Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:04 
 

Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.


Gaat (bij mij) niet om het lagere BPM, de hele sound is hetzelfde :/ BPM verlaging heb ik niks op tegen ;) het klinkt letterlijke bijna precies hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:35 
 

En deze kloekert gaat ons een anderhalf uur durende set geven als laatste op Defqon Red?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.

Openminded ?
Nee hier zijn gelukkig mensen die geven om hardstyle, niet mensen die diep voorover bukken om de vuist der commercie en muzikale verschraling zonder enig gebruik van glijmiddel tot aan de elleboog naar binnen te laten glijden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.


Heeft niet zo veel met openminded te maken. Ik ben heel opminded maar dit is gewoon een slechte track. Het is ook gewoon dom om zon nummer gelijk na de spaceman remix te maken. Dan komt het niet echt origineel over snapje. Die tonight A2 remix op een lager BPM heeft hier trouwens niks mee te maken want die is gemaakt door porter robinson en word alleen gedraaid door house/dubstep djs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.


Heeft niet zo veel met openminded te maken. Ik ben heel opminded maar dit is gewoon een slechte track. Het is ook gewoon dom om zon nummer gelijk na de spaceman remix te maken. Dan komt het niet echt origineel over snapje. Die tonight A2 remix op een lager BPM heeft hier trouwens niks mee te maken want die is gemaakt door porter robinson en word alleen gedraaid door house/dubstep djs.


Ik bedoel daarmee te zeggen dat het idee om 'hardstyle' op 130 BPM te draaien/produceren niet van Heady afkomstig is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:10 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Ga jij toch lekker een ander muziek genre luisteren, als je niet weet wat hardstyle is.. En ga vooral van dit forum af


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:14 
 
Hardtraxx Newbie

Je hebt toch ook nog Original Don (Coone remix?), was ook gedeeltelijk op een lager BPM,

Voor de rest, deze plaat, vind hem wel prima. (voor zover het te horen is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.


Heeft niet zo veel met openminded te maken. Ik ben heel opminded maar dit is gewoon een slechte track. Het is ook gewoon dom om zon nummer gelijk na de spaceman remix te maken. Dan komt het niet echt origineel over snapje. Die tonight A2 remix op een lager BPM heeft hier trouwens niks mee te maken want die is gemaakt door porter robinson en word alleen gedraaid door house/dubstep djs.


Dus omdat iemand anders een lager bpm gebruikt moet hij het niet doen want dan is het niet origineel?
Imo een beetje rare statement, ze maken muziek wat ze zelf vet vinden en dan ga je jezelf niet beperken omdat iemand anders eerder was (wat al niet was in dit geval).
Volgens mij (en dat weet ik niet zeker) waren ze al bezig met deze track voordat de Spaceman remix uitkwam. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:34 
 
Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.

Openminded ?
Nee hier zijn gelukkig mensen die geven om hardstyle, niet mensen die diep voorover bukken om de vuist der commercie en muzikale verschraling zonder enig gebruik van glijmiddel tot aan de elleboog naar binnen te laten glijden ;).


Ik dacht dat Hardstyle op een bepaald punt jaren geleden toch ook is ontstaan door een fusie van verschillende stijlen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:04 
 

KenKaniff schreef:
urbandesigner schreef:
Gouryella schreef:
Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.

Openminded ?
Nee hier zijn gelukkig mensen die geven om hardstyle, niet mensen die diep voorover bukken om de vuist der commercie en muzikale verschraling zonder enig gebruik van glijmiddel tot aan de elleboog naar binnen te laten glijden ;).


Ik dacht dat Hardstyle op een bepaald punt jaren geleden toch ook is ontstaan door een fusie van verschillende stijlen...

En dat resulteerde in een kenmerkende eigen sound ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU waar gaat het heen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Perry'd, als de artiest het zelf zo vet vindt, dan had hij er toch al eerder mee kunnen komen? Dat is creativiteit, dit is gewoon anderen nadoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:46 
 

Nvm, anders rollen er weer traantjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je op normaal hardstyle bpm produceert kan je toch ook creatief zijn door wel de basis te gebruiken dus het aantal bpm, maar totaal eigen sound creëren? Dus als coone de basis pakt van trager bpm, en er een totaal eigen sound omheen bouwt getuigd dat stukje wel van creativiteit imo. Anders kan je elke artiest nu wel als non-creatief schetsen. Maar luistert vast lekker weg, is alleen niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Natuurlijk kun je buiten BPM ook nog op andere manieren creatief zijn, maar dat kan ik in deze plaat verder niet ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Natuurlijk kun je buiten BPM ook nog op andere manieren creatief zijn, maar dat kan ik in deze plaat verder niet ontdekken.


Daar geef ik je tot nog toe gelijk in, ben wel benieuwd naar hoe het in HQ klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

Troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:29 
 
Hardtraxx Newbie

KenKaniff schreef:
Ik dacht dat Hardstyle op een bepaald punt jaren geleden toch ook is ontstaan door een fusie van verschillende stijlen...

Almighty schreef:
En dat resulteerde in een kenmerkende eigen sound ;)



En dat deze sound verder zou kunnen vertakken naar een ander genre is uiteraard uitgesloten en onaanvaardbaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:32 
 

Vind ik wel, was anders wel house gaan luisteren ofzo. Ben hier niet voor niets terechtgekomen


btw, even je bovenste quote aanpassen, dan heb ik nl niet gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:34 
 
Hardtraxx Newbie

Dus met jouw state of mind had hardstyle er dan ook nooit gekomen... ? ...vermits het zelf een vertakking is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:43 
 

Daar kwam dus een unieke sound uit, die ik wél vet vond/vind. 2007 - 2009 wat een tijd! Gewoon dikke tracks, zonder al te veel popbreaks, dubstep, house en weet ik het allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

It's Housestyle!

Vind dit een beetje meeloperdsgedrag. Over de track ik vind het tot nu toe een standaard coone track met een laag bpm intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:03 
 
Hardtraxx Newbie

Coone Facebook:

@LilJon sent me his vocals for my track with Dimitri Vegas & Like Mike!

Time to cut them in pieces... :-)
#ladiesandgentlemen #yeah #owkay
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:35 
 
Hardtraxxer

Is denk ik ook de eerste Hardstyle artiest die SAMEN een COLLAB maakt met een erkend HOUSE artiest. Is geen remix dus geen Spacemen v2. Het leunt meer aan de House kant dan aan Hardstyle. Persoonlijk vind ik het best innoverend als een House en Hardstyle artiest samen wat doet - wilt zeggen dat de House scene ook meer "respect" begint te krijgen voor het groeiend Hardstyle (of Hard Dance over't algemeen) scene.
Het lijkt me meer een gereedschap om de House scene op hun manier kennis te laten maken met Hardstyle - wat vaak nog bestempeld wordt als de drugsscene. Mij stoort het helemaal niet, het is uiteindelijk toch allemaal EDM of het nu House, Hardstyle of Hardcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, house/ hardstyle/ hardcore, wat is het verschil? Allemaal toch maar van die boem-boem muziek.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks