Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:44 
 

JEFSKI schreef:
Alternative schreef:
JEFSKI schreef:
Blijft leuk hoeveel mensen zich zo druk blijven maken, ga dooooooor :worship:


En jij maakt je dus weer druk om deze mensen.. :/


Nee, niet echt


Je weet dat hij al geband is :)

Ot: Vind hem best dik op de vocalen na dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 04:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad trieste vocals.. toen ik hem op defqon voor het eerst hoorde verstond ik er geen ene reet van en toen vond ik het dus ook een gruwelijk vette plaat. toen ik er een week later achter kwam dat het we defend the raw was dacht ik ook wel ff wtf.. maar verder is het wel een prima track toch..
gaat hier nog iets mee gebeuren? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

Ik dacht dat we deze tijd achter ons gelaten hadden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:49 
 
Hardtraxx Addict

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


-.- kerel... als je zo verdrietig wordt van mensen die een afwijkende mening van de jouwe hebben, waarom kijk je dan in godsnaam op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

We hebben er weer 1..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

You sir, you just made my day. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch Hardtraxx, met z'n alle boven op Drake-D springen.

Punt = gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

Mogen wij onze mening niet uiten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Pls Donny..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:17 
 
Hardtraxx Addict

The Resistance!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Wauw maat helemaal gelijk diezelfde klaag zeikerts posten ook in off-topic/je-droom-auto-t1518.html. Beetje kritiek geven op auto's terwijl ze zelf niet eens 1 gemaakt hebben. Altijd wat te zeuren op dat stomme haattraxx hier. Wat nou als we samen snel de beheerder een berichtje sturen of we onze account uit kunnen wissen? Gaan we snel naar een site waar wel een beetje met niveau gepraat word. Partyflock ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Mod schoonmaak ploeg nodig in baan 5 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Beetje kritiek geven op auto's terwijl ze zelf niet eens 1 gemaakt hebben.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Wauw maat helemaal gelijk diezelfde klaag zeikerts posten ook in off-topic/je-droom-auto-t1518.html. Beetje kritiek geven op auto's terwijl ze zelf niet eens 1 gemaakt hebben. Altijd wat te zeuren op dat stomme haattraxx hier. Wat nou als we samen snel de beheerder een berichtje sturen of we onze account uit kunnen wissen? Gaan we snel naar een site waar wel een beetje met niveau gepraat word. Partyflock ofzo?


1. Ik ben jouw maat niet!
2. Goede opstelling als eigenaar zijnde!
3. Ik doel op die mensen, die altijd en alleen maar zitten te klagen. Als die nu eens gewoon met degelijke feedback komen waar de producers wat aan hebben, i.p.v. alleen maar zeiken! "Wat een bagger plaat!"
Onderbouw wat er bagger aan is! Noem verbeter punten in hoe jij het zou doen in jou optiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:15 
 
Hardtraxx Crew

DJ Drake-D schreef:
Jordi schreef:
DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Wauw maat helemaal gelijk diezelfde klaag zeikerts posten ook in off-topic/je-droom-auto-t1518.html. Beetje kritiek geven op auto's terwijl ze zelf niet eens 1 gemaakt hebben. Altijd wat te zeuren op dat stomme haattraxx hier. Wat nou als we samen snel de beheerder een berichtje sturen of we onze account uit kunnen wissen? Gaan we snel naar een site waar wel een beetje met niveau gepraat word. Partyflock ofzo?


1. Ik ben jouw maat niet!
2. Goede opstelling als eigenaar zijnde!
3. Ik doel op die mensen, die altijd en alleen maar zitten te klagen. Als die nu eens gewoon met degelijke feedback komen waar de producers wat aan hebben, i.p.v. alleen maar zeiken! "Wat een bagger plaat!"
Onderbouw wat er bagger aan is! Noem verbeter punten in hoe jij het zou doen in jou optiek!

Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

Als je het niet leuk vindt dat hier kritiek wordt gegeven ga dan maar lekker weg gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

commentaar hoort niet thuis op een forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Schijf! :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Jordi schreef:
DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Wauw maat helemaal gelijk diezelfde klaag zeikerts posten ook in off-topic/je-droom-auto-t1518.html. Beetje kritiek geven op auto's terwijl ze zelf niet eens 1 gemaakt hebben. Altijd wat te zeuren op dat stomme haattraxx hier. Wat nou als we samen snel de beheerder een berichtje sturen of we onze account uit kunnen wissen? Gaan we snel naar een site waar wel een beetje met niveau gepraat word. Partyflock ofzo?


1. Ik ben jouw maat niet!
2. Goede opstelling als eigenaar zijnde!
3. Ik doel op die mensen, die altijd en alleen maar zitten te klagen. Als die nu eens gewoon met degelijke feedback komen waar de producers wat aan hebben, i.p.v. alleen maar zeiken! "Wat een bagger plaat!"
Onderbouw wat er bagger aan is! Noem verbeter punten in hoe jij het zou doen in jou optiek!


Wat een kut track zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:37 
 

En jij vind mij irritant Unkown, kijk naar die 'leuke' reactie van jezelf.

Deze man heeft gwn een punt en dat weten jullie ook wel, maar dat zullen jullie natuurlijk niet toegeven. Je kunt natuurlijk veel beter even met zijn allen 'leuk' doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:46 
 
Hardtraxx Crew

sandervanbruggen schreef:
En jij vind mij irritant Unkown,

Maar dat ben je ook. ;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Deze man heeft gwn een punt en dat weten jullie ook wel, maar dat zullen jullie natuurlijk niet toegeven. Je kunt natuurlijk veel beter even met zijn allen 'leuk' doen.

DJ Drake-D schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer!


DJ Drake-D schreef:
If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!

Deze man heeft dus helemaal geen punt >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle