Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: DJ Thera vs. Brennan Heart & Wildstylez

Track(s): Stash My Mind (Diamanic & Heny's STFU Edit)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hem even gefixt voor je.

Schitterend dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Heb hem even gefixt voor je.

Schitterend dit! :D


Haha op de een of andere manier kreeg ik het niet voor elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een held. Hartjesmaker links verdient ook credits. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:48 
 

Haha hier geniet ik van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een held. Hartjesmaker links verdient ook credits. :thumbup:


:lol:

haha inderdaad credits voor die man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen release: producers-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahah inderdaad die vent met z'n hartje. xd Kan dit wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeel dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxxer

Held!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:45 
 
Hardtraxxer

Haha wat een baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha nice ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Geniale trol dit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ge-wel-dig. Alleen daarvoor al had ik een Loudness kaartje gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

Blij dat jullie hem allemaal zo leuk vinden haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk idee, ben alleen geen fan van het belachelijk maken van andermans platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Leuk idee, ben alleen geen fan van het belachelijk maken van andermans platen.


Je spreekt jezelf tegen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
PierrePruuk schreef:
Leuk idee, ben alleen geen fan van het belachelijk maken van andermans platen.


Je spreekt jezelf tegen ;)

Jij kan niet begrijpend lezen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Destination schreef:
PierrePruuk schreef:
Leuk idee, ben alleen geen fan van het belachelijk maken van andermans platen.


Je spreekt jezelf tegen ;)

Jij kan niet begrijpend lezen :aww:


"Leuk idee" nou het idee is toch werkelijk om een soort Lose My Mind dis te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voordat hij misschien wel weggegeven wordt heb ik m zelf maar even in elkaar gezet. Die gaat op cd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jezus destination, doe is niet zo achtelijk man. het idee was helemaal niet om lose my mind belachelijk te maken, dat zei die artiest zelf ook. Was slechts om mensen het 'huh, dat draai je toch niet op loudness' idee te geven. En helemaal niet om lose my mind belachelijk te maken, ook al is ie belachelijk vaak gedraaid etc.
En ik snap PierrePruuk ook wel, want mensen zoals jij denken direct dat het een diss is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
jezus destination, doe is niet zo achtelijk man. het idee was helemaal niet om lose my mind belachelijk te maken, dat zei die artiest zelf ook. Was slechts om mensen het 'huh, dat draai je toch niet op loudness' idee te geven. En helemaal niet om lose my mind belachelijk te maken, ook al is ie belachelijk vaak gedraaid etc.
En ik snap PierrePruuk ook wel, want mensen zoals jij denken direct dat het een diss is.


Dat het niet de bedoeling was om Lose My Mind belachelijk te maken wist ik niet. maar dat is bij ook niet echt de indruk.. Mijn indruk is juist dat dit meer als "grap" bedoeld is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon tof dit! En al die kneuzen die hier om lopen te janken rot alsjeblieft op zeg..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks