Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Maar wel een marketingstrategie die behoorlijk gericht is op een bepaalde doelgroep. Ik krijg nou niet de indruk dat de gemiddelde Hardtraxxer hier nou echt op zit te wachten.


Tsja, maar denk dat "we" onszelf teveel eer aan doen als we zeggen dat het bij ons niet werkt, want wij discussiëren er in zowel dit als het hardbass topic lustig op los :P En denk dat een (groot) deel ook gewoon de pagina geliked heeft om updates te krijgen.

Dat de muziek niet voor iedereen is hou je altijd. Was bij Minus Militia niet anders.

BeHa schreef:
Als je zulke trucjes nodig hebt om je muziek te promoten, wek je bij mij al snel de indruk dat je iets probeert te verhullen, bijvoorbeeld dat je muziek niet goed genoeg is. Dit is overigens even in het algemeen, ik heb deze track niet beluisterd.


En dat het hele principe van een live-act een trucje is dat is algemeen bekend. Gunz 4 Hire was nooit zo populair geworden zonder de maskers en bijpassende merchandise, zelfde verhaal weer bij Minus Militia. Het is een manier van entertainment die misschien niet hoeft van de echte liefhebber. Maar het is wel een manier van entertainment waar je een Gelredome mee kunt vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als je er dan nog een halve kledinglijn achteraan gooit is het helemaal ''mooi''. Wat MM al zei, ze zien een heel leger voor zich met vlaggen etc. Tikt wel fijn aan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 01:12 
 

Rickzel schreef:
BeHa schreef:
Maar wel een marketingstrategie die behoorlijk gericht is op een bepaalde doelgroep. Ik krijg nou niet de indruk dat de gemiddelde Hardtraxxer hier nou echt op zit te wachten.


Tsja, maar denk dat "we" onszelf teveel eer aan doen als we zeggen dat het bij ons niet werkt, want wij discussiëren er in zowel dit als het hardbass topic lustig op los :P En denk dat een (groot) deel ook gewoon de pagina geliked heeft om updates te krijgen.


Laat ik het anders formuleren. Van alle (serieuze) posts die in het Hard Bass topic zijn geplaatst na het online komen van het filmpje, komt 60% van mensen die minder dan een jaar lid zijn, en nog eens 20% van members die sinds 2013 lid zijn. Natuurlijk zegt de 'leeftijd van je membership' niet zoveel over iemands leeftijd en hardstyle-geschiedenis, maar ik zie dit toch wel als een indicatie dat zoiets onder een nieuwere generatie meer leeft dan onder een oudere. Vergelijk die percentages maar eens met de verhoudingen in andere feesttopics waar geen geheimzinnig gedoe is, daar liggen die percentages over het algemeen heel anders.

Overigens is dit niet bedoeld als sneer naar een eventuele jongere generatie. Ik val zelf bijvoorbeeld in de generatie waarvoor show tijdens feesten steeds belangrijker werd, en dat zal destijds door de mensen die al langer luisterden ook vast met argusogen zijn bekeken. Komt in principe op hetzelfde neer, namelijk dat randzaken die niets met de muziek te maken hebben steeds belangrijker worden.

Rickzel schreef:
Dat de muziek niet voor iedereen is hou je altijd. Was bij Minus Militia niet anders.

Mijn commentaar was puur gericht op de opzet/geheimzinnigheid/marketingtrucs of hoe je het ook wilt noemen, ik heb de track niet beluisterd :P Maar ik ben meestal wel prima in staat om een track objectief te beoordelen, er zijn ook een paar G4H tracks die ik leuk vind, terwijl dat natuurlijk 1 van de meest overdreven en uitgemolken live-acts in de geschiedenis van hardstyle is. Als Freakz at Night binnenkort met een release komen zal ik daar zeker naar luisteren, maar dat neemt niet weg dat ik al het gedoe eromheen kinderachtig vind.

Rickzel schreef:
BeHa schreef:
Als je zulke trucjes nodig hebt om je muziek te promoten, wek je bij mij al snel de indruk dat je iets probeert te verhullen, bijvoorbeeld dat je muziek niet goed genoeg is. Dit is overigens even in het algemeen, ik heb deze track niet beluisterd.


En dat het hele principe van een live-act een trucje is dat is algemeen bekend. Gunz 4 Hire was nooit zo populair geworden zonder de maskers en bijpassende merchandise, zelfde verhaal weer bij Minus Militia. Het is een manier van entertainment die misschien niet hoeft van de echte liefhebber. Maar het is wel een manier van entertainment waar je een Gelredome mee kunt vullen.


Dat is zo inderdaad, en dat vind ik persoonlijk jammer. Om maar eens even een cliché uit de kast te trekken, dit soort dingen zijn eigenlijk gewoon een voorbeeld van de commercialisatie van hardstyle. Randzaken als aankleding, marketing en invulling van een liveact worden steeds belangrijker. Ik merk dat ik een beetje als Lyst begin te klinken, maar al die toeters en bellen leiden alleen maar af van waar het werkelijk om gaat: de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
BeHa schreef:
Maar wel een marketingstrategie die behoorlijk gericht is op een bepaalde doelgroep. Ik krijg nou niet de indruk dat de gemiddelde Hardtraxxer hier nou echt op zit te wachten.


Hier ga je al de mist in omdat wij (hardtraxx) slechts een klein percentage van die bepaalde doelgroep zijn :thumbup:

Edit: Vind de track ook wel beetje weg hebben van die nieuw The Anarchist plaatjes :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Citaat:
BeHa schreef:
Maar wel een marketingstrategie die behoorlijk gericht is op een bepaalde doelgroep. Ik krijg nou niet de indruk dat de gemiddelde Hardtraxxer hier nou echt op zit te wachten.


