuwe tracks beter zijn dan de oude. Maar daarna zie ik het gewoon als uitmelken. Een eigen sound hebben oke, maar tracks maken die altijd maar op elkaar lijken, nee.

Het doel moet ook helemaal niet zijn om het commentaar beter te maken. Als mensen zich ergens aan storen, mogen ze dat net zo goed uiten, bovendien is dat veel interessanter dan " :worship: " of " (L) (L) ". Als je er niet tegen kunt dat mensen ook negatief over producers praten, dan moet je niet verder lezen dan de openingspost, want daar staan alle feitjes die je wilt weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:49 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
@GT500eleanor, er bestaan ook nog dingen als creativiteit en diversiteit. Ik zit niet te wachten op artiesten die iedere keer hetzelfde trucje flikken. 2 of 3 keer is nog leuk, mits de nieuwe tracks beter zijn dan de oude. Maar daarna zie ik het gewoon als uitmelken. Een eigen sound hebben oke, maar tracks maken die altijd maar op elkaar lijken, nee.

Het doel moet ook helemaal niet zijn om het commentaar beter te maken. Als mensen zich ergens aan storen, mogen ze dat net zo goed uiten, bovendien is dat veel interessanter dan " :worship: " of " (L) (L) ". Als je er niet tegen kunt dat mensen ook negatief over producers praten, dan moet je niet verder lezen dan de openingspost, want daar staan alle feitjes die je wilt weten.


Ze mogen hun commentaar uiteraard posten, moet het wel zinnig en terecht zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks