Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donkey Rollers

Not afraid


Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik :) . Vooral die 2e climax/outro is vet! Maar aan de andere kant had dit ook weer een standaard plaatje van Zany & DV8 kunnen zijn. Nee, vind echt dat Donkey Rollers wat minder word helaas.. Nog steeds dik, maar niet zo dik als dat ik van hun gewend ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

ben bang dat ze hun oude niveau niet meer terug krijgen :(
klinkt wel vet maar tis het allemaal.net niet zelfde met hun aankomende release
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kreeg echt kippenvel van deze plaat, dacht dat ik m alleens had gehoord, weetniet waar dat geweest kan zijn.. Toch vind ik hem ook minder als de andere Donkey rollers platen. maar ging toch flink hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxxer

kaalface schreef:
Ik kreeg echt kippenvel van deze plaat, dacht dat ik m alleens had gehoord, weetniet waar dat geweest kan zijn.. Toch vind ik hem ook minder als de andere Donkey rollers platen. maar ging toch flink hard.


Weet niet of je bij Beat the Bridge bent geweest???? Volgens mij heeft Zany hem daar ook gedraaid als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
kaalface schreef:
Ik kreeg echt kippenvel van deze plaat, dacht dat ik m alleens had gehoord, weetniet waar dat geweest kan zijn.. Toch vind ik hem ook minder als de andere Donkey rollers platen. maar ging toch flink hard.


Weet niet of je bij Beat the Bridge bent geweest???? Volgens mij heeft Zany hem daar ook gedraaid als ik me niet vergis.


Ja daar was ik bij. ja dan zal dat het geweest zijn. er stond me nog iets bij van die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel oke maar niet de oud DR
die stage is trouwens te episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt erg goed tot nu toe hoor :). Ben benieuwd naar de betere kwaliteit want volgens mij is dit gewoon op een DR niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 01:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Klinkt wel dik :) . Vooral die 2e climax/outro is vet! Maar aan de andere kant had dit ook weer een standaard plaatje van Zany & DV8 kunnen zijn. Nee, vind echt dat Donkey Rollers wat minder word helaas.. Nog steeds dik, maar niet zo dik als dat ik van hun gewend ben..


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heel aardig, maar inderdaad niet wat ik gewend ben van DR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Vond deze in die stream heel vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:28 
 
Hardtraxx Elite

De juiste titel is toch Sleeping Hollow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitcher draaide hem ook op Defqon. Vind het wel een fijn nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De vocals vindk maar spijtig, de mid-intro is 't enige wat ik echt vet vind aan deze track.

Over 't algemeen vindk de track duidelijk minder dan Domination en Sleeping Souls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze en Domination beter als Hoodoo Voodoo, hopelijk komen deze snel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
beter als

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 06:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Intervention schreef:
beter als

:sick:


:worship: :lol: Goeie opmerking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:42 
 

Heerlijk plaatje!

Hopelijk geen 1-track release maar samen Domination. :)

Mogen wat sneller zijn met releases van oa Donkey Rollers, Slim Shore etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Heerlijk plaatje!

Hopelijk geen 1-track release maar samen Domination en To The End. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Vocals gaan nog net, climax heeft een lekkere drive. Lekkerrrr :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vocals beetje kut, maar die climax :love: Dit is Donkey Rollers hoe ik ze ken ipv dat halfbakken werk van Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls. Kicks zijn nog steeds niet alles helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

toch een best vette track.
denk alleen dat ie snel gaat vervelen :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks