Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Ik wil die track met die screeches in de anticlimax van hem die hij op Free Festival draaide 
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Die melodie op het begin
Ik ben verliefd 
-
M
Kan niet wachten tot zijn album. hoelang gaat dat nog duren of is daar nog niets bekend over?
Hij dacht dat ie aan het eind van het jaar uit zo komen.MovingMadness wrote:Kan niet wachten tot zijn album. hoelang gaat dat nog duren of is daar nog niets bekend over?
Minder vet dan Creative Community maar wel een erg lekker melodieus nummer weer van Frontliner 
-
F
- 9 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Ik vind het erg goed, niet te trance en toch frontliner.
Wat is er mis met die kicks? ze zijn erg lekker op deze torens hier.
Wat is er mis met die kicks? ze zijn erg lekker op deze torens hier.
Enige vette is het "valse" deel in de melodie.
En wat er mis is met de kicks? Het is woooam woooam woooam woooam met amper kracht in de punch. Live is dat veel bass, maar mis je de inslag van de kick, waardoor de kick in mijn ogen zijn doel voorbij schiet.
Daarna in de climax gaat het ook nog dang dang dang dang.
En wat er mis is met de kicks? Het is woooam woooam woooam woooam met amper kracht in de punch. Live is dat veel bass, maar mis je de inslag van de kick, waardoor de kick in mijn ogen zijn doel voorbij schiet.
-
M
Ah, nog even wachten dus.. can't wait!wootum wrote:Hij dacht dat ie aan het eind van het jaar uit zo komen.MovingMadness wrote:Kan niet wachten tot zijn album. hoelang gaat dat nog duren of is daar nog niets bekend over?
Deze is heerlijk 
Kicks zijn al weer wat beter dan sommige andere nieuwe tracks van 'm
Kicks zijn al weer wat beter dan sommige andere nieuwe tracks van 'm
Eens, eindelijk weer eens een pakkende melodie van Frontliner, en dat vooral door die ''valse'' tonen. Maar voor de rest vind ik er niets aan, beetje saai, erg leeg. En weer te trancy imo. Wat ik al zei, mag wel wat minder de laatste tijd.Lyst wrote:Enige vette is het "valse" deel in de melodie.
hele vette track dit! erg benieuwd naar dat nieuwe album!
-
D
DitLyst wrote:Enige vette is het "valse" deel in de melodie.
Ik heb toch meer met tracks zoals Greenhouse.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heerlijke track, ben benieuwd naar zn album 
Wat een heerlijke melodie zeg
Vind het een vette track 
die pitch in de synth @ 1:42 _O_ wat klinkt dat lekker zeg
edit: @ laatst geposte filmpje dan
edit: @ laatst geposte filmpje dan
-
N
Wat een gruwelijke track. Die ene hoge noot op 1:31 doet je al bijna klaarkomen. Hoe bedenkt ie t!
Mannonymous wrote:Eindbaas van de LFO!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Toch even veranderd van mening na de set van hard with Style en een HQ.bRt_ wrote:Ben het er volledig mee eensIntervention wrote:nee kvind dit weer vreselijk standaard klinken
Melodie is erg aanstekelijk, anti vind ik zeer leuk verwerkt. Opbouw naar de climax is prima. Toch een aardige plaat!