Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:33 
 
Hardtraxxer

Artiest: Freakz At Night

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog niet overtuigd na deze clip.
Heb het idee dat ik 3 minuten lang alleen naar een intro-midintro-outro heb zitten luisteren..komt een beetje saai over nog, en wekt totaal geen energie op in mij (wat je van n laatste act op hard bass toch wel mag verwachten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:48 
 
Hardtraxxer

Ik kan me wel vinden in wat hier boven is gezegd over dat intro-midintro-outro gebeuren, maar vind het niet slecht klinken. Verwacht wel meer dan dit over paar maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:34 
 
Hardtraxxer

E-force & The Prophet - TBA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 17:50 
 
Hardtraxxer

Ilmar schreef:
E-force & The Prophet - TBA :)


bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan het filmpje niet meer luisteren maar is dat deze?

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zn account is idd offline gehaald :P

SkiggyRapz18 schreef:
Kan het filmpje niet meer luisteren maar is dat deze?



Nee.
Deze: http://instagram.com/p/wJ7E79Ed7r/?modal=true
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat alles een beetje Seven 2.0 word :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus ook 1 van de 4 soundtracks voor Hard Bass. (Bron: b2s)
Hoop dat er nog wat aan gesleuteld is, want die versie van het Youtube-filmpje vond ik niet veel bijzonders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dit is dus ook 1 van de 4 soundtracks voor Hard Bass. (Bron: b2s)
Hoop dat er nog wat aan gesleuteld is, want die versie van het Youtube-filmpje vond ik niet veel bijzonders..


We gaan het meemaken vandaag :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Waaruit wordt nou opgemaakt dat dit een Freakz At Night track is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waaruit wordt nou opgemaakt dat dit een Freakz At Night track is?


Ja snap ook niet dat je de conclusie kan trekken dat het dit nummer is :P Hoor aan de kick echt niet dat het E-force of Deetox is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waaruit wordt nou opgemaakt dat dit een Freakz At Night track is?

Omdat er in die Youtube-opname regelmatig het woord "Freakz" werd gezegd, en b2s vandaag bekend maakte dat 1 van de 4 soundtracks "Freakz at Night - Freakz" heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop toch echt niet dat 't deze is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk echt niet dat dit van FAN is. En was er trouwens niet al een topic over die track na Qlimax? Waar is dat gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik denk echt niet dat dit van FAN is.


Zat eerder aan E-force en the Prophet te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
E-force & The Prophet - TBA :)

Oh god... Gezien Ilmar vaak wel een betrouwbare bron is, en de kans vrij groot is dat dit een Hard Bass OST is, vanwege de Freakz vocal...
Zou The Prophet dan daadwerkelijk bij Freakz At Night zitten? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Ilmar schreef:
E-force & The Prophet - TBA :)

Oh god... Gezien Ilmar vaak wel een betrouwbare bron is, en de kans vrij groot is dat dit een Hard Bass OST is...
Zou The Prophet dan daadwerkelijk bij Freakz At Night zitten? :x


Zou dat echt een hele vreemde combie vinden, E-Force, Deetox en The Prophet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dylanleijten schreef:
Ik hoop toch echt niet dat 't deze is >.<
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks