Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Frequencerz

Track(s): Bitch (Crypsis Remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:18 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt wel vet, alleen overtreft ie het origineel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zich wel oké. Ik heb wel het idee dat ie net te sloom gaat met die hardcoreachtige kicks. Ik wil hem wel eens horen op een hoger bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het helaas helemaal niets, had er veel meer van verwacht. Kicks passen niet en er is niets meer over van het fucking bazige origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 01:21 
 
Hardtraxxer

ik vind hem niks, helaas... had meer verwacht...

hij kon het gewoon net zo goed als eigen tracknaam doen en niet als remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt goed. Had er misschien iets meer van verwacht maar de climax is beter dan die in het origineel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk. Maar dit valt voor mij toch wel in 't hokje hardcore. (Jaja doe maar haten op hokjesdenken). Na zo'n nummer verwacht je geen hardstyle meer. Als 'k 't zo hoor was 't op Emporium ook weer gas terug na deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 10:48 
 

Doet me weinig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:44 
 
Hardtraxxer

Doe het mij het orgineel maar. Zonde dat hier ook al een remix van gemaakt moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:50 
 
Hardtraxx Newbie

Natuurlijk niet zo goed als het origineel, maar aan teleurstelling gaat een foutieve verwachting vooraf. :P En idd, hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kicks klinken prima, maar komt bij lange na niet in de buurt van het orgineel (hoe overplayed die ook mag zijn)

ben ik de enige die de intro op: 'Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda' vind lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het nut van Bitch zonder die screech? Climax is wel beter in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel is echt zoveel beter, heel het gevoel is er uit gehaald, kicks zijn lelijk en dan nog zo een hoge pitch :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks (zonder die lelijke pitch) zijn er iig op vooruit gegaan, beter dan die slappe Frequencerz kick. Ook al is er op de vocals na niet heel veel meer over van het origineel, ik vind hem best gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:24 
 

wootum schreef:
Kicks (zonder die lelijke pitch) zijn er iig op vooruit gegaan, beter dan die slappe Frequencerz kick. Ook al is er op de vocals na niet heel veel meer over van het origineel, ik vind hem best gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Klinkt goed. Had er misschien iets meer van verwacht maar de climax is beter dan die in het origineel. :)

PNXRMX schreef:
Wat is het nut van Bitch zonder die screech? Climax is wel beter in deze.


Gewoon een mashup straks van het origineel met de climax van deze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

Saai en lelijke pitchkicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:30 
 

Release maar met Rockstar na de B-Freqz platen, hebben hebben hebben :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redelijk saaie remix imo. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Heeeeerlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:05 
 
Hardtraxx Elite

Had er wel wat meer van verwacht toen Crypsis het op Twitter postte dat hij ermee bezig was.
Maar ik vind het een prima remix, waar veel elementen uit het oude nummer weer naar voren komen, maar dan in een nieuw jasje.
Weer geslaagd imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem gewoon fijn, gezien de kicks had wel iets sneller gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Op zich wel oké. Ik heb wel het idee dat ie net te sloom gaat met die hardcoreachtige kicks. Ik wil hem wel eens horen op een hoger bpm.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:15 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Crypsis ‏@Crypsis 36m
Already so many great reactions about the remix!!!! But before the whole debate erupts, the Bitch Remix is not finished yet! @Frequencerz
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks