Ik ben nog niet overtuigd na deze clip.
Heb het idee dat ik 3 minuten lang alleen naar een intro-midintro-outro heb zitten luisteren..komt een beetje saai over nog, en wekt totaal geen energie op in mij (wat je van n laatste act op hard bass toch wel mag verwachten)
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Ik kan me wel vinden in wat hier boven is gezegd over dat intro-midintro-outro gebeuren, maar vind het niet slecht klinken. Verwacht wel meer dan dit over paar maanden.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
E-force & The Prophet - TBA 
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
bron?Ilmar wrote:E-force & The Prophet - TBA
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Dit is dus ook 1 van de 4 soundtracks voor Hard Bass. (Bron: b2s)
Hoop dat er nog wat aan gesleuteld is, want die versie van het Youtube-filmpje vond ik niet veel bijzonders..
Hoop dat er nog wat aan gesleuteld is, want die versie van het Youtube-filmpje vond ik niet veel bijzonders..
We gaan het meemaken vandaagpecola-tje wrote:Dit is dus ook 1 van de 4 soundtracks voor Hard Bass. (Bron: b2s)
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waaruit wordt nou opgemaakt dat dit een Freakz At Night track is?
Ja snap ook niet dat je de conclusie kan trekken dat het dit nummer isDuruz wrote:Waaruit wordt nou opgemaakt dat dit een Freakz At Night track is?
Omdat er in die Youtube-opname regelmatig het woord "Freakz" werd gezegd, en b2s vandaag bekend maakte dat 1 van de 4 soundtracks "Freakz at Night - Freakz" heet.Duruz wrote:Waaruit wordt nou opgemaakt dat dit een Freakz At Night track is?
-
DHardtraxx Veteran
Ik denk echt niet dat dit van FAN is. En was er trouwens niet al een topic over die track na Qlimax? Waar is dat gebleven?
Last edited by Duruz on 26 Jan 2015 11:55, edited 1 time in total.
Zat eerder aan E-force en the Prophet te denken.Duruz wrote:Ik denk echt niet dat dit van FAN is.
Oh god... Gezien Ilmar vaak wel een betrouwbare bron is, en de kans vrij groot is dat dit een Hard Bass OST is, vanwege de Freakz vocal...Ilmar wrote:E-force & The Prophet - TBA
Zou The Prophet dan daadwerkelijk bij Freakz At Night zitten?
-
DHardtraxx Veteran
Zou dat echt een hele vreemde combie vinden, E-Force, Deetox en The Prophet :')pim0412 wrote:Oh god... Gezien Ilmar vaak wel een betrouwbare bron is, en de kans vrij groot is dat dit een Hard Bass OST is...Ilmar wrote:E-force & The Prophet - TBA
Zou The Prophet dan daadwerkelijk bij Freakz At Night zitten?