Wat saai. Dit is echt heel standaard. setje kan je inmiddels al beetje beginnen met raden
Freakz at night - Freakz
Deetox- Bring the Riot
E-force & Deetox - TBA
E-force - Freakz at night
E-force - Seven
E-force & Prophet - TBA
Deetox - TBA
en vast nog 2 freakz at night tracks
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Last edited by Pipa on 26 Jan 2015 19:09, edited 1 time in total.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Vind het juist wel verfrissend dat The Prophet hierbij zit, denk dat hij wel invloed heeft gehad in de (afwezigheid van) opbouw van deze track. Ondanks dat de track een beetje te monotoon is vind ik het idee wel leuk, alleen een langere break was beter geweest als variatie.
De dingen die ik op HT lees de laatste tijd.Protech DJ wrote:Vind het juist wel verfrissend dat The Prophet hierbij zit, denk dat hij wel invloed heeft gehad in de (afwezigheid van) opbouw van deze track. Ondanks dat de track een beetje te monotoon is vind ik het idee wel leuk, alleen een langere break was beter geweest als variatie.
Haha sommige mensenMelvinFR wrote:Hahaha mensen hebben ook serieus het nummer omgedraaid en op YouTube gezet.
View on YouTube
OT: Niet echt een heel speciaal plaatje, fijne intro en aardige drive meer niet jammer genoeg
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Haha tsja je kunt ook gelijk de act afschrijven omdat The Prophet er onderdeel van is, ik geef het liever een kans. Ondanks dat dit nummer veel weg heeft de hedendaagse raw ben ik toch wel verrast door de ietwat andere insteek van de track.TiMOTHYb wrote:De dingen die ik op HT lees de laatste tijd.Protech DJ wrote:Vind het juist wel verfrissend dat The Prophet hierbij zit, denk dat hij wel invloed heeft gehad in de (afwezigheid van) opbouw van deze track. Ondanks dat de track een beetje te monotoon is vind ik het idee wel leuk, alleen een langere break was beter geweest als variatie.
Ik snap ook verder je punt niet zo maar dat ligt vast aan mij
Last edited by Protech DJ on 26 Jan 2015 18:43, edited 2 times in total.
Uit Hardbass topic wrote:Blij dat ik nu al weet dat The Prophet er bij zit, kan de verwachting toch iets om laag...
Dov heeft wss gezien hoe succesvol Minus Militia was, jan achteran springt wel weer op die raw hypetrain hoor...
Maargoed, preview klinkt best leuk, en gun Deetox van harte dat het een succes wordt
Ik schrijf de act niet af, al ken ik wel wat andere artiesten die ik liever had gezien. Jij zegt dat je The Prophet wel op prijs stelt wegens zijn verfrissende invloed op de opbouw van de plaat. Vervolgens noem je dezelfde plaat monotoon en de break te lang. Beide begrippen die alles met opbouw te maken hebben.Protech DJ wrote: Haha tsja je kunt ook gelijk de act afschrijven omdat The Prophet er onderdeel van is, ik geef het liever een kans. Ondanks dat dit nummer veel weg heeft de hedendaagse raw ben ik toch wel verrast door de ietwat andere insteek van de track.
Ik snap ook verder je punt niet zo maar dat ligt vast aan mij
Dus in antwoord op het tweede deel van je reactie: ik denk het wel ja.
Jij wist dat The Prophet erbij zou zitten? Als dat al klopt?The Venator wrote: Ik was er al wel vrij zeker van wie FaN zouden zijn, en de stijl van beide artiesten trekt me totaal niet (meer). Dus ging ik er al vanuit dat het niks werd.
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Ik ben het wel met je eens, er zijn inderdaad ook genoeg artiesten die ik liever had gezien, maar ik vind de keuze voor The Prophet zeker niet de slechtste.TiMOTHYb wrote: Ik schrijf de act niet af, al ken ik wel wat andere artiesten die ik liever had gezien. Jij zegt dat je The Prophet wel op prijs stelt wegens zijn verfrissende invloed op de opbouw van de plaat. Vervolgens noem je dezelfde plaat monotoon en de break te lang. Beide begrippen die alles met opbouw te maken hebben.
Dus in antwoord op het tweede deel van je reactie: ik denk het wel ja.
Verder was mijn verhaal inderdaad wat onlogisch, misschien had ik moeten zeggen dat ik het idee van de opbouw (vlot, zonder (anti)climax) wel leuk vind. Alleen had ik liever wat meer variatie had gezien in de ritmes en een iets spannendere en langere break tussen de twee delen in.
Dit is duidelijker hoop ik
Als dat laatste gedeelte nou een soort tweede mid-intro blijkt te zijn klopt je verhaal. Als het een climax blijkt, gaat die pitchkick niet op. Kijk bijvoorbeeld naar Eternalize of dat WMF anthem. Die hadden dan nog wel een wat afwijkende opbouw.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Na al dat gehype komt men met dit?
Ik had op zijn minst hardere kicks verwacht en meer screeches, hier gaan de militants echt niet op stampen hoor
Ik ben volgens mij de enige die het een fucking gruwelijke nummer vind..
nee hoor.H4RDSTYL3RR wrote:Ik ben volgens mij de enige die het een fucking gruwelijke nummer vind..
Destination wrote:Ik had op zijn minst hardere kicks verwacht en meer screeches
Ik vind hem nog best oke, flinke bak drive tot 1.50. Daarna vind ik er zelf niet zo veel meer aan.
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2015
- last seen Oct 2021
https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos ... 14/?type=1
Ik zag dit langskomen in de comments op YT , dacht share het even.
Lijkt er best wel op imo.
Ondanks dat ik de tracks van The Prophet niet altijd kan waarderen, ben ik wel benieuwd, mocht hij het ook zijn, wat FaN verder gaat brengen. Hopen dat ze naast deze track wel met iets meer vernieuwends komen.Protech DJ wrote:
Haha tsja je kunt ook gelijk de act afschrijven omdat The Prophet er onderdeel van is, ik geef het liever een kans. Ondanks dat dit nummer veel weg heeft de hedendaagse raw ben ik toch wel verrast door de ietwat andere insteek van de track.
Vind de tracks van The Prophet altijd een beetje makkelijk, maar dat kan aan mij liggen. (uitzonderingen daargelaten)
Eensruudveindhoven wrote: https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos ... 14/?type=1
Jawohl. Denk dat dat wel een match is :p dus geen ProphetThaBomba. wrote:Eensruudveindhoven wrote: https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos ... 14/?type=1
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Is niet van mij hoorThe Venator wrote:Credits naar Mitzinator
Via jou kwam ik er wel bij.Mitzinator wrote:Is niet van mij hoorThe Venator wrote:Credits naar Mitzinator
Ik vind hem wel vet eigenlijk. Alleen jammer dat dat stukje opbouw net voor de mids niet later nog terug komt of dat dat niet ff wat langer duurt.
Vind hem, in tegenstelling tot andere mensen hier, wel erg vet. Zit o.a. een lekkere drive in en een mysterieus sfeertje.
Ik vind hem ook vet. Komt misschien ook omdat ik al maanden geen raw hardstyle plaat gehoord heb.Daveytl wrote:Ik vind hem wel vet eigenlijk. Alleen jammer dat dat stukje opbouw net voor de mids niet later nog terug komt of dat dat niet ff wat langer duurt.