Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha mensen hebben ook serieus het nummer omgedraaid en op YouTube gezet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Wat saai. Dit is echt heel standaard. setje kan je inmiddels al beetje beginnen met raden
Freakz at night - Freakz
Deetox- Bring the Riot
E-force & Deetox - TBA
E-force - Freakz at night
E-force - Seven
E-force & Prophet - TBA
Deetox - TBA
en vast nog 2 freakz at night tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:34 
 
Hardtraxxer

Vind het juist wel verfrissend dat The Prophet hierbij zit, denk dat hij wel invloed heeft gehad in de (afwezigheid van) opbouw van deze track. Ondanks dat de track een beetje te monotoon is vind ik het idee wel leuk, alleen een langere break was beter geweest als variatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Vind het juist wel verfrissend dat The Prophet hierbij zit, denk dat hij wel invloed heeft gehad in de (afwezigheid van) opbouw van deze track. Ondanks dat de track een beetje te monotoon is vind ik het idee wel leuk, alleen een langere break was beter geweest als variatie.

De dingen die ik op HT lees de laatste tijd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hahaha mensen hebben ook serieus het nummer omgedraaid en op YouTube gezet.


Haha sommige mensen xd

OT: Niet echt een heel speciaal plaatje, fijne intro en aardige drive meer niet jammer genoeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:41 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Protech DJ schreef:
Vind het juist wel verfrissend dat The Prophet hierbij zit, denk dat hij wel invloed heeft gehad in de (afwezigheid van) opbouw van deze track. Ondanks dat de track een beetje te monotoon is vind ik het idee wel leuk, alleen een langere break was beter geweest als variatie.

De dingen die ik op HT lees de laatste tijd. :lol:


Haha tsja je kunt ook gelijk de act afschrijven omdat The Prophet er onderdeel van is, ik geef het liever een kans. Ondanks dat dit nummer veel weg heeft de hedendaagse raw ben ik toch wel verrast door de ietwat andere insteek van de track.

Ik snap ook verder je punt niet zo maar dat ligt vast aan mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit Hardbass topic schreef:
Blij dat ik nu al weet dat The Prophet er bij zit, kan de verwachting toch iets om laag...

Dov heeft wss gezien hoe succesvol Minus Militia was, jan achteran springt wel weer op die raw hypetrain hoor...

Maargoed, preview klinkt best leuk, en gun Deetox van harte dat het een succes wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Haha tsja je kunt ook gelijk de act afschrijven omdat The Prophet er onderdeel van is, ik geef het liever een kans. Ondanks dat dit nummer veel weg heeft de hedendaagse raw ben ik toch wel verrast door de ietwat andere insteek van de track.

Ik snap ook verder je punt niet zo maar dat ligt vast aan mij ;)

Ik schrijf de act niet af, al ken ik wel wat andere artiesten die ik liever had gezien. Jij zegt dat je The Prophet wel op prijs stelt wegens zijn verfrissende invloed op de opbouw van de plaat. Vervolgens noem je dezelfde plaat monotoon en de break te lang. Beide begrippen die alles met opbouw te maken hebben.

Dus in antwoord op het tweede deel van je reactie: ik denk het wel ja.

The Venator schreef:
Ik was er al wel vrij zeker van wie FaN zouden zijn, en de stijl van beide artiesten trekt me totaal niet (meer). Dus ging ik er al vanuit dat het niks werd.

Jij wist dat The Prophet erbij zou zitten? Als dat al klopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik schrijf de act niet af, al ken ik wel wat andere artiesten die ik liever had gezien. Jij zegt dat je The Prophet wel op prijs stelt wegens zijn verfrissende invloed op de opbouw van de plaat. Vervolgens noem je dezelfde plaat monotoon en de break te lang. Beide begrippen die alles met opbouw te maken hebben.

Dus in antwoord op het tweede deel van je reactie: ik denk het wel ja.


Ik ben het wel met je eens, er zijn inderdaad ook genoeg artiesten die ik liever had gezien, maar ik vind de keuze voor The Prophet zeker niet de slechtste.

Verder was mijn verhaal inderdaad wat onlogisch, misschien had ik moeten zeggen dat ik het idee van de opbouw (vlot, zonder (anti)climax) wel leuk vind. Alleen had ik liever wat meer variatie had gezien in de ritmes en een iets spannendere en langere break tussen de twee delen in.

Dit is duidelijker hoop ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als dat laatste gedeelte nou een soort tweede mid-intro blijkt te zijn klopt je verhaal. Als het een climax blijkt, gaat die pitchkick niet op. Kijk bijvoorbeeld naar Eternalize of dat WMF anthem. Die hadden dan nog wel een wat afwijkende opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Na al dat gehype komt men met dit? xd Ik had op zijn minst hardere kicks verwacht en meer screeches, hier gaan de militants echt niet op stampen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben volgens mij de enige die het een fucking gruwelijke nummer vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Ik ben volgens mij de enige die het een fucking gruwelijke nummer vind..


nee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ik had op zijn minst hardere kicks verwacht en meer screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem nog best oke, flinke bak drive tot 1.50. Daarna vind ik er zelf niet zo veel meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:57 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos ... 14/?type=1

Ik zag dit langskomen in de comments op YT , dacht share het even.
Lijkt er best wel op imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:

Haha tsja je kunt ook gelijk de act afschrijven omdat The Prophet er onderdeel van is, ik geef het liever een kans. Ondanks dat dit nummer veel weg heeft de hedendaagse raw ben ik toch wel verrast door de ietwat andere insteek van de track.


Ondanks dat ik de tracks van The Prophet niet altijd kan waarderen, ben ik wel benieuwd, mocht hij het ook zijn, wat FaN verder gaat brengen. Hopen dat ze naast deze track wel met iets meer vernieuwends komen.

Vind de tracks van The Prophet altijd een beetje makkelijk, maar dat kan aan mij liggen. (uitzonderingen daargelaten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ruudveindhoven schreef:
https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos ... 14/?type=1

Ik zag dit langskomen in de comments op YT , dacht share het even.
Lijkt er best wel op imo.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
ruudveindhoven schreef:
https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos ... 14/?type=1

Ik zag dit langskomen in de comments op YT , dacht share het even.
Lijkt er best wel op imo.


Eens


Jawohl. Denk dat dat wel een match is :p dus geen Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Credits naar Mitzinator

Is niet van mij hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
The Venator schreef:
Credits naar Mitzinator

Is niet van mij hoor :$


Via jou kwam ik er wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel vet eigenlijk. Alleen jammer dat dat stukje opbouw net voor de mids niet later nog terug komt of dat dat niet ff wat langer duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem, in tegenstelling tot andere mensen hier, wel erg vet. Zit o.a. een lekkere drive in en een mysterieus sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind hem wel vet eigenlijk. Alleen jammer dat dat stukje opbouw net voor de mids niet later nog terug komt of dat dat niet ff wat langer duurt.

Ik vind hem ook vet. Komt misschien ook omdat ik al maanden geen raw hardstyle plaat gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan Deetox en E-Force solo erg waarderen maar deze plaat doet me echt niets. wat een saaie eentonige track zeg..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks