Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:43 

Hardtraxx Addict

KenKaniff schreef:
Coone Facebook:

@LilJon sent me his vocals for my track with Dimitri Vegas & Like Mike!

Time to cut them in pieces... :-)
#ladiesandgentlemen #yeah #owkay

Net toen je dacht dat het niet erger kon worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 12:02 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook

Dit dus, de 'grote' dj's zijn echt troep geworden het afgelopen jaar.
Maarja, makkelijk scoren zulke uitbraaksels als dit.

Jah echt :') Zwaar kansloos dit... Headhunterz, zatox, Coone, noisecontrollers.. Hebben allemaal al een track met zo'n BPM, zitten wij toch niet op te wachten..

Klote hardstyle van tegenwoordig

Je vergeet Digital Punk nog met Retribution ;) ..
Maar het is gewoon een "trent" op het moment als je het mij vraagt.
Dat is hetzelfde als iedereen opeens komt met een steeds hardere kick. Iedereen wil er steeds maar steeds meer overheen, steeds harder en raw'r.
Zoals Heady & BH al zeiden:
Style evolves until it has reached the point of perfection

The evolutionary concept of our style

Style evolves until it has reached the point of perfection
Then it evolves no more and faces possible extinction
Unless its genes are passed on to the offspring
Once accepted by the collective
We are on the verge of a new era
The question is:
Have we already reached the motherfucking point of perfection?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor die quote.
En het gevecht om steeds hardere kicks te maken, ik merk het niet hoor :huh:

Noem eens een voorbeeld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 13:35 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Bedankt voor die quote.
En het gevecht om steeds hardere kicks te maken, ik merk het niet hoor :huh:

Noem eens een voorbeeld ^^

Ik denk dat hij bedoelt als je bijvoorbeeld de kicks van 1/2 jaar geleden pakt en die van nu. Dan zijn de MAINSTREAM kicks echt wel harder, meer distortion dan. En wat betreft de point of perfection, die was tegelijkertijd met het releasen van die plaat bereikt qua mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 12:01 

Aan het typen...

Rayn schreef:
Is denk ik ook de eerste Hardstyle artiest die SAMEN een COLLAB maakt met een erkend HOUSE artiest. Is geen remix dus geen Spacemen v2. Het leunt meer aan de House kant dan aan Hardstyle. Persoonlijk vind ik het best innoverend als een House en Hardstyle artiest samen wat doet - wilt zeggen dat de House scene ook meer "respect" begint te krijgen voor het groeiend Hardstyle (of Hard Dance over't algemeen) scene.
Het lijkt me meer een gereedschap om de House scene op hun manier kennis te laten maken met Hardstyle - wat vaak nog bestempeld wordt als de drugsscene. Mij stoort het helemaal niet, het is uiteindelijk toch allemaal EDM of het nu House, Hardstyle of Hardcore is.

Tja het is maar waar je trots op bent, onze scene is niets meer dan een meeloper, die zichzelf aanpast aan de verwachtingen van andere scenes om bij die groep te mogen horen. En als je de reacties hier ziet, kan het genre niet eens meer in de spiegel kijken, want enige vorm van zelfrespect (oftewel respect vanuit de kern van de scene zelf) is er amper. Maar goed, blijkbaar zijn er nog wel mensen trots op de sellout hardstyle has become.
En dan heb ik het over het uithangbord van hardstyle, je kunt wel zeggen dat er nog meer hardstyle is, maar dat is niet waar mensen in eerste instantie mee in aanraking komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

De break klinkt nog wel lekker voor op een house podium, de rest lijkt nergens naar :/ Ben sowieso wel fan van Dimitri Vegas & Like mike... Voor beide acts jammer dat ze dit tijdens hun set zoude draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:47 

Hardtraxx Newbie

De vocal versie is er :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:07 

Donateur

Vette hardstyle plaat :cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Swaggaboyz. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:23 

Artiest

Dit is geen Hardstyle. Kan een mod dit niet moven naar 'Andere muziek' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:52 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Tja ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet... De plaat klinkt best goed, denk dat Coone d'r nu ook achter is wat hij wel moet produceren :) .

Hardstyle is het imo in ieder geval niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Afgezien van de melodie, die ik nog best leuk vind, een verschrikking. Die pitchkicks ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 12:14 

Hardtraxx Elite

Dit is een vet plaatje als het een house kick had. Dit is verdomme toch geen hardstyle meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:22 

Hardtraxxer

Grappig dat mensen dit beoordelen alsof het een hardstyle plaat moet zijn voor het algemene publiek als jullie HaRdStylERZz. Leuk sarcasme en dergelijke dingen. Oke, het staat niet papier geschreven voor wie het is gemaakt, maar aan de stijl te horen is het duidelijk gemaakt voor 'de rest van de wereld' (internationaal) en helemaal nu met de zogenaamde 'FT. LIL JON'. Beetje naambekendheid groter maken in de internationale muziek scene. 150BPM is weer te snel voor de internationale newbs, maar op deze tempo accepteren mensen internationaal gezien misschien wat makkelijker.

Iedereen zegt, dit is toch geen hardstyle meer. No shit dat dit niet DÉ hardstyle is waar 'wij' gewend mee zijn.

Om een neutraal mening te geven vind ik het wel een redelijk geslaagde plaat. Ik denk dat veel 'onbekende' publiek dit wel in de smaak zal vallen. Klinkt erg toegankelijk en redelijk feestelijk. Zeker niet slecht geproduced.
Het is toch net een andere markt wat hij wil bereiken.

Not my cup-of-tea, maar ik zie het beetje wel alsof ik nu house aan t luisteren ben ofzo, iig een ander genre.
Je moet het volgens mij maar zien als dat Hardstyle een laptop is en House een mobiel, laten we maar even een tablet (of een iPad -_-) maken. Iedereen zegt is bullshit, maar toch wordt het aangeschaft. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Afgezien van de melodie, die ik nog best leuk vind, een verschrikking. Die pitchkicks ook :lol:

Ben het er helemaal mee eens, ik schoot spontaan in de lach toen die pitchkicks kwamen :lol:
Melodie is dan weer zeker niet slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke melodie, blijft nu al heel de dag in mn kop zitten. Eigenlijk zou hier een 150 bpm en een 130 bpm track van gemaakt moeten worden, want de combinatie 130/hardstyle kick vind ik niet heel erg lekker.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 02:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ach ja, house/ hardstyle/ hardcore, wat is het verschil? Allemaal toch maar van die boem-boem muziek.

Je lijkt m'n pa wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 02:47 

Hardtraxx Veteran

-Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:29 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Daveytl schreef:
Ach ja, house/ hardstyle/ hardcore, wat is het verschil? Allemaal toch maar van die boem-boem muziek.

Je lijkt m'n pa wel xd

haha haha die opmerking heb ik ook wel eens naar m'n hoofd geslingerd gekregen ja..

en over de track: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Track heet Madness dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:44 

Hardtraxxer

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Release date is trouwens 20 novemeber. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:46 

Donateur

Echt Coone :') Dit is GEEN hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke House track! Hoef het alleen niet te horen op een hardstyle stage, ook al zit er een hardstyle kick onder.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks