Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:02 
 

Climax :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Maar aan de andere kant had dit ook weer een standaard plaatje van Zany & DV8 kunnen zijn.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit is niet het DR niveau. Wat een slappe kick ook zeg.... Geen slechte track verder, maar je verwacht gewoon meer als je Donkey Rollers ziet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind er niet heel veel aan. En net als in Hoodoo Voodoo & Sleeping Souls van die veelste slappe kicks....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion moet kappen met ons in de maling te nemen en gewoon The Pitcher voor dit nummer en de vorige DR release zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooi er is een oude dr kick onder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Fusion moet kappen met ons in de maling te nemen en gewoon The Pitcher voor dit nummer en de vorige DR release zetten.


Dat

en

p-stylez schreef:
Gooi er is een oude dr kick onder...


Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Matig donkey rollers nummer. Kicks vind ik te slap. climax klinkt wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat er al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Staat er al...

>.<

volgens mij heb ik de slaap nog niet helemaal uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het lekker plaatje. Ik vind de kick goed bij de rest passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een Heerlijke track! Vooral die climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem top, doet het live bij mij ook heel goed! Echt vet dat er in die climax geen pitch-kicks zitten. Als je deze melodie hoort, verwacht je dat eigenlijk wel. Nu blijft het "beukgehalte" wel behouden vind ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dit is Donkey Rollers hoe ik ze ken

Niet hoe ik ze ken :(
Waar is de tijd van Motherfuck/Hardstyle Rocker/Followers/Immeasurably/No One Can Stop Us/ Sound of the Beast/Silver Bullet/Strike Again. Dat waren nog eens live-acts :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mid-intro is heel vet
De melodie in de climax vind ik echter wat te random.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:48 
 
Hardtraxx Newbie

Kan Donkey Rollers altijd wel waarderen, dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro begint al meteen goed, wat een drive! De vocals van DV8 vind ik niet storend, fijne stem om naar te luisteren. Climax vind ik niet bijzonder, en loopt zo over in de outro. Dat vind ik wel erg dik gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk echt wel een heel dikke track, niet van het niveau dat we vroeger gewend waren maar toch zeker beter dan recente 'meuk' van Fusion :thumbup:

Is trouwens ook al oud he, van voor Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
Ik vind het eigenlijk echt wel een heel dikke track, niet van het niveau dat we vroeger gewend waren maar toch zeker beter dan recente 'meuk' van Fusion :thumbup:

Is trouwens ook al oud he, van voor Defqon?


Klopt voor het eerst op Emporium dit jaar geloof ik.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks