Grappig dat mensen dit beoordelen alsof het een hardstyle plaat moet zijn voor het algemene publiek als jullie HaRdStylERZz. Leuk sarcasme en dergelijke dingen. Oke, het staat niet papier geschreven voor wie het is gemaakt, maar aan de stijl te horen is het duidelijk gemaakt voor 'de rest van de wereld' (internationaal) en helemaal nu met de zogenaamde 'FT. LIL JON'. Beetje naambekendheid groter maken in de internationale muziek scene. 150BPM is weer te snel voor de internationale newbs, maar op deze tempo accepteren mensen internationaal gezien misschien wat makkelijker.
Iedereen zegt, dit is toch geen hardstyle meer. No shit dat dit niet DÉ hardstyle is waar 'wij' gewend mee zijn.
Om een neutraal mening te geven vind ik het wel een redelijk geslaagde plaat. Ik denk dat veel 'onbekende' publiek dit wel in de smaak zal vallen. Klinkt erg toegankelijk en redelijk feestelijk. Zeker niet slecht geproduced.
Het is toch net een andere markt wat hij wil bereiken.
Not my cup-of-tea, maar ik zie het beetje wel alsof ik nu house aan t luisteren ben ofzo, iig een ander genre.
Je moet het volgens mij maar zien als dat Hardstyle een laptop is en House een mobiel, laten we maar even een tablet (of een iPad -_-) maken. Iedereen zegt is bullshit, maar toch wordt het aangeschaft.