Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Heerlijke House track! Hoef het alleen niet te horen op een hardstyle stage, ook al zit er een hardstyle kick onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer horen, vind ik hem toch wel leuk. Jammer van de HS-kicks, maar voor de rest een prima track
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

Dit is ook absoluut geen hardstyle en zo is het ook niet bedoeld. Ik vind dit een heerlijke experimentele plaat met veel verschillende invloeden. de vergelijking van sommigen met de spaceman remix snap ik al helemaal niet. Wat zijn er tussen deze 2 tracks nu voor gelijkenissen behalve het lage BPM? De track wordt sowieso ook uitgebracht op een label wat zich 0,0 bezig houdt met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom staat dit nog bij hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:46 
 
Hardtraxx Addict

Vocals zijn niet mijn ding :P , maar vind het verder wel een oke plaatje. Jammer van dat kut publiek door de climax heen, hoor der geen flikker van. Erg irritant bij die videoclips altijd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Best een dik plaatje, alleen jammer dat die vent er de hele tijd doorheen krijst. Vind het trouwens ook niet onder het kopje hardstyle vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:17 
 

Hoorde hem eergisteren op de nationale radio (MNM) was een WTF-momentje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:46 
 
Hardtraxxer

Wat is nog erger dan house remixen? het combineren... nee gewoon niet :sick:
Wist btw heel niet dat Lil Jon zich interesseerde voor hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best een vette track.
en Lil Jon, die ken ik nog van Need For Speed Underground :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:28 
 

Wes schreef:
Wat is nog erger dan house remixen? het combineren... nee gewoon niet :sick:
Wist btw heel niet dat Lil Jon zich interesseerde voor hardstyle?


is ook geen hardstyle :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:06 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Wes schreef:
Wat is nog erger dan house remixen? het combineren... nee gewoon niet :sick:
Wist btw heel niet dat Lil Jon zich interesseerde voor hardstyle?


is ook geen hardstyle :x


True xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

af en toe zo'n nummer tussendoor vind ik helemaal niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij zeggen waar coone beweerd dat dit hardstyle is?

Dus tenzij dat is lopen er enorm veel mensen onzin te praten hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxxer

beter gaat deze man weer lekker jumpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:27 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Kan iemand mij zeggen waar coone beweerd dat dit hardstyle is?

Dus tenzij dat is lopen er enorm veel mensen onzin te praten hier...


Dat is onzin praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Kan iemand mij zeggen waar coone beweerd dat dit hardstyle is?

Dus tenzij dat is lopen er enorm veel mensen onzin te praten hier...

Coone heeft nooit beweerd dat het hardstyle is.
Daarom kan het wel weg onder 'hardstyle' op dit forum, want het is geen hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat dit topic beter naar Andere Muziek verplaatst kan worden, aangezien die track van Noisecontrollers & Showtek daar ook staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 15:07 
 
Donateur

150 BPM Versie



Vind gewoon wel een vet nummer, beide versies. Alleen deze 150 bpm versie kan je het nu wel hardstyle noemen omdat het gewoon versnelde versie is van de 130 bpm. Sounds zijn house en hs samen.

Vind nog steeds gewoon een lekker thuis luister, of festival nummer. Me bleren ala hip hop tekste, beatje eronder. Maar op grote thema feesten, mwhaa hoeft van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is geen originele edit, maar voor diegene die het willen weten.
Wordt 20 November gereleased op het label van Steve Aoki (Dim mak)

http://www.eclecticradio.nl/2012/10/new ... ng-201112/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxxer

Is this not the full version? :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Op 150 bpm niet om aan te horen. Vind dit nummer echt 1 van de beste melodieën hebben die ik de laatste tijd gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

Zou 'm niet op een hardstyle feest willen horen, maar wat een track dit :worship:
Op de Lil Jon vocals na dan, maar dat hoeft denk ik niet eens meer vermeld te worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Is this not the full version? :P



if it is.. its a very bad quality, but i think its a own made version :) but where is the audience? someone greatly ripped it? or? Is this ripped from the Set Betatraxx ft. Chuckie @ Dirty House Exodus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Lajsen schreef:
Is this not the full version? :P



if it is.. its a very bad quality, but i think its a own made version :) but where is the audience? someone greatly ripped it? or? Is this ripped from the Set Betatraxx ft. Chuckie @ Dirty House Exodus?


Well, just answered on Youtube but here too.

Not a rip, and not homemade :)
Just had it laying on my computer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And how did it get on your computer?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks