Moet je weer views hebben?Lajsen wrote:Filmpje
De post recht boven je is de officiele, dus waarom.. Laat maar, die gast denkt toch alleen maar aan views krijgen..
Moet je weer views hebben?Lajsen wrote:Filmpje
It's was just because i removed the car sound (before it get clear), and the "outro". Relaxpatrickjeb wrote:Moet je weer views hebben?Lajsen wrote:Filmpje
De post recht boven je is de officiele, dus waarom.. Laat maar, die gast denkt toch alleen maar aan views krijgen..
Ik hoor alleen een hardsyle kick en Lil Jon die zegt Koen.Jurheinen wrote:Troep
Wow, you did something that would cost someone a few seconds, thank you!Lajsen wrote:It's was just because i removed the car sound (before it get clear), and the "outro". Relax
Ik ook, maar het is geen hardstyledawasiknie wrote:Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpmIk vind het best leuk haha.
Don't hate, just wanted to be nice....patrickjeb wrote:Wow, you did something that would cost someone a few seconds, thank you!Lajsen wrote:It's was just because i removed the car sound (before it get clear), and the "outro". Relax
x2G1LL wrote:Ik ook, maar het is geen hardstyledawasiknie wrote:Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpmIk vind het best leuk haha.
. Dus, sluiten en opnieuw opnenen in andere muziek? Zeggen jullie 't maar, ik wil niet weer de boeman zijn bij ons hoge heertje uit België
Ja, weg ermee.G1LL wrote:Ik ook, maar het is geen hardstyledawasiknie wrote:Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpmIk vind het best leuk haha.
. Dus, sluiten en opnieuw opnenen in andere muziek? Zeggen jullie 't maar, ik wil niet weer de boeman zijn bij ons hoge heertje uit België