Last edited by Skyscraper on 18 Oct 2012 15:55, edited 2 times in total.
Related topics
- View the latest post: Dimitri Vegas & Like Mike, Coone and Lil Jon - Madness (Dim Mak Records)
-
Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This (Dimitri Vegas & Like Mike x Brennan Heart Remix)View the latest post: Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This (Dimitri Vegas & Like Mike x Brennan Heart Remix)
- View the latest post: Coone x Dimitri Vegas & Like Mike x Lil Jon - Join The Madness (STH523BP)
- View the latest post: Dimitri Vegas & Like Mike & Coone - Hippy
- View the latest post: Coone x Dimitri Vegas & Like Mike - ID
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Erg "spaceman remix" achtig. Dit zou nog niet eens zo heel erg slecht klinken, wanneer er dikke kicks onder zouden zitten. Ik wacht de HQ even af maar Coone kennende worden het weer stuiterballen.
wat is dit voor ongeinspireerde bagger

-
A
Case Dj wrote:wat is dit voor ongeinspireerde bagger![]()
dit slaat echt nergens op, precies hetzelfde idee als hhz en dan minder boeiend
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Jezus, wat heeft iedereen ineens met die lage BPM? Klinkt nergens naar. 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Hoopte op iets moois maar dat is het niet geworden. dit was te verwachten

-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Inspiratieloos
Spaceman V2
ja echt.... komt verder nooit voor in de hardstyle scene dat dj's elkaar nadoen.Cruelty wrote:Hhz doet iets, en de rest van de roedel volgt. Hoe creatief ben je dan.
Ik vind het wel een leuk nummer. Denk als je dit nummer afspeel op een hogere BPM dat het wel dik klinkt.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja want HHZ is wel creatief .. wat dacht je van Showtek?Cruelty wrote:Hhz doet iets, en de rest van de roedel volgt. Hoe creatief ben je dan.
View on YouTube
Case Dj wrote:wat is dit voor ongeinspireerde bagger![]()
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
+2, dit is echt niksVincent_ wrote:Case Dj wrote:wat is dit voor ongeinspireerde bagger![]()
View on YouTubebRt_ wrote:Ja want HHZ is wel creatief .. wat dacht je van Showtek?Cruelty wrote:Hhz doet iets, en de rest van de roedel volgt. Hoe creatief ben je dan.
Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook
Dit dus, de 'grote' dj's zijn echt troep geworden het afgelopen jaar.roberttt wrote:Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook
Maarja, makkelijk scoren zulke uitbraaksels als dit.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Steeds die tracks met lage BPM's. Ik heb er al zeker 2 gehoord de laatste tijd. 2 van de vele tracks die gemaakt worden, echt belachelijk veel! On a serious note; ik ben wel bang dat dit een trend gaat worden.
Dit is zeker spaceman V2 vind alleen de kick wel vet klinken. Had die hem maar in een gewone track gebruikt 
Jah echt :') Zwaar kansloos dit... Headhunterz, zatox, Coone, noisecontrollers.. Hebben allemaal al een track met zo'n BPM, zitten wij toch niet op te wachten..urbandesigner wrote:Dit dus, de 'grote' dj's zijn echt troep geworden het afgelopen jaar.roberttt wrote:Waarom in godsnaam steeds die nummers met een laag BPM, hebben ze niks beters te doen :') Wat een bagger plaat ook
Maarja, makkelijk scoren zulke uitbraaksels als dit.
Klote hardstyle van tegenwoordig
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
baal er een beetje van dat ik dit toch best vet vindt klinken
-
KHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
http://www64.zippyshare.com/v/5348585/file.html
Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland !
Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland !
Dit is niet onze richting, heeft niks met hardstyle te maken manKenKaniff wrote:http://www64.zippyshare.com/v/5348585/file.html
En weer een newbie met zo'n kansloze niks toevoegende post :')
-
KHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Toch lekker hard...urbandesigner wrote:Dit is niet onze richting, heeft niks met hardstyle te maken manKenKaniff wrote:http://www64.zippyshare.com/v/5348585/file.html
Ik zou er best mee kunnen leven dat dit wat meer tot de sound van de 'big' djs gaat behoren... dan al die zweedse bagger dat ze nu draaien!!
Coone = Held !
Ga jij toch lekker een ander muziek genre luisteren, als je niet weet wat hardstyle is.. En ga vooral van dit forum af
-
A
KenKaniff wrote: Toch lekker hard...
Ik zou er best mee kunnen leven dat dit wat meer tot de sound van de 'big' djs gaat behoren... dan al die zweedse bagger dat ze nu draaien!!
Coone = Held !
Dag te vroeg?roberttt wrote:Ga jij toch lekker een ander muziek genre luisteren, als je niet weet wat hardstyle is.. En ga vooral van dit forum af