G1LL schreef:
Maak gewoon direct bekend wie 't zijn, wat heeft dit nou voor toevoeging?
Aan een kant ben ik het met je eens ,aan de andere kant weer niet.
Ik vind het eigenlijk best heel leuk , een beetje spannend , om NIET te weten wie het zijn ( zolang mogelijk ).
Doet me dan een beetje denken aan die keren dat je met kerst de cadeautjes uitpakt : je hebt wel een vaag idee wat het zou kunnen zijn , maar weet het gewoon niet zeker.
En dat vind ik dan dus wel weer leuk eraan.
Aan de andere kant , ben ik het helemaal met je eens want het word ook op een bepaald moment vervelend om de meest idiote speculaties te horen/lezen. En al helemaal vage filmpjes en ''hints'' in een videoclipje stoppen gaat een beetje ver
