Heerlijke track weer van Ran-D & Adaro
Ik ging los tijdens Intents
Ik ging los tijdens Intents
Komt een beetje over alsof losgaan speciaal is.GT500eleanor wrote:Ik ging los tijdens Intents
is het ookInno wrote:Komt een beetje over alsof losgaan speciaal is.GT500eleanor wrote:Ik ging los tijdens Intents
Vond ik met die gangsters dont dance ook al, geen leuke plaat dus.Kepro wrote:Het lijkt wel op een PP plaat.
Nee, maar meestal als je losgaat op een nummer, dan vindt je het een goede plaatInno wrote:Komt een beetje over alsof losgaan speciaal is.GT500eleanor wrote:Ik ging los tijdens Intents
Gisteren in de shoutbox was je nog zo lyrisch over dit nummerwootum wrote:Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.
KloptDaveytl wrote:Gisteren in de shoutbox was je nog zo lyrisch over dit nummerwootum wrote:Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.![]()
Maar ben het wel met je eens!
dancesolutions wrote:wat een bullshit over dat Ran-D word uitgekotst..
ik ben zelf een grote fan van hem geworden omdat ik vind dat hij echt dikke nieuwe shit brengt
de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!
en dat zijn setjes standaard worden..?
kijk naar bijvoorbeeld zatox, draait die niet veel dezelfde?
het gaat idd om zelf belang!
Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..
ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!
Dit is mijn standpunt betreft Ran-D
dancesolutions wrote:wat een bullshit over dat Ran-D word uitgekotst..
ik ben zelf een grote fan van hem geworden omdat ik vind dat hij echt dikke nieuwe shit brengt
de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!
en dat zijn setjes standaard worden..?
kijk naar bijvoorbeeld zatox, draait die niet veel dezelfde?
het gaat idd om zelf belang!
Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..
ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!
Dit is mijn standpunt betreft Ran-D
Ik snap zijn punt wel, elke producer heeft zeg maar een emmer die vol loopt met water naarmate die hetzelfde doet en uiteindelijk loopt dat over.Lyst wrote:Dus als zatox het doet, mag ran-d het ook![]()
Zatox krijgt daar net zo goed commentaar op.
Ah zo... okLyst wrote:Nee je snapt hem verkeerd. Je mag op al die artiesten kritiek hebben, maar niet op Ran-D, want Ran-D brengt iedere keer dikke nieuwe shit!
1. Dit is Ran-D en Adaro..dancesolutions wrote:1 de combinatie Ran-D vs. Frontliner is gewoon ziek!
2. Ran-D zijn sets zijn tenminste vol energie en hoe hij nummers in mixt is ook vetter dan gemiddeld..
3. ga a.u.b. Headhunterz afkraken ofzo! die verdient helemaal geen respect meer!
4. Dit is mijn standpunt betreft Ran-D
Hahaha!Lyst wrote:Iedereen heeft recht op een warm welkom van ons toch
Hunter of the Dark valt wat mij betreft in dat straatje thuis en moet nog gereleased worden (staat wel al op een aantal cd's en het A2 Album)... Maar daar mogen er nog wel een paar van komen indd!wootum wrote:Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.
wat je in t begin zegt over t aantal maande wachten op een release en hoe erg ze overplayed worden heb je gelijk in, maar daarna: je slaat de plank niet een klein beetje mis, je komt niet eens in de buurt.GT500eleanor wrote:Dat dj's veel muziek produceren, is toch geen enkel probleemDan oef je niet steeds naar dezelfde nummers te luisteren en blijf je ook geboeid.
Maar zodra dj's een nieuw nummer klaar hebben, worden ze op het eerst volgende feest al gedraaid. Vervolgens worden ze 3x op een album uitgebracht en dan nog een maand wachten en dan heb je de release pas. Dan wordt je die muziek inderdaad zat. Dat moet anders en als label moet je daar afspraken over maken, vind ik.
Ran-D maakt (qua opbouw, eigen vocals) steeds dezelfde nummers en van zijn stijl muziek moet je gewoon houden. Brennan Heart heeft een compleet andere opbouw en tune, ook steeds hetzelfde, moet je ook van houden. Zo blijft de veelzijdigheid in de hardstylescene intact. Vindt je Brennan Heart niet leuk, maar Ran-D wel, luister dan gewoon naar Ran-D en houdt verder je mond. Zo wordt het commentaar beter, het overmatig gezeik over dj's, vocalen in de hardstyle en ga zo maar door...
Ze mogen hun commentaar uiteraard posten, moet het wel zinnig en terecht zijn.Lyst wrote:@GT500eleanor, er bestaan ook nog dingen als creativiteit en diversiteit. Ik zit niet te wachten op artiesten die iedere keer hetzelfde trucje flikken. 2 of 3 keer is nog leuk, mits de nieuwe tracks beter zijn dan de oude. Maar daarna zie ik het gewoon als uitmelken. Een eigen sound hebben oke, maar tracks maken die altijd maar op elkaar lijken, nee.
Het doel moet ook helemaal niet zijn om het commentaar beter te maken. Als mensen zich ergens aan storen, mogen ze dat net zo goed uiten, bovendien is dat veel interessanter dan "" of "
![]()
". Als je er niet tegen kunt dat mensen ook negatief over producers praten, dan moet je niet verder lezen dan de openingspost, want daar staan alle feitjes die je wilt weten.