Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:06 
 
Hardtraxxer

Zoals ik al eerder zei in het Loudness topic:

Citaat:
Ik heb deze edit gemaakt samen met heny en om precies dezelfde redenen als Dark Pact; gewoon puur voor de lol. Mensen compleet voor de gek houden en ze verassen met iets totaal anders dan ze denken, die momenten (en vooral gezichten) zijn onbetaalbaar. Toen X-Pander hem draaide en ik de reacties van het publiek zag, hadden zowel ik als heny een grijns van oor tot oor.
Dus zoek er verder niks achter, we proberen het origineel niet te bashen of wat dan ook (ook al vind ik het echt een grafnummer); puur voor de lol en voor het publiek, net als mr Dark Pact
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:11 
 
Hardtraxx Newbie

brennan heart de t zelfde met gangnam style op Qlimax
iedereen dacht toen ook van what the f*ck!!
dat zijn tog mooie geintjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wordt pas echt leuk als brennan heart dít gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen vinden dit geniaal, maar hetzelfde grapje deed bh op qlimax en dat was volgens iedereen onzin.. sorry maar wat is hier anders aan? ok.. er zit misschien een leukere track achteraan dan Wake Up en dit zijn 2 hardstyle nrs, maar het principe is precies hetzelfde, beetje dollen met het publiek. Overigens heeft Diamanic of Heny een release? anders is het toch gewoon producers-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 10:30 
 
Hardtraxx Elite

haha prachtig dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 10:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@P-Stylez, volgens mij is het feit dat je track op loudness gedraaid wordt voor de gemiddelde producer mét een release nog steeds een droom, dus moet dit wel kunnen toch (:

Geniale edit, maar dat weet guido al van mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:43 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Mensen vinden dit geniaal, maar hetzelfde grapje deed bh op qlimax en dat was volgens iedereen onzin.. sorry maar wat is hier anders aan? ok.. er zit misschien een leukere track achteraan dan Wake Up en dit zijn 2 hardstyle nrs, maar het principe is precies hetzelfde, beetje dollen met het publiek. Overigens heeft Diamanic of Heny een release? anders is het toch gewoon producers-corner/


Iets wat op Loudness gedraaid word hoort niet in het eigen productie topic thuis lijkt mij. Tenslotte is het een edit en geen eigen productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een held. Hartjesmaker links verdient ook credits. :thumbup:

Haha geniaal toen deze langs kwam. En lekker bezig Tom, met de hartjes (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:21 
 
Hardtraxxer

Better quality please! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
p-stylez schreef:
Mensen vinden dit geniaal, maar hetzelfde grapje deed bh op qlimax en dat was volgens iedereen onzin.. sorry maar wat is hier anders aan? ok.. er zit misschien een leukere track achteraan dan Wake Up en dit zijn 2 hardstyle nrs, maar het principe is precies hetzelfde, beetje dollen met het publiek. Overigens heeft Diamanic of Heny een release? anders is het toch gewoon producers-corner/

Iets wat op Loudness gedraaid word hoort niet in het eigen productie topic thuis lijkt mij. Tenslotte is het een edit en geen eigen productie.

P-stylez is nog steeds teleurgesteld dat zijn B-front-mash werd gesloten :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
wordt pas echt leuk als brennan heart dít gaat draaien

Zou geniaal zijn, zelfspot +1000. Maar gaat niet gebeuren. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Zirkum schreef:
p-stylez schreef:
Mensen vinden dit geniaal, maar hetzelfde grapje deed bh op qlimax en dat was volgens iedereen onzin.. sorry maar wat is hier anders aan? ok.. er zit misschien een leukere track achteraan dan Wake Up en dit zijn 2 hardstyle nrs, maar het principe is precies hetzelfde, beetje dollen met het publiek. Overigens heeft Diamanic of Heny een release? anders is het toch gewoon producers-corner/

Iets wat op Loudness gedraaid word hoort niet in het eigen productie topic thuis lijkt mij. Tenslotte is het een edit en geen eigen productie.

P-stylez is nog steeds teleurgesteld dat zijn B-front-mash werd gesloten :aww:

Ja dat zal het zijn.. :)
Er zijn hier genoeg goede tracks gepost die nog geen label hebben, die wordt ook gesloten.
Vind het raar dat deze wel open blijft staan, en dat heeft niets te maken dat een mashup wordt verwijderd ofzo (overigens is die van mij ook op meerdere (kleine) feesten gedraaid dus dat is onzin)
En dan heb je alsnog het edit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Er zijn hier genoeg goede tracks gepost die nog geen label hebben, die wordt ook gesloten.
Vind het raar dat deze wel open blijft staan, en dat heeft niets te maken dat een mashup wordt verwijderd ofzo (overigens is die van mij ook op meerdere (kleine) feesten gedraaid dus dat is onzin)
En dan heb je alsnog het edit topic.

Ik geef je gelijk hoor, heb er zelf ook niet bij nagedacht toen ik een reactie plaatste.
Aan de makers, niet om dit of dat. Maar zolang er geen release op je naam staat kun je altijd in de producer corner terecht.
Zo, is dat ook weer even opgelost. :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks