Rik was wel fan van de plaat, zo te lezen.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik vind dit best een wrede plaat hoor. Filmpje van Warface op Defqon best vaak terug gekeken ook in de afgelopen jaren, mooi man.
haha da mindeMYTZE wrote:Nou daar is ie dan.. bijna 10 jaar later![]()
Verplaatst.
Oh jezus ik was dit al weer helemaal vergeten.
Wat mooi dit
moet zeggen, vond dit vroeger echt kut. nu gaat ie eigenlijk wel. en heb liever dit soort raw dan wat we nu hebben
Wat mooi dit
moet zeggen, vond dit vroeger echt kut. nu gaat ie eigenlijk wel. en heb liever dit soort raw dan wat we nu hebben
Last edited by Jeffrey2107 on 22 Apr 2024 16:07, edited 1 time in total.
Vroeg me altijd al af waar die quote vandaan kwam.. Wel relaxed trouwens dat we volgende maand eindelijk in de credits kunnen zien wie deze plaat heeft geproduceerdDJ Drake-D wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Si en dan vooral door Warface op Defqon toen + Chronic Disorder kicks.Remi wrote:Rik was wel fan van de plaat, zo te lezen.
eerlijk dit is wel tt harde pokoe. lijkt pici op oude Moridin ofzo. Die screeches zijn echt smerig, hoop dat ze niets veranderd hebben aan deze. 
Hardclassics deze eens live aanschouwen.
| IN THE RAIN |Alm1ghty wrote:Remi wrote:op Defqon
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013