Skyscraper schreef:
Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.
Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.
Heeft niet zo veel met openminded te maken. Ik ben heel opminded maar dit is gewoon een slechte track. Het is ook gewoon dom om zon nummer gelijk na de spaceman remix te maken. Dan komt het niet echt origineel over snapje. Die tonight A2 remix op een lager BPM heeft hier trouwens niks mee te maken want die is gemaakt door porter robinson en word alleen gedraaid door house/dubstep djs.
Dus omdat iemand anders een lager bpm gebruikt moet hij het niet doen want dan is het niet origineel?
Imo een beetje rare statement, ze maken muziek wat ze zelf vet vinden en dan ga je jezelf niet beperken omdat iemand anders eerder was (wat al niet was in dit geval).
Volgens mij (en dat weet ik niet zeker) waren ze al bezig met deze track voordat de Spaceman remix uitkwam.