Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:37 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Knap dat je het na een paar keer luisteren opeens wel hoort :surrender:

Dacht net t zelfde want deze pitchkicks gaan helemaal nergens over :lol:
Schandalige bedoeling dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer slechte remix van een overrated origineel. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxxer

Geslaagde remix! Ik hoor deze liever dan die hardcore edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Frequencerz draaide hem zaterdag bij Bassrulers, ik vond hem wel lekker klinken live. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het gewoon even gezellig houden? Het gaat namelijk helemaal nergens meer over. Dit topic wordt zo schoongemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:50 
 

Khadber schreef:
Zullen we het gewoon even gezellig houden? Het gaat namelijk helemaal nergens meer over. Dit topic wordt zo schoongemaakt.


Goed bezig Daniƫl :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is nog niet af dus heb er goede hoop op, tevens was ik het origineel op Qbase afgelopen jaar al zat dus dikke prima als daar eindelijk eens vervanging voor komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie :lol: , en die hoge pitch is ook echt gruwelijk lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:23 
 
Hardtraxxer

Ik vind het een prima remix! Ondanks dat het zowat een compleet andere track is kan ik dit zeer zeker wel waarderen! :thumbup: Achja en pitchkicks is het meest voorkomende woord op Hardtraxx! Artiesten mogen gewoon bijna geen (hoge) pitchkicks gebruiken van de boys hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zou dat nou komen xd. Pitckicks zoals die op de dag als vandaag gebruikt worden is de meest verschrikkelijke uitvinding in de hs scene... Soms pakt het nog wel leuk uit, maar het merendeel van de aanwezige pitckicks vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die pitchkicks :surrender:


Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Die pitchkicks :surrender:


Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.


De 'juiste' manier? Een pitchkick kan toch een heleboel manieren gebruikt worden. De meest voorkomende is dat hij gewoon met de melodie meegaat, sommige mensen vinden dat lekker, ik vaak niet. Maar in deze track heb ik meer het idee dat hij de pitchkicks heeft gebruikt als een soort einde van de maat. Werkt toch prima? Tis niet alsof je elke 4 kicks weer de lucht in springt a la Zatox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
F-alko92 schreef:
Die pitchkicks :surrender:


Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.


De 'juiste' manier? Een pitchkick kan toch een heleboel manieren gebruikt worden. De meest voorkomende is dat hij gewoon met de melodie meegaat, sommige mensen vinden dat lekker, ik vaak niet. Maar in deze track heb ik meer het idee dat hij de pitchkicks heeft gebruikt als een soort einde van de maat. Werkt toch prima? Tis niet alsof je elke 4 kicks weer de lucht in springt a la Zatox :P


Bedoel met de 'juiste' manier ouwe wildstylez platen zoals pleasure bijvoorbeeld die wel pitchkicks heeft maar het amper hoorbaar is.
Nee het is niet a la Zatox maar het klinkt gewoon lelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Amper hoorbaar? Zelfs op m'n iPad hoor ik ze duidelijk pitchen hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Amper hoorbaar? Zelfs op m'n iPad hoor ik ze duidelijk pitchen hoor. :P


Ja ze pitchen wel maar bij die plaat is het niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren op Dedicated een langere versie gedraaid met een tweede midintro waarin de screech van Bitch verwerkt zat, goede toevoeging als je het mij vraagt. Verdere verschillen weet ik zo gauw niet, want ik ken de eerste versie hiervan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij heeft er aardig aan gesleuteld volgens mij, ging best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette intro die kicks storen me niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg gaaf! Pitchkicks zijn wel jammer ja, had liever geen pitchende kick gezien dan zou er nog veel meer drive in zitten. Maar vind de pitchkicks helemaal niet zo storend als veel anderen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overtreft het origineel zeker niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict

Pitchkicks vind ik niet erg hier, vooral omdat ze meer als fx-kick gebruikt zijn dan als volwaardige kick. Jammer dat er redelijk weinig terug te horen is van het origineel. Die screech was echt heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:06 
 
Hardtraxxer

@ 4:08 is de nieuwe versie te horen...
http://www42.zippyshare.com/v/18251251/file.html

Naar mijn mening goed dat hij die oude screeches er weer in heeft gezet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo is hij erg vet geworden inderdaad, ook vet dat in het tweede stukje van de intro de kick ietsjes "harder" word
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa, nu is hij lekker :D
Dit is precies de remix die het origineel nodig had. Dezelfde screech maar betere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:54 
 
Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Jaaa, nu is hij lekker :D
Dit is precies de remix die het origineel nodig had. Dezelfde screech maar betere kicks.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks