TiMOTHYb schreef:
Ik schrijf de act niet af, al ken ik wel wat andere artiesten die ik liever had gezien. Jij zegt dat je The Prophet wel op prijs stelt wegens zijn verfrissende invloed op de opbouw van de plaat. Vervolgens noem je dezelfde plaat monotoon en de break te lang. Beide begrippen die alles met opbouw te maken hebben.
Dus in antwoord op het tweede deel van je reactie: ik denk het wel ja.
Ik ben het wel met je eens, er zijn inderdaad ook genoeg artiesten die ik liever had gezien, maar ik vind de keuze voor The Prophet zeker niet de slechtste.
Verder was mijn verhaal inderdaad wat onlogisch, misschien had ik moeten zeggen dat ik het
idee van de opbouw (vlot, zonder (anti)climax) wel leuk vind. Alleen had ik liever wat meer variatie had gezien in de ritmes en een iets spannendere en langere break tussen de twee delen in.
Dit is duidelijker hoop ik
