Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:


roberttt schreef:
Ga jij toch lekker een ander muziek genre luisteren, als je niet weet wat hardstyle is.. En ga vooral van dit forum af

Dag te vroeg?


Nee, niks een dag te vroeg.. Erger me gewoon dood aan zulke lui :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:12 
 

Niks aan te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hard toch jwt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben er weer één hoor. Kutnoobs :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och, dat hij het leuk vind moet hij zelf weten, maar mensen moeten dit niet gaan associeren met hardstyle vind ik. De enige invloed vanuit hardstyle in dit nummer is de kick, verder is het gewoon standaard house..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahaha, hij weet zelf gewoon niet eens waar ie het over heeft. Zweedse bagger????
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hahaha, hij weet zelf gewoon niet eens waar ie het over heeft. Zweedse bagger????

Zijn Belgisch toch :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
wootum schreef:
Hahaha, hij weet zelf gewoon niet eens waar ie het over heeft. Zweedse bagger????

Zijn Belgisch toch :P?

Haha idd :P
Citaat:
Belgian brothers Dimitri Vegas and Like Mike have come a very long way in a very short period of time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En die newbie 't maar hebben over Zweedse meuk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
En die newbie 't maar hebben over Zweedse meuk :P.


Het is wel meuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
En die newbie 't maar hebben over Zweedse meuk :P.


Het is wel meuk :D

Zeg dat wel, het lijkt op bedorven Pathé die uit elkaar brokkelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

KenKaniff schreef:

Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland ! :bomb:


Dus jij heb serieus een account aangemaakt op HT, en direct positief op een house track van Coone reageren? Ik ben bang dat jij het hier niet lang gaat uithouden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
KenKaniff schreef:

Toch leuk dat de rest van de wereld nu ook onze richting opkijkt.... ik hoor het wel klinken op Tomorrowland ! :bomb:


Dus jij heb serieus een account aangemaakt op HT, en direct positief op een house track van Coone reageren? Ik ben bang dat jij het hier niet lang gaat uithouden...


Hij is inmiddels al verbannen :evil: :evil: :evil: hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:48 
 
Hardtraxx Elite

@ alle comments.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
@ alle comments.

:')


Waarom ':')', vind jij het vet dan, dat de hardstyle deze kant opgaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
emmerick schreef:
@ alle comments.

:')


Waarom ':')', vind jij het vet dan, dat de hardstyle deze kant opgaat?


Ik bedoel niet inhoudelijk :') maar meer alle reacties tegen die knul.

En nee van mij hoeft hardstyle niet deze kant op te gaan. Ik denk ook niet dat het dat zal gaan doen. Deze tracks zijn speciaal voor EDC gemaakt heb ik het gevoel. Lijkt me niet dat ze ineens allemaal 130 bpm gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 15:27 
 

wootum schreef:
urbandesigner schreef:
wootum schreef:
Hahaha, hij weet zelf gewoon niet eens waar ie het over heeft. Zweedse bagger????

Zijn Belgisch toch :P?


Hij doelt op Zweedse "commerciële" house, ala Avicii enzo. Zó populair wilt hij het dus hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom gaan ze geen house maken als ze van 130 BPM houden? Zonde van het genre dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

denk dat het gewoon zon fase is.. een paar van die nummers met zon langzame kick erin en dan vinden ze weer wat anders.. net als toen met die 'dubstyle' anticlimaxen toen waar ik me zo kapot aan irriteerde

Dit nummer vind ik na 1 keer zo te hebben gehoord echt 2222000 x beter dan dat nummer van wildstylez die hier paar dagen geleden op gepost is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
emmerick schreef:
@ alle comments.

:')


Waarom ':')', vind jij het vet dan, dat de hardstyle deze kant opgaat?


Dus omdat KenKaniff dat wel vind moet ie meteen afgeslacht worden door zes man? Ik ben 't inhoudelijk ook niet met 'm eens maar zo iets achterlijks zegt ie toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 19:10 
 
Hardtraxxer

ik heb niet echt iets tegen een lager BPM, zolang het maar goed is of ze het in een ander genre houden want dit is niks imo. als ik t op 130 wil ga ik wel house luisteren ofzo maar van hardstyle artiesten verwacht ik dan ook echte hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich klinkt die mid best lekker. Alleen zeer triest dat het haast gewoon een kloon is van de Spacemen remix.

Coone jonge, schaam je
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 22:42 
 
Hardtraxxer

Die melodie lijkt veel op Ivan Carsten - Amazing combination :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het leek even de goede kant op te gaan, in de track zelf heb ik het over, maar toen kwam er inderdaad die "ongeinspireerde bagger" zoals jullie het noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, wat is dit weer typisch Hardtraxx geleuter. Totaal niet openminded voor welke verandering in hardstyle dan ook. Je kunt twisten over of je dit leuk vind of niet, maar je kunt mij niet vertellen dat de kwaliteit van dit nummer slecht is, dit nummer zit prima in elkaar naar mijn mening.

Ik snap trouwens ook niet waarom er steeds 'Spaceman v2' wordt geroepen. Dit werd eerder ook al gedaan. De tonight A2 remix werd maanden ervoor al op een lager BPM afgespeeld en jaren daarvoor heeft Technoboy al eens een nummer gemaakt met lager BPM.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks