Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frontliner - Dream Dust (2019 Edit) (SCANTRAXX301)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 25/04/2019

Tracks:
Frontliner - Dream Dust (2019 Edit)

Samples:


Bron:
Afbeelding
https://presave.io/t/dreamdust2019edit? ... iI-JBc6L5Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner en Q zijn weer vriendjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Frontliner en Q zijn weer vriendjes :cool:

Huh?

Wat heeft Q met deze release te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Frontliner en Q zijn weer vriendjes :cool:

Huh?

Wat heeft Q met deze release te maken


Q en Scan/Prophet/gewoon alles is toch allemaal in connectie met elkaar. Als er geen gesprek geweest zou zijn tussen Frontliner en Q was deze echt niet op Scantraxx gereleased, dat snap je toch ook wel :P Anders had hij de laatste jaren wel vaker platen op Scan oid gereleased in plaats van als een soort onafhankelijke kluizenaar op z'n labeltje releasen dat geen hond checkt. Verdere aanwijzingen zijn dat ie weer op Defqon staat en er na jarenlange stilte tussen de 2 partijen weer heen en weer gepost/getweet/getagd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:36 
 
Hardtraxx Veteran

Of..Scantraxx is 'eigenaar' van Dream Dust? Origineel is op dat label uitgebracht op een Sampler, die ligt hier nog in de kast
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 09:08 
 
Hardtraxx Newbie

Vond de mid wel lekker. Jammer vam de kicks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 10:54 
 
Hardtraxxer

Wist niet dat deze er aan kwam, blij verrast toen ik deze vanochtend ineens zag staan. Origineel was heerlijk, deze vind ik tegenvallen. Kicks verprutsen het ook voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Wist niet dat deze er aan kwam, blij verrast toen ik deze vanochtend ineens zag staan. Origineel was heerlijk, deze vind ik tegenvallen. Kicks verprutsen het ook voor mij.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Frontliner en Q zijn weer vriendjes :cool:

Huh?

Wat heeft Q met deze release te maken


Q en Scan/Prophet/gewoon alles is toch allemaal in connectie met elkaar. Als er geen gesprek geweest zou zijn tussen Frontliner en Q was deze echt niet op Scantraxx gereleased, dat snap je toch ook wel :P Anders had hij de laatste jaren wel vaker platen op Scan oid gereleased in plaats van als een soort onafhankelijke kluizenaar op z'n labeltje releasen dat geen hond checkt. Verdere aanwijzingen zijn dat ie weer op Defqon staat en er na jarenlange stilte tussen de 2 partijen weer heen en weer gepost/getweet/getagd wordt.


Ooooh vandaar dat DBSTF op Scantraxx hun tracks hebben gerealesed toen ze een tijdje, net als Frontliner, in de clinch lagen met Q ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mwah. Ik weet het niet.
Geen slechte track ofzo. Maar blijf toch liever het origineel horen. Vind deze niet zoveel toevoegen nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ooooh vandaar dat DBSTF op Scantraxx hun tracks hebben gerealesed toen ze een tijdje, net als Frontliner, in de clinch lagen met Q ;)


Voor zover ik weet is dat nooit echt een 'ruzie' geweest zoals bij Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo dan, wat een verschrikkelijke kicks. Ik zet het origineel wel weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 21:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik schoot werkelijk in de lach toen ik die kicks met die synthbass hoorde. Wat een mislukking.
Op een aantal opbouw dingetjes na is het niks anders dan het origineel, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 08:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Produceer nou gewoon weer eens tracks met de sounds van toen en blijf van je eigen hits af met al die nieuwe jasjes... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe mid! Kicks in de climax verpesten deze edit alleen voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Het origineel blijft absoluut nummer 1.
Maar ik vind dit zeker een hele dikke variant. Aangezien ik zelf psy-trance enzo absoluut kan waarderen kan ik dat zeker ook met deze plaat. Zal live zeker wel lekker gaan!

Climax is verder ook wel netjes.
Maar toch blijf ik erbij: de indruk die het origineel maakte.. nee. Maar dat is gewoon niet te evenaren :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Of..Scantraxx is 'eigenaar' van Dream Dust?


Zij hebben inderdaad de rechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke edit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 13:42 
 
Hardtraxx Crew

Wel een leuke edit imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een heel stuk minder dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker wegluisterplaatje, maar zie het niet voor me dat dit op een stage een dikke track is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Wel een leuke edit imo :)

Inderdaad, vind het wel een verfrissing waar gelukkig niet al te veel aan gesleuteld is :)

JeroenB93 schreef:
Lekker wegluisterplaatje, maar zie het niet voor me dat dit op een stage een dikke track is

Ik denk juist wel omdat het somehow toch wat energie geeft vanwege de nostalgie die er achter hangt.
Deze track zal het op een festival in het zonnetje met een heerlijk biertje denk ik wel goed doen :)

Natuurlijk, het zou vetter zijn als hij het origineel zou draaien :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 13:42 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Deze track zal het op een festival in het zonnetje met een heerlijk biertje denk ik wel goed doen :)

Dit zie ik me toch een partij vaak voorbij komen hier op het forum, nooit begrepen. Net als dat Bob Marley ineens leuk is als je een paar dikke toeters hebt gerookt. Muziek moet gewoon goed zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Nuracore schreef:
Deze track zal het op een festival in het zonnetje met een heerlijk biertje denk ik wel goed doen :)

Dit zie ik me toch een partij vaak voorbij komen hier op het forum, nooit begrepen. Net als dat Bob Marley ineens leuk is als je een paar dikke toeters hebt gerookt. Muziek moet gewoon goed zijn lijkt me.


Een vrolijk zomer nummer is toch wel leuker in de zon buiten dan ergens in een Loudness bunker
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle