Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:07 
 
Hardtraxxer

Erg lekker! Al snap ik dat in het begin sommige deze in deelde als hardcore door de 'snelle' onderliggende melodie. Maar dit is toch wel een prima plaatje. Heb m live nog niet gehoord maar twijfel er niet aan dat na het beuken op dit nummer het toch weer even bijkomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch een lekkere remix! ^^ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou bijna zeggend at ie hier meeleest :D Veel volk wil de oude screeches er juist weer in en ja hoor, ze komen er in :D

Zo issie inderdaad erg vet!

Vind 'm met deze kicks en deze melodie eigenlijk meer een hardcore'ish track. Deze plaat zou lekkere bridge kunnen zijn naar hardcore, of gewoon heerlijke afsluittrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite

[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/54392367/file.html[/zippy]
4:43

Toch wel een lekkere remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel ergvet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is ie al een stuk vetter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Heldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:07 
 

Wat een plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met de orginele screech is het nog beter geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:20 
 
Hardtraxxer

WAUW wat een lekkere kicks zeg! 10 x beter dan het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion kick :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

first double ever :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:39 
 
Hardtraxxer

Mid intro mist een beetje drive, op hoger BPM zou dat beter moeten zijn. Klinkt wel goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:50 
 
Hardtraxxer

Met die screech lijkt het tenminste op een remix, vond het eerst lijken op een aparte plaat. Stukje harder dit, jammer dat de break het tempo eruit haalt.

Verder wel een leuke track, maar dit overtreft het origineel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:13 
 
Hardtraxxer

Full

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe kom je daar aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nike schreef:
hoe kom je daar aan?

The Qontinent CD
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks