Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:20 

Hardtraxxer

ruudveindhoven schreef:
https://www.facebook.com/MCDL.NL/photos/a.121765084584919.25381.121764837918277/675255745902514/?type=1

Ik zag dit langskomen in de comments op YT , dacht share het even.
Lijkt er best wel op imo.

Nou dat is duidelijk, 99,9% dat het MC DL is haha wat een tegenvaller, maarja misschien hadden we wel niet op meer moeten hopen. Sowieso denk ik niet dat Deetox en E-force de creativiteit hebben om iets verniewends te kunnen neerzetten als act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:35 

Hardtraxxer

Vind hem erg fijn, ^^

had alleen bij deze hele hype van de freakz at night het allemaal net wat harder verwacht
zou het niet direct bij een speciale live act kunnen plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:38 

Hardtraxx Veteran

Liever MC DL dan The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:13 

Hardtraxxer

Vond de intro wel vet klinken maar uiteindelijk niet heel bijzonder ofzo. Verder wel een leuke track met een lekkere drive

Pipa schreef:
Wat saai. Dit is echt heel standaard. setje kan je inmiddels al beetje beginnen met raden
Freakz at night - Freakz
Deetox- Bring the Riot
E-force & Deetox - TBA
E-force - Freakz at night
E-force - Seven
E-force & Prophet - TBA
Deetox - TBA
en vast nog 2 freakz at night tracks

xd Seven hardcore edit denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:32 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Hahaha mensen hebben ook serieus het nummer omgedraaid en op YouTube gezet.

Vind hem omgedraaid leuker klinken eigenlijk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 09:34 

Hardtraxxer

Ik wacht op de chipmunk versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:03 

Hardtraxx Veteran

Tzoine schreef:
Ik wacht op de chipmunk versie

Origineel is al chipmunk, hoor die eerste vocals >.<

LA LA LA LA LA
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:28 

Hardtraxx Crew

Mwah, nog niet echt overtuigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:55 

Hardtraxxer

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:26 

Hardtraxx Addict

Zoals gezegd: eentonig maar er zit wel drive in, heel veel meer dan dit verwacht ik er ook niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:03 

Hardtraxx Veteran

Laatste stuk klinkt wel dik, alles daar voor =Kick+screech=plaat mentaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:10 

Hardtraxx Newbie

Vind de track opzich wel prima, luistert wel lekker weg. Had er net als velen wel iets meer van verwacht.

Laten we hopen dat dit enkel en alleen een opwarmer is, en ze niet gelijk al hun sounds willen prijsgeven. Ze zullen toch met ander geschut moeten komen om ook maar in de buurt van B-Freqz te komen. Zeker omdat ze na Warface, Radical, Titan staan, welke in mijn ogen toch aardig wat goede tracks hebben, of aan het maken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:18 

Hardtraxx Newbie

Ik vind hem wel lekker! Ze mogen wel nog iets meer uitpakken inderdaad maar ik heb zo'n gevoel dat ze dat zelf ook wel begrijpen :thumbsup: Ben benieuwd naar het laatste half uur iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:23 

Hardtraxx Elite

Meh. Kijk meer uit naar B-Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Na al dat gehype komt men met dit? xd

Exact mijn reactie toen de preview afgelopen was: 'was dit het?' :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:00 

Hardtraxx Elite

Dikke plaat, vette kicks en er zit een lekkere drive in :thumbsup: Ik heb er zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

Klinkt ook wel een beetje als High Voltage - Dead Stars

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:03 

Hardtraxx Veteran

Beetje saai eigenlijk, had toch wel wat meer verwacht na al dat schijnheilige gedoe.. Dat geheimzinnig doen over een act stoor ik me ook verschrikkelijk aan. Maak gewoon direct bekend wie 't zijn, wat heeft dit nou voor toevoeging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:36 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Maak gewoon direct bekend wie 't zijn, wat heeft dit nou voor toevoeging?

Aan een kant ben ik het met je eens ,aan de andere kant weer niet.

Ik vind het eigenlijk best heel leuk , een beetje spannend , om NIET te weten wie het zijn ( zolang mogelijk ).
Doet me dan een beetje denken aan die keren dat je met kerst de cadeautjes uitpakt : je hebt wel een vaag idee wat het zou kunnen zijn , maar weet het gewoon niet zeker.
En dat vind ik dan dus wel weer leuk eraan.

Aan de andere kant , ben ik het helemaal met je eens want het word ook op een bepaald moment vervelend om de meest idiote speculaties te horen/lezen. En al helemaal vage filmpjes en ''hints'' in een videoclipje stoppen gaat een beetje ver :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:55 

Bij je kerstcadeautjes ontvang je ze gratis, hier is het de bedoeling dat je 60 euro neerlegt voor een kaartje. Als jij je kerstcadeautje á 60 euro zelf zou moeten betalen, is het een stuk minder leuk om niet te weten wat je krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:03 

Hardtraxx Newbie

BeHa schreef:
Bij je kerstcadeautjes ontvang je ze gratis, hier is het de bedoeling dat je 60 euro neerlegt voor een kaartje. Als jij je kerstcadeautje á 60 euro zelf zou moeten betalen, is het een stuk minder leuk om niet te weten wat je krijgt :P

Je betaald 60 euro voor het hele feest incl. line up. Neem aan dat je niet alleen voor het laatste half uurtje komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:08 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Beetje saai eigenlijk, had toch wel wat meer verwacht na al dat schijnheilige gedoe.. Dat geheimzinnig doen over een act stoor ik me ook verschrikkelijk aan. Maak gewoon direct bekend wie 't zijn, wat heeft dit nou voor toevoeging?

Ben er inderdaad ook wel klaar mee nu, wil weten wie het zijn! Heeft denk ik puur met marketing te maken, wat aardig lukt als je ziet hoeveel en vanuit welke hoeken het voorbij komt op FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:12 

Hardtraxx Veteran

Je kunt er fan van zijn of niet, maar het hypen en geheim houden werpt absoluut zijn vruchten af. Kijk maar naar een Primefire - The Owlman, als het bekend was van wie de track was gelijk op het begin dan was de track echt niet zo populair geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:26 

Hardtraxx Veteran

En je ramt meteen een flink aantal likes op de nieuwe facebook pagina er bij op. Iedereen wacht op die update.

Bottom line is inderdaad wat Davey zegt, het is gewoon een hele slimme manier van marketing.

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:33 

Maar wel een marketingstrategie die behoorlijk gericht is op een bepaalde doelgroep. Ik krijg nou niet de indruk dat de gemiddelde Hardtraxxer hier nou echt op zit te wachten.

Misschien is het wel een generatiekloofje tussen mij en de doelgroep die ze proberen te bereiken, maar ik vind het maar kinderachtig. Net zoals bijvoorbeeld stickers uitdelen of bedelen om likes.

Als je zulke trucjes nodig hebt om je muziek te promoten, wek je bij mij al snel de indruk dat je iets probeert te verhullen, bijvoorbeeld dat je muziek niet goed genoeg is. Dit is overigens even in het algemeen, ik heb deze track niet beluisterd.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks