Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:19 

@ wootum,

Ik zet mezelf niet voor schut hoor jongen, en aangezien jij binnen 3 seconden reageert, denk ik dat jij je aangesproken voelt of niet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:19 

Donateur

Dakpan schreef:
Mikie schreef:
Ga is een keer naar een echt feestje ofzo, dan zul je zien dat de kicks geen moer meer uitmaken zolang het je hart maar laat trillen ;).

Inderrrrrrrrdaad. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik wilde het ook quoten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:21 

Hardtraxx Crew

Mikie schreef:
@ wootum,

Ik zet mezelf niet voor schut hoor jongen, en aangezien jij binnen 3 seconden reageert, denk ik dat jij je aangesproken voelt of niet ;).

Jij zegt dat je niet zo triest bent dat je deze jongens tot het bot toe afkraakt over de kicks. Ik heb hier iets gezegd over de kicks dus ik voel me terrecht aangesproken :) En daarnaast heb ik een stukje gequote waar ik een vraag over stelde. Dus......
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:24 

Hardtraxxer

Mikie schreef:
puur omdat Patrick 1 van mijn beste maatjes is.

Aaah vandaar

Mikie schreef:
aangezien IK zelfs meer van hardstyle afweet dan jullie.

hahahahha, ik denk dat door zulke comments je juist bewijst dat je er niets vanaf weet.. Anders had je wel een bepaalde smaak gehad en niet alles wat trilt goed gevonden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:24 

Donateur

fullfocus schreef:
alles wat trilt goed gevonden..

xd xd xd xd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Moet toch wel lachen xd sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:25 

Mikie schreef:
hahaha echt ongelofelijk, op deze site, zitten echt de meest zielige, meest trieste en depressieve mensen die ik ooit heb zien schrijven op een forum. Ik ga echt helemaal stuk gewoon om dit zielige stukje dood en verderf denkende mensheid op het internets. Heb er net speciaal een account voor aangemaakt, alleen voor dit topic, puur omdat Patrick 1 van mijn beste maatjes is. Ik zelf heb dit voor hun gefilmd, dus mensen die lopen te zeiken om professionaliteit, het is gefilmd op 720p, codec was MP4 en de clip is geëxporteerd met de H.264 codec, dus op de kwaliteit van de beelden is niks op aan te merken. Het verhaal en de montage ga ik echter niet over dus ga ik hier ook niks over zeggen. Maar wat verwacht je van deze clip, dat je mensen zien knallen op defqon met vette lasers en geile wijven? Komop man, het was een school project en niet meer dan dat. De track daarin tegen voldoet aan alle eisen die een hardstyle track nodig hebben. Mensen die lopen te zeiken over de vocals, prima, deze meid heeft dit nog nooit eerder gedaan, en heeft het voor zover haar doen dit uitstekend gedaan. Wat betreft de kicks en melo, melo is blij en lekker, verder nix op aan te merken, de kicks had ik misschien wat harder gehoord maarja zo heeft iedereen z'n mening toch? Ben tenminste niet zo triest om deze boys tot op het bot af te kraken dat hun kicks niet goed zijn, degene die dat zeggen hebben waarschijnlijk een kick tegen hun hoofd gehad, want de kicks zijn niet slecht, iedereen heeft een andere smaak dat is alles ;). Ga is een keer naar een echt feestje ofzo, dan zul je zien dat de kicks geen moer meer uitmaken zolang het je hart maar laat trillen ;). In plaats van hun shit af te kraken, geef wat tips of advies misschien? Niet dat ik dat van jullie verwacht, aangezien IK zelfs meer van hardstyle afweet dan jullie. Doe geen moeite om hierop te reageren, zodra ik dit gepost heb verwijder ik dit account, wil nooit meer op zo'n zwak forum terecht komen.

Welkom op haattraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

jesus dit is een dag om nooit te vergeten zo veel gelachen op 9gag hardtraxx facebook XD en nu dit weer made my day again :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:28 

Word wel erg druk hier. Ik voel me vrolijk. :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Mikie schreef:
In plaats van hun shit af te kraken, geef wat tips of advies misschien? Niet dat ik dat van jullie verwacht, aangezien IK zelfs meer van hardstyle afweet dan jullie.

Lyst, kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:31 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Mikie schreef:
In plaats van hun shit af te kraken, geef wat tips of advies misschien? Niet dat ik dat van jullie verwacht, aangezien IK zelfs meer van hardstyle afweet dan jullie.

Lyst, kom er maar in!

OT! Modje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:32 

Oke, ik heb nooit gezegt dat jij commentaar had op de kicks maar goed. De eisen van een hardstyle nummer? Je mag een redelijke opbouw met variatie verwachten, tegenwoordig hoor je zowat alleen maar melodieën, die in dit geval aanwezig is. De kicks zijn gepitched, wat tegenwoordig ook de standaard is. Vocals zijn niet altijd nodig, maar in dit geval ook aanwezig dus is mooi meegenomen. En voor de rest, no offense buddy, maar ik kan het niet hebben dat hij zich wat aantrekt van al die negatieve shit hierzo, terwijl hij een kwalitatief goed product heeft geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Ontopic: Nice try, but it failed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:34 

Mikie schreef:
Doe geen moeite om hierop te reageren, zodra ik dit gepost heb verwijder ik dit account, wil nooit meer op zo'n zwak forum terecht komen.

Mikie schreef:
Oke, ik heb nooit gezegt dat jij commentaar had op de kicks maar goed. De eisen van een hardstyle nummer? Je mag een redelijke opbouw met variatie verwachten, tegenwoordig hoor je zowat alleen maar melodieën, die in dit geval aanwezig is. De kicks zijn gepitched, wat tegenwoordig ook de standaard is. Vocals zijn niet altijd nodig, maar in dit geval ook aanwezig dus is mooi meegenomen. En voor de rest, no offense buddy, maar ik kan het niet hebben dat hij zich wat aantrekt van al die negatieve shit hierzo, terwijl hij een kwalitatief goed product heeft geleverd.

Godverdomme meneer, jij houd je niet aan de afspraken! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:34 

biscuit schreef:
val kapot, loop naar de hel, fap je dood na 43 keer ofzo.
ga alsfjebilieft andere laaggeschoolden lastig vallen en niet hier waar kenners en liefhebbers elkaar vinden. heb je commentaar op ons, probeer t eens beter te doen.

Dit verdient een onderschriftje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:35 

Hardtraxxer

Mikie schreef:

Common sense. You have none.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:35 

maar wees eerlijk mensen. die clip is echt niet professioneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:36 

hahahaha wauw, moeilijk veel haat gelijk, my bad jongens, ik heb nix gezegt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:37 

Donateur

Mikie schreef:
hahahaha wauw, moeilijk veel haat gelijk, my bad jongens, ik heb nix gezegt ^^

Tsja, haat staan we bekend om :lol:

DOEI VRIENDJE!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

nu ineens het slachtoffer spelen, jaja, Mietje.

Hardtraxx Veteran

Lekker!! Weer zo'n kutn00b die denkt iets leuks te vertellen.
Weet je wat, ik ga ook een Hardstyle-nummer maken. Ik hoef toch alleen maar een melodie en pitchkicks te gebruiken, dan is alles toch wel goed :cool: Voor de kicks gebruik ik claps, gaat op een feestje toch wel hard :cool:

Hardtraxx Veteran

Luister even naar wat B-Front zegt over nieuwe producers D-Mind. En denk er even overna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

biscuit en Dysphoria ik lag me dood om die avatar :lol:

Hardtraxx Addict

Mikie schreef:
maar ik kan het niet hebben dat hij zich wat aantrekt van al die negatieve shit hierzo, terwijl hij een kwalitatief goed product heeft geleverd.

Als dit kwalitatief al goed is, dan denk ik dat ik mijn tracks maar naar fusion/Sys-x ga op sturen want die zijn vergeleken met dit van wereld niveau dan :lol:
en laat maar eens zien dat je meer van hardstyle weet dan ons, ik denk dat je na 5 minuten afhaakt :corn:

Wildstylerz schreef:
biscuit en Dysphoria ik lag me dood om die avatar :lol:

Thanks to KSwoosh! (L) (L) :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks