Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vind er niks aan. Om nog maar te zwijgen over die pitch in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:53 
 

Ik hoor geen pitchkicks kinders... dus hoe kunnen ze dan lelijk en storend zijn in deze track, als ze er niet eens zijn?

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:03 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Ik hoor geen pitchkicks kinders... dus hoe kunnen ze dan lelijk en storend zijn in deze track, als ze er niet eens zijn?

:/

Luister hem nog eens dan.. Ditmaal met je speakers op "on"
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Ik hoor geen pitchkicks kinders... dus hoe kunnen ze dan lelijk en storend zijn in deze track, als ze er niet eens zijn?

Geen idee waar dat kinders op slaat, maar ik zal je de tijdstippen even geven.
31.17 en 31.54
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bleh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind hem ook best dik hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

Waarom heeft iedereen toch altijd zo'n hekel aan pitchkicks? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Waarom heeft iedereen toch altijd zo'n hekel aan pitchkicks? :P

Ze klinken vaak knullig en halen de drive uit een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Waarom heeft iedereen toch altijd zo'n hekel aan pitchkicks? :P

Dat kan hier worden besproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
ramon038 schreef:
Waarom heeft iedereen toch altijd zo'n hekel aan pitchkicks? :P

Dat kan hier worden besproken.

Oh ik ben dus niet de enige die het opvalt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer van die intro, maar de climax is echt :loving: ook vet dat hij in het stukje tussen de 1e en de 2de climax de geluidjes heeft gebruikt van de intro van het orgineel (zeg maar het stukje om bitch in te mixen) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een heerlijke track! gave sound en deze kicks zijn gewoon veel beter dan die van Freqz! (Pitchkick had niet gehoeven imo)

Super vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:36 
 

youri2097 schreef:

bRt_ schreef:
Jro_ schreef:
Ik hoor geen pitchkicks kinders... dus hoe kunnen ze dan lelijk en storend zijn in deze track, als ze er niet eens zijn?

Geen idee waar dat kinders op slaat, maar ik zal je de tijdstippen even geven.
31.17 en 31.54


Kun je ze hier ook even aangeven? Hoor ze namelijk nog steeds niet.
En jij weet prima wat ik bedoel met kinders ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een hele dikke remix! Ging er live goed op @ Emporium gister. En over dat dit hardcore is en geen hardstyle, ik vind dit nog meevallen vergeleken met sommige Radical platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vond ik op de mid aan eigenlijk niks aan. Deze klinkt wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

;) nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel is 400x beter, de drive is er helemaal uit. Had er echt meer van verwacht, diep teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Vind er niks aan. Om nog maar te zwijgen over die pitch in de climax.

Eens met bovenstaande
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een mooie climax, behalve het al veelgenoemde euvel :P Mid intro is wel echt veel slechter dan het origineel, zoals al eerder gezegd: wat is bitch zonder die screech?

Melodie doet me heel erg denken aan een of ander klassiek/filmnummer ofzo, maar kan er ff niet op komen welk...

Ohja damn, die muziek van Eternal Sunshine of the Spotless mind! Dat muziekje lijkt echt op de melodie hierin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is heerlijk! De sfeer in de break ook! Alleen is mainpart gewoon mainstream hardcore op 150 bpm. Beetje jammer. Mja hij is nog niet af zag ik op twitter volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh my lord, die climax is echt een pure verkrachting :lol: Ik wist niet wat ik moest verwachten toen ik de welbekende pitchkickz reacties las, maar dit slaat wel echt alles hoor xd .
Intro is best ok, kicks zijn daar in ieder geval wel beter dan bij het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Mr Lellebel schreef:
Jro_ schreef:
Ik hoor geen pitchkicks kinders... dus hoe kunnen ze dan lelijk en storend zijn in deze track, als ze er niet eens zijn?

:/

Beter luisteren...


Beter of verder lezen. :thumbup:

Knap dat je het na een paar keer luisteren opeens wel hoort :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

lekkere remix, moest er even aan wennen maar blijft nu heerlijk in mijn kop zitten. Ook zijn de toegevoegde vocals lekker toepasselijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt fucking dik! Vind het veel meer die sfeer van de vocals hebben dat in het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kicks klinken kut, gepitched of niet. Doet me dus totaal niks deze track.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks