Last edited by AFCA on 27 Jul 2011 21:48, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
klinkt weer lekker dit. komt toch altijd weer met mooie nieuwe dingen die barry. wel genoten gister, met dit nummer als opener.
Vond er gister niets aan..... Kicks vind ik ook maar niets.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
dit dusDuruz wrote:komt toch altijd weer met mooie nieuwe dingen die barry
Hoop wel dat er meer variatie in zijn album zit.
Kicks zijn niet echt best volgens mij, maar kan aan het filmpje liggen. Melodie klinkt wel goed 
Frontliner blijft toch wel een van mn favoriete producers. Ben benieuwd naar een betere kwaliteit.
Vind het een prima track. Maar er gaan nu al een jaar verhalen over zijn album maar weet iemand waarneer deze nou precies uitkomt dan?
hij zei laatst in een interview dat het album dit jaar nog uit zal komenThe Viking wrote:Vind het een prima track. Maar er gaan nu al een jaar verhalen over zijn album maar weet iemand waarneer deze nou precies uitkomt dan?
Frontliner is ook één van mijn favo producers, alleen spreekt dit plaatje me niet echt aan...
In een interview las ik dat het album eind dit jaar zou komen.
Eind 2012 het album van Brennan Heart
In een interview las ik dat het album eind dit jaar zou komen.
Eind 2012 het album van Brennan Heart
Godverdomme wat gruuuuwelijk weeeer 
Frontliner
Frontliner
De melo klinkt echt super vet! Ben alleen bang dat als ik de HQ luister, de kicks weer tot het dak pitchen. Ik hou me hard vast, want met goede kicks is dit een pracht nummer denk ik zo! 
Duruz wrote:klinkt weer lekker dit. komt toch altijd weer met mooie nieuwe dingen die barry.
Frontliner bijna altijd goedFestuca wrote:Godverdomme wat gruuuuwelijk weeeer
Frontliner
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart
Zou wel weer een k*t album worden
Eind 2012 pas, dus hij besteed er in ieder geval wel veel tijd aan.TheDesolator wrote:Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart![]()
Of hij doet heel rustig aan, maar besteed niet veel tijd per track.Josh-T wrote:Eind 2012 pas, dus hij besteed er in ieder geval wel veel tijd aan.TheDesolator wrote:Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
wtf heeft BH met frontliner te maken? 
Dus dat bedoelden de Maya'sTheDesolator wrote:Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart![]()
Heerlijke track zo te horen vette sounds, kicks kan ik nog niet over oordelen

nee kvind dit weer vreselijk standaard klinken, kben helemaal niet meer zn fan van Frontliner, allles klinkt altijd beetje hetzelfde.
Josh-T wrote:Eind 2012 pas, dus hij besteed er in ieder geval wel veel tijd aan.TheDesolator wrote:Maakt Brennan Heart ook een nieuw album?Vincent_ wrote:Eind 2012 het album van Brennan Heart![]()
hij heeft tenminste meer dan een jaar om een nieuwe synth, kick enz. te maken