Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:04 
 
Hardtraxxer

Artiest: Dimitri Vegas & Like Mike, Coone and Lil Jon
Track(s):
Madness

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg "spaceman remix" achtig. Dit zou nog niet eens zo heel erg slecht klinken, wanneer er dikke kicks onder zouden zitten. Ik wacht de HQ even af maar Coone kennende worden het weer stuiterballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat is dit voor ongeinspireerde bagger xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:17 
 

Case Dj schreef:
wat is dit voor ongeinspireerde bagger xd xd


:lol: :lol:

dit slaat echt nergens op, precies hetzelfde idee als hhz en dan minder boeiend :/ vind het een beetje triest eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, wat heeft iedereen ineens met die lage BPM? Klinkt nergens naar. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxxer

Hoopte op iets moois maar dat is het niet geworden. dit was te verwachten :yawn: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

Inspiratieloos :mad: Spaceman V2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Hhz doet iets, en de rest van de roedel volgt. Hoe creatief ben je dan >.< .

ja echt.... komt verder nooit voor in de hardstyle scene dat dj's elkaar nadoen.

Ik vind het wel een leuk nummer. Denk als je dit nummer afspeel op een hogere BPM dat het wel dik klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Hhz doet iets, en de rest van de roedel volgt. Hoe creatief ben je dan >.< .

Ja want HHZ is wel creatief .. wat dacht je van Showtek?

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
wat is dit voor ongeinspireerde bagger xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 00:32 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Case Dj schreef:
wat is dit voor ongeinspireerde bagger xd xd

+2, dit is echt niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 01:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Cruelty schreef:
Hhz doet iets, en de rest van de roedel volgt. Hoe creatief ben je dan >.< .

Ja want HHZ is wel creatief .. wat dacht je van Showtek?


Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook

Dit dus, de 'grote' dj's zijn echt troep geworden het afgelopen jaar.
Maarja, makkelijk scoren zulke uitbraaksels als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:08 
 
Hardtraxx Addict

Steeds die tracks met lage BPM's. Ik heb er al zeker 2 gehoord de laatste tijd. 2 van de vele tracks die gemaakt worden, echt belachelijk veel! On a serious note; ik ben wel bang dat dit een trend gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zeker spaceman V2 vind alleen de kick wel vet klinken. Had die hem maar in een gewone track gebruikt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook

Dit dus, de 'grote' dj's zijn echt troep geworden het afgelopen jaar.
Maarja, makkelijk scoren zulke uitbraaksels als dit.


Jah echt :') Zwaar kansloos dit... Headhunterz, zatox, Coone, noisecontrollers.. Hebben allemaal al een track met zo'n BPM, zitten wij toch niet op te wachten..

Klote hardstyle van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:42 
 
Hardtraxx Newbie

baal er een beetje van dat ik dit toch best vet vindt klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/5348585/file.html[/zippy]

Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KenKaniff schreef:
[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/5348585/file.html[/zippy]

Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland ! :bomb:

Dit is niet onze richting, heeft niks met hardstyle te maken man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En weer een newbie met zo'n kansloze niks toevoegende post :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
KenKaniff schreef:
[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/5348585/file.html[/zippy]

Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland ! :bomb:

Dit is niet onze richting, heeft niks met hardstyle te maken man :/


Toch lekker hard...

Ik zou er best mee kunnen leven dat dit wat meer tot de sound van de 'big' djs gaat behoren... dan al die zweedse bagger dat ze nu draaien!!

Coone = Held ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga jij toch lekker een ander muziek genre luisteren, als je niet weet wat hardstyle is.. En ga vooral van dit forum af
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:06 
 

KenKaniff schreef:
Toch lekker hard...

Ik zou er best mee kunnen leven dat dit wat meer tot de sound van de 'big' djs gaat behoren... dan al die zweedse bagger dat ze nu draaien!!

Coone = Held ! :thumbsup:

:/



roberttt schreef:
Ga jij toch lekker een ander muziek genre luisteren, als je niet weet wat hardstyle is.. En ga vooral van dit forum af

Dag te vroeg?
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks