p-stylez schreef:
Er zijn hier genoeg goede tracks gepost die nog geen label hebben, die wordt ook gesloten.
Vind het raar dat deze wel open blijft staan, en dat heeft niets te maken dat een mashup wordt verwijderd ofzo (overigens is die van mij ook op meerdere (kleine) feesten gedraaid dus dat is onzin)
En dan heb je alsnog het edit topic.
Ik geef je gelijk hoor, heb er zelf ook niet bij nagedacht toen ik een reactie plaatste.
Aan de makers, niet om dit of dat. Maar zolang er geen release op je naam staat kun je altijd in de
producer corner terecht.
Zo, is dat ook weer even opgelost.
