Ben het er volledig mee eensIntervention wrote:nee kvind dit weer vreselijk standaard klinken
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
+10Maximum wrote:Ze zijn bijde kaal?Skedoedelefloeps wrote:wtf heeft BH met frontliner te maken?
Lyst wrote:Dus dat bedoelden de Maya'sTheDesolator wrote:Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart![]()
Zou wel weer een k*t album worden
OT: Dikke track, benieuwd naar het album
Ben ook wel benieuwd naar dit album, kicks lijken in deze clip echter weer wat minder.
hou jij je maar goed hard vastMaximum wrote:De melo klinkt echt super vet! Ben alleen bang dat als ik de HQ luister, de kicks weer tot het dak pitchen. Ik hou me hard vast, want met goede kicks is dit een pracht nummer denk ik zo!
Kan er nog niet veel uit opmaken, dus we wachten wel op de HQ
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Album van Headhunterz komt begin 2012 :PxD
Maargoed, dit klinkt wel lekker.
Ik dacht dat dit een geweldig album zou worden, maar na een paar nummer gehoord te hebben, zijn mijn verwachtingen gezakt. Ook dit nummer valt mij een beetje tegen.
Maargoed, dit klinkt wel lekker.
Ik dacht dat dit een geweldig album zou worden, maar na een paar nummer gehoord te hebben, zijn mijn verwachtingen gezakt. Ook dit nummer valt mij een beetje tegen.
-
I
Klinkt lekker 
Hij heet : Frontliner - Dream Dust zit in de nieuwe Hard With Style Episode dus even wachten en staat op youtubeee
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
WAT EEN DIKKE TRACK! 
-
A
Idd, Super vette track dit!
Heerlijke track! Geweldige melodie. Kijk echt uit naar zijn album 
1000e trancy melodietje van dit jaar, na Stardust is het een irritante hype aan het worden. Er zijn een paar vette uitzonderingen, maar deze is gewoon te saai en standaard. Achja, wat doe je eraan.
Zal morgen even een poging wagen om te luisteren, benieuwd 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wat een geniale track dit, heerlijk!
wat een top producer dit, grote frontliner fan 
Eindelijk weer een vette frontliner track 
*Mompelt iets over 'geen eigen mening hebben en lekker roepen wat de rest ook doet...'*TheDesolator wrote:Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart![]()
Zou wel weer een k*t album worden
OT: Lekkere zomerse track dit, weet niet hij me lang zal blijven boeien maar wie weet..
... en het valt me nog mee hoe erg de kicks pitchen... zonder pitch zou imo mooier zijn, maar t is te doen 
Laat Joram dit niet lezen!Festuca wrote:Frontliner is mijn held
laat de wp dat niet lezenkatamaran wrote:Laat Joram dit niet lezen!Festuca wrote:Frontliner is mijn held
Jaa, weer echt een typische Frontliner track. Vind hem echt heel vet!