Hier ga je al de mist in omdat wij (hardtraxx) slechts een klein percentage van die bepaalde doelgroep zijn :thumbup:


En denk ook niet meer dat er een 'gemiddelde hardtraxxer' is. Meningen zijn hier ook enorm verdeeld over van alles en nogwat. Ik zelf stoor me er namelijk ook amper aan. Ga gewoon dingen uit de buurt waar ik niks mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies, dat doe ik ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb officieel bericht van Freakz at Night.
Afbeelding

http://partyflock.nl/artist/84520:Freak ... ht#pgcntrl

Ze zijn ook erkend op partyflock als artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan eindelijk de bevestiging lijkt me :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Dan eindelijk de bevestiging lijkt me :/ :/


Ja, dat lijkt mij ook. In eerste instantie zou ik nu zeggen: jammer, maar we gaan het zien. Ben wel benieuwd wat de inbreng van deze MC zal worden, want hoor in deze track nu niets speciaals van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
sonnebloem schreef:
Dan eindelijk de bevestiging lijkt me :/ :/


Ja, dat lijkt mij ook. In eerste instantie zou ik nu zeggen: jammer, maar we gaan het zien. Ben wel benieuwd wat de inbreng van deze MC zal worden, want hoor in deze track nu niets speciaals van hem.


Met alle respect, maar zie ze liever zonder Prophet dan mét. En toch blijf ik er bij dat ik in zowel het anthem als de ID-ID uit Unleashed echt stukken van the Prophet denk te horen. Al zou die uit Unleashed ook gewoon de collab met E-force kunnen zijn.

Maarja dit lijkt me wel duidelijk dan zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jimi schreef:
Heb officieel bericht van Freakz at Night.
Afbeelding

http://partyflock.nl/artist/84520:Freak ... ht#pgcntrl

Ze zijn ook erkend op partyflock als artiest.

Al die speculatie en dan blijkt het gewoon om een MC te gaan, wát een anticlimax. Maar liever dit dan The Prophet inderdaad. Dat plaatje waar je die gezichten niet kan zien was dus echt puur en alleen om een hype te creeëren rond de derde persoon, want E-Force en Deetox waren toch al duidelijk, en het is ze gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet is The Prophet aan de haal gegaan met de microfoon, maar dat kon nog niet bevestigd worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wie weet is The Prophet aan de haal gegaan met de microfoon, maar dat kon nog niet bevestigd worden :cool:


F-f-f-f-f-freakz at n-n-n-night
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
F-f-f-f-f-freakz at n-n-n-night


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jimi schreef:
Heb officieel bericht van Freakz at Night.
Afbeelding

http://partyflock.nl/artist/84520:Freak ... ht#pgcntrl

Ze zijn ook erkend op partyflock als artiest.

Al die speculatie en dan blijkt het gewoon om een MC te gaan, wát een anticlimax. Maar liever dit dan The Prophet inderdaad. Dat plaatje waar je die gezichten niet kan zien was dus echt puur en alleen om een hype te creeëren rond de derde persoon, want E-Force en Deetox waren toch al duidelijk, en het is ze gelukt.


Haha precies, creëer je zo'n hype, is het een MC xd. Zal die wel weer overdreven aanwezig willen zijn en door ieder nummer een vers uit de bijbel brabbelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter dan Arrrrrr your motherrrrrrrfuckerrrssss rrrrrrrrrready??? Frrrrrrrrrrrrrreaaakkzzzz Rrrrrrrrrrrockin' att Night. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Beter dan Arrrrrr your motherrrrrrrfuckerrrssss rrrrrrrrrready??? Frrrrrrrrrrrrrreaaakkzzzz Rrrrrrrrrrrockin' att Night. :/


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beter dan Arrrrrr your motherrrrrrrfuckerrrssss rrrrrrrrrready??? Frrrrrrrrrrrrrreaaakkzzzz Rrrrrrrrrrrockin' att Night. :/


MC Invalid, is that you? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:50 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
RadicelArmy schreef:
sonnebloem schreef:
Dan eindelijk de bevestiging lijkt me :/ :/


Ja, dat lijkt mij ook. In eerste instantie zou ik nu zeggen: jammer, maar we gaan het zien. Ben wel benieuwd wat de inbreng van deze MC zal worden, want hoor in deze track nu niets speciaals van hem.


Met alle respect, maar zie ze liever zonder Prophet dan mét. En toch blijf ik er bij dat ik in zowel het anthem als de ID-ID uit Unleashed echt stukken van the Prophet denk te horen. Al zou die uit Unleashed ook gewoon de collab met E-force kunnen zijn.

Maarja dit lijkt me wel duidelijk dan zo.


Lijkt mij inderdaad ook gewoon die collab van E-Force & Prophet.
Tenminste had een tijd terug iets gezien dat ze aan een collab bezig waren.

Zou het wel jammer vinden als die track gebruikt word in de set van FaN ,vind het een lekkere track daar niet van , maar niet echt een plaat die je na 1,5 uur Radical, Warface en Titan kan draaien ( imo ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn verwachtingen zijn echt heel erg gedaald voor deze act helaas.
Ook dit voelt net als de andere TBA als een opbouw naar een climax die maar niet komt.
Het beginstuk vind ik overigens wel echt perfect.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks