Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Playbacken zit er ook niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Case Dj schreef:
SoundTunerZ schreef:
Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd


Deze verdient toch wel de hoofdprijs voor meest sneue reactie in dit topic hoor :/


Tis toch zeker zo. Ze stralen echt zo'n houding uit in dat filmpje alsof ze de top al hebben bereikt...


Gelukkig hebben we nog professionele dj's en producers met originele namen als 'SoundTunerