Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Filmpje

:P

Moet je weer views hebben?
De post recht boven je is de officiele, dus waarom.. Laat maar, die gast denkt toch alleen maar aan views krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

Sample/video:

without clip intro and outro : )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nog eentje die views wil blijkbaar. >.<

OT:
Ik vind hem toch heerlijk hoor, maar kan aan mij liggen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Lajsen schreef:
Filmpje

:P

Moet je weer views hebben?
De post recht boven je is de officiele, dus waarom.. Laat maar, die gast denkt toch alleen maar aan views krijgen..


It's was just because i removed the car sound (before it get clear), and the "outro". Relax >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals van Lil Jon zijn echt verschrikkelijk, plaatje is daarentegen wel lekker.
Had echter liever een mix met housekicks en een mix op 150BPM gehad dan dit, het mist wat drive zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:32 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Troep


Ik hoor alleen een hardsyle kick en Lil Jon die zegt Koen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
It's was just because i removed the car sound (before it get clear), and the "outro". Relax >.<

Wow, you did something that would cost someone a few seconds, thank you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vocals hoeven voor mij niet, de rest kan er wel mee door
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpm :P Ik vind het best leuk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpm :P Ik vind het best leuk haha.


Ik ook, maar het is geen hardstyle :P . Dus, sluiten en opnieuw opnenen in andere muziek? Zeggen jullie 't maar, ik wil niet weer de boeman zijn bij ons hoge heertje uit België ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:32 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Lajsen schreef:
It's was just because i removed the car sound (before it get clear), and the "outro". Relax >.<

Wow, you did something that would cost someone a few seconds, thank you!


Don't hate, just wanted to be nice....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:43 
 
Donateur

Geef mij het normale tempo maar om hardstyle mee aan te duiden. Maar ik vind dit nummer wel erg vet. Hardstyle gebruikt veel elementen uit andere genres. Maar het lijkt er nu op dat andere genres ook elementen uit hardstyle halen. Ik ben bang dat er wel weer een soort van genre voor dit komt, en helaas mensen dit toch hardstnoemen.Dubstep + harstyle is ook dubstyle. Straks krijgen we hardlectro ofzo.

Maar de sounds in de track klinken lekker voor heel veel mensen kan dit een mooie mengelmoes van stijlen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:43 
 
Hardtraxxer

Ik vind het geen Hardstyle, maar wel een lekker nummertje. Zolang ik dit hoor op house feesten en niet op Hardstyle feesten vind het helemaal mooi. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpm :P Ik vind het best leuk haha.


Ik ook, maar het is geen hardstyle :P . Dus, sluiten en opnieuw opnenen in andere muziek? Zeggen jullie 't maar, ik wil niet weer de boeman zijn bij ons hoge heertje uit België ^^

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem voor, hop naar andere muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

lol best vette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Op Lil John na fucking vet. Wat is dit voor nieuw iets, hardstyle op 130 bpm :P Ik vind het best leuk haha.


Ik ook, maar het is geen hardstyle :P . Dus, sluiten en opnieuw opnenen in andere muziek? Zeggen jullie 't maar, ik wil niet weer de boeman zijn bij ons hoge heertje uit België ^^


Ja, weg ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke Melo, lekkere track.. maar die hardstyle kick... pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk is nog een understatement imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja, weg ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:09 
 
Hardtraxx Newbie



Wel cool dat het op DimMak komt... Steve Aoki en hardstyle lol :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ga weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit voor zooi joh. En dan ook nog zo'n pitch kick er tussen.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 15:55 
 
Hardtraxxer

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks