Joegoslaaf wrote:Jongens.. Hardstyle is geen hardstyle als het geen extreem kazige vocals bevat
Ohja, en ik luister rawstyle omdat ik juist zo veel geweld mogelijk wil horen, en vind dat bij deze track wel geslaagd.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Had dit een hele vette plaat kunnen vinden, vette kicks en een goede drive.. Alleen die vocals verneuken gewoon die plaat voor me 
-
SHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2016
- last seen Jun 2016
Begint het niet tijd te worden dat deze uitkomt?
Volgens mij is er geen enkel label dat deze uit wil brengen vanwege de vocals. 
Nee.Sev7n S1ns wrote:Begint het niet tijd te worden dat deze uitkomt?
Een vriend van me zei dat dit nummer nog gedraaid is op Supersized Kingsday. Weet alleen niet meer door wie. Volgens mij Bass Chaserz
2 jaar geleden had ik ook gezegd: Fuck the mainstream, we defend the raw, maar toen was raw opzich nog wel oke en nu totaal niet op enkele uitzonderingen na. Ik vind deze track opzich nog wel gaaf op de vocals nu na dan.
Maar waarom moet een andere kant van de muziek dan de tering krijgen? Ik ben diep van binnen ook best een militantje zonder mondkapje, maar deze vocals brengen het woord cringe naar een nieuw niveauTSFH wrote:2 jaar geleden had ik ook gezegd: Fuck the mainstream, we defend the raw, maar toen was raw opzich nog wel oke en nu totaal niet op enkele uitzonderingen na. Ik vind deze track opzich nog wel gaaf op de vocals nu na dan.
Weet ik niet. Een aantal jaren geleden was ik helemaal niet blij met welke kant de hardstyle was op gegaan (dat hele euforische) en toen keerde ik me er eigenlijk tegen. Leek een beetje op hardstylboy zeg maar haha, maar nu interesseert het me vrij weinig. Mensen moeten maken wat ze zelf willen en als het mij niet ligt en andere wel, jammer dan. Ben er natuurlijk niet verplicht om er naar te luisteren.Rickzel wrote:Maar waarom moet een andere kant van de muziek dan de tering krijgen? Ik ben diep van binnen ook best een militantje zonder mondkapje, maar deze vocals brengen het woord cringe naar een nieuw niveauTSFH wrote:2 jaar geleden had ik ook gezegd: Fuck the mainstream, we defend the raw, maar toen was raw opzich nog wel oke en nu totaal niet op enkele uitzonderingen na. Ik vind deze track opzich nog wel gaaf op de vocals nu na dan.
Ja fair enough, dat is ook precies waar al dat raw enthousiasme vandaan komt volgens mij.
Maar zelfs zonder de vocals blijft het een ongeinspireerd kut nummer.
Maar zelfs zonder de vocals blijft het een ongeinspireerd kut nummer.
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2016
Ja.Rickzel wrote:Nee.Sev7n S1ns wrote:Begint het niet tijd te worden dat deze uitkomt?
-
K
En laten we voortaan geen rotzooi gaan bumpen! BvdSev7n S1ns wrote:Nee.Rickzel wrote:Nee.Sev7n S1ns wrote:Begint het niet tijd te worden dat deze uitkomt?
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2016
Oh dus omdat jij het rotzooi vindt (wat jouw mening is) betekent automatisch dat ik dit niet moet bumpen?
Wat een clown
Wat een clown
-
K
PreciesSev7n S1ns wrote:Oh dus omdat jij het rotzooi vindt (wat jouw mening is) betekent automatisch dat ik dit niet moet bumpen?
Ja en nou optiefteSev7n S1ns wrote:Oh dus omdat jij het rotzooi vindt (wat jouw mening is) betekent automatisch dat ik dit niet moet bumpen?
Wat een clown
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2016
Clown #2 ook al gevonden zie ikVentrue wrote:Ja en nou optiefteSev7n S1ns wrote:Oh dus omdat jij het rotzooi vindt (wat jouw mening is) betekent automatisch dat ik dit niet moet bumpen?
Wat een clown
pas uit, we hebben een raw soldaat in ons midden!Sev7n S1ns wrote:Clown #2 ook al gevonden zie ikVentrue wrote:Ja en nou optiefteSev7n S1ns wrote:Oh dus omdat jij het rotzooi vindt (wat jouw mening is) betekent automatisch dat ik dit niet moet bumpen?
Wat een clown
Laat iedereen lekker vinden wat 'ie wilt. Aub zeg..
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2016
''raw soldaat'' clown #3 zie ik ook al, iemand die #4 wilt zijn? 
Wat zijn we allemaal defensief hier.
oh god hebben we een neiuwe hardstylboy/jorgraw 
Nee joh, hij vind deze track gewoon vet, hij loopt toch niet te haten op euforische tracks ofzo, moet kunnen toch. Ieder z'n ding.jeffrey2107 wrote:oh god hebben we een neiuwe hardstylboy/jorgraw
Dat hij deze track toevallig kan waarderen hoeft hij toch niet meteen kapot gemaakt te worden
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2016
Die jeffrey en kiloknaller zijn de echte ''gangsterboyz'' op deze forum kan je niet echt bepaald serieus nemen, daarom stoor ik me totaal niet aan hun en neem ze ook niet serieus.Rickzel wrote:Nee joh, hij vind deze track gewoon vet, hij loopt toch niet te haten op euforische tracks ofzo, moet kunnen toch. Ieder z'n ding.jeffrey2107 wrote:oh god hebben we een neiuwe hardstylboy/jorgraw
Dat hij deze track toevallig kan waarderen hoeft hij toch niet meteen kapot gemaakt te worden
Met zulke reacties ben ik bang dat het merendeel van dit forum zo over jou denktSev7n S1ns wrote:Die jeffrey en kiloknaller zijn de echte ''gangsterboyz'' op deze forum kan je niet echt bepaald serieus nemen, daarom stoor ik me totaal niet aan hun en neem ze ook niet serieus.