Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 sep 2014 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Defend the Raw? Hier maak je meer mee kapot juist wat een zware zaadplaat gewoon weer veelste standaard ''raw'' plaatje zoals al gezegd wordt en dan te denken dat ze dit waarschijnlijk niet eens zelf maakt :cry:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2014 18:59 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Dit nummer representeert ongeveer alles wat mis is aan de hardere kant van de hardstyle scene in mijn ogen.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer is optimaal vermaakt tijdens het lezen van de comments huier :corn:

Drive in deze plaat is best lekker, vocals idd minder.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:40 
 
Hardtraxxer

Nieuw hokje: Geforceerde RAW
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Nieuw hokje: Geforceerde RAW

En jij bent één van de pioneers, gr.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Niet mijn kanaal, maar zag deze voorbij komen op youtube :p
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best plaatje :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

De bodem is bereikt zo te horen. Tering wat een rommel.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:27 
 

'Rawstyle' dat woord haalt t bloed vanonder m'n nagels
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
'Rawstyle' dat woord haalt t bloed vanonder m'n nagels


Dan maar Raw-HardstyleE :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
'Rawstyle' dat woord haalt t bloed vanonder m'n nagels


sterk verhaal :)
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een meuk. Kick is trouwens van Chronic Disorder?
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 09:06 
 

Scarzor schreef:
bloemkool schreef:
'Rawstyle' dat woord haalt t bloed vanonder m'n nagels


sterk verhaal :)


Bedankt. Wil je er nog 1 horen?
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 09:59 
 

Qlown schreef:
Ilmar schreef:
Nieuw hokje: Geforceerde RAW

En jij bent één van de pioneers, gr.

Shots fired, take cover
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
De bodem is bereikt zo te horen.


:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofriet ook even terecht dik uitgehaald naar dit nummer. Maarja toch pakt deze track me wel, komt waarschijnlijk omdat ik de CD gewoon echt heel ziek vind
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijft leuk hoeveel mensen zich zo druk blijven maken, ga dooooooor :worship:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ilmar schreef:
Nieuw hokje: Geforceerde RAW

En jij bent één van de pioneers, gr.


:yes: .

:corn:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen zijn inderdaad echt tenenkrommend, maar verder geen slechte plaat toch? Niet slechter dan alle andere zooi die tegenwoordig gereleased wordt (maar wel de hemel in geprezen wordt).

Daarnaast heb ik de anti-climax nog niet gevonden trouwens.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 13:27 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Blijft leuk hoeveel mensen zich zo druk blijven maken, ga dooooooor :worship:


En jij maakt je dus weer druk om deze mensen.. :/
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxxer

Al iets bekend over release? :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Chronic Disorder kicks vind ik wel vet! ^^
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
JEFSKI schreef:
Blijft leuk hoeveel mensen zich zo druk blijven maken, ga dooooooor :worship:


En jij maakt je dus weer druk om deze mensen.. :/


Nee, niet echt
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Die Chronic Disorder kicks vind ik wel vet! ^^

Ik deel die mening, ik vind het super vette kicksels :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MC I See vocals... :sick:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle