S
Mad Krentenbol wrote:Vet hoe die screech als een soort melodie wordt gebruikt! Ben heel benieuwd hoe deze live klinken, hoop m vanavond op Hardbass nog even te horen.
Het is gewoon een flink gedistorte lead, en die lead volgt de melodie.
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
stefaneke wrote:
Mad Krentenbol wrote:Vet hoe die screech als een soort melodie wordt gebruikt! Ben heel benieuwd hoe deze live klinken, hoop m vanavond op Hardbass nog even te horen.
Het is gewoon een flink gedistorte lead, en die lead volgt de melodie.
Fair enough. Blijkbaar te weinig verstand ervan om er iets van te kunnen zeggen haha. Klinkt goed in ieder geval!
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Weer een heerlijke drive in een PN plaat (L)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Kan niet wachten om deze in HQ te mogen horen, ge-ni-ale productie! :worship:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Nope. Doe mij 't origineel maar... Whatsup met die hele PN hype joh?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Mannonymous wrote:Nope. Doe mij 't origineel maar... Whatsup met die hele PN hype joh?
Ik zie het niet echt als een hype. Meer als mensen die kwaliteit herkennen.

Over de remix: Super vet gedaan, stijltje blijft niet vervelen en denk dat het ook slim is vanuit de fusion kant om Phuture Noize een DR plaat te laten remixen.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Mannonymous wrote:Whatsup met die hele PN hype joh?
Krijgt nu juist eindelijk de aandacht die hij verdient imo.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mannonymous wrote:Nope. Doe mij 't origineel maar... Whatsup met die hele PN hype joh?
Een artiest die een eigen stijl heeft die er plots uitspringt. Het is niet alleen de fanbase, want hij wordt door grotere artiesten juist ook opgepikt. Dus hij doet wss iets goed.

Vind het best een leuke remix, het origineel vond ik sowieso al matig.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik snap deze reactie niet echt. Deze man maakt kwalitatief zulke hoogstaande producties dat het toch enkel normaal is dat hij zoveel aandacht krijgt? Er zijn genoeg andere ''acts'' waar zo'n enorme hype omheen hangt maar die zwaar onderdoen van wat meneer Phuture Noize maakt.

Over de plaat: geen idee, LQ zegt me nog te weinig. Vond het origineel een zwakke DR plaat dus 't kan alleen maar beter zijn geworden :clap: