Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Kick lijkt inderdaad op die van Chronic Disorder. De vocals vind ik niet heel geweldig, maar er zit toch wel een lekkere drive in. :)
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Paultheone wrote:
chas1n wrote:Vind dit maar van dat geforceerde Raw
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ventrue wrote:
Paultheone wrote:
chas1n wrote:Vind dit maar van dat geforceerde Raw
Ik ook. En wat een vreselijke vocalen :sick: :sick:
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Afschuwelijke vocals, bah. :x
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Heerlijke drive. Vocals stoor ik me totaal niet aan. Als deze bekender wordt vind ik wel vet dat iedereen meeschreeuwt en daarna lekker los gaat. Geeft zelfde gevoel als bij FTP
A
Vocals zijn echt kut, jezus. Verder is dit typisch zo'n track waarop je op een feest prima je voetjes van de vloer krijgt maar ik vind er echt helemaal niks bijzonders aan. Echt ZO saai :(
Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel :P
N
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wow vette drive hoor! Lekkere kicks ook. Stoor me gelukkig niet zo aan die vocals :)
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
wat lopen er nou weer mensen te zeiken over hoe triest dit is.. Dafuq?? het is een lekkere plaat.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vind die vocal sowieso veel te dun en te schel. Maar er of een zieke vieze diepe bass voice van, of een zeer overstuurde schreeuwende snijdende vrouwenvocal. Dit klinkt meer alsof het is opgenomen om te testen of het in de plaat past.

Wat betreft lyrics; geloof niet dat dat nou zo belangrijk is bij dit soort platen. Er zijn genoeg platen met schreeuwvocals, zonder bijster inspirerende teksten, die ik wel vet vind.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
B-shockz wrote:wat lopen er nou weer mensen te zeiken over hoe triest dit is.. Dafuq?? het is een lekkere plaat.
Dat blijft natuurlijk smaak. Als, zoals eerder gezegd, ditzelfde trucje al 50 keer eerder is gebruikt, is het niet echt origineel meer. Ook zijn er veel mensen die niks hebben met die ´wannabe´ stoere vocals en standaard screeches.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Video is verwijderd
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
ErikZ wrote:Video is verwijderd
Soundcloud op vorige pagina.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Mitzinator wrote:View on SoundCloud
;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het was eerst nog een beetje speciaal, die CD Kicks in een hardstyle track, maar het begint nu ook een beetje overkill te worden. Voor de rest, standaard raw nummertje.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Broken Balance wrote:Het was eerst nog een beetje speciaal, die CD Kicks in een hardstyle track, maar het begint nu ook een beetje overkill te worden. Voor de rest, standaard raw nummertje.
Vind ik ook! is niks speciaals meer aan, en aangezien steeds meer een soort "look a like" kick gaan maken klinkt elke track steeds meer hetzelfde. Leuk al die tracks die vet zijn op een feest, maar ik kan het meer waarderen als het een track is die ik thuis ook zou willen opzetten! (al zeg ik wel dat deze track wel is thuis op zou gaan)
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
ErikZ wrote:Video is verwijderd
Gelukkig heeft Fanteria zelf 10.000 filmpjes van deze track op Facebook.
G
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen May 2017
AndyAsteroids wrote:Vocals zijn echt kut, jezus. Verder is dit typisch zo'n track waarop je op een feest prima je voetjes van de vloer krijgt maar ik vind er echt helemaal niks bijzonders aan. Echt ZO saai :(
Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel :P
amen.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
View on YouTube

36.35 voor HQ.
B
Ja, toch weer leuke lyrics om als ekte rawstijl liefhebber in je instagram biografie te zetten!! :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Speciaal voor dit nummer haal ik hem terug:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Vette plaat. :thumbup:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
AndyAsteroids wrote: Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel :P
Dit + die vocals :sick: :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zin wrote:Ondanks de 'Ekte ekte raw vocals' vind ik het best wel een vet plaatje
S
Dit nummer representeert ongeveer alles wat mis is aan de hardere kant van de hardstyle scene in mijn ogen.
Last edited by stefaneke on 06 Sep 2014 17:24, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Kut plaat.