Hoor hem nu voor het eerst, wat moet dit live toch weer een geweld zijn 
Related topics
- View the latest post: DJ Thera vs. Brennan Heart & Wildstylez - Stash My Mind (Diamanic & Heny's STFU Edit)
- View the latest post: Dj Thera - Stash (BYMD006)
- View the latest post: Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
- View the latest post: Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
- View the latest post: Kruelty - BLOOD STASH: VOL 1 (TCREC133)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Klinkt vet, alleen er zit net iets teveel distortion in de bassline voor mij persoonlijk..
Ik vind er geen kut aan. Kicks vind ik niet mooi en de rest is mij te leeg.
Heel erg vet dit!
alleen wel met lyst eens dat er iets te veel distortion inzit!
Thanks voor de leuke reacties, heb de track precies zo gemaakt als ik m wil hebben dus ja met best wat distortion hehe en ik kan me voorstellen dat dit niet iets voor iedereen is ;-)
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
@thera: komen er nog platen ala Do The Happy Face, Trespassing enzo? met die snoeiharde reverse?? 
Oh vastForbidden Phobia wrote:@thera: komen er nog platen ala Do The Happy Face, Trespassing enzo? met die snoeiharde reverse??
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja, precies mijn mening bij het horen van de kick.Lyst wrote:Klinkt vet, alleen er zit net iets teveel distortion in de bassline voor mij persoonlijk..
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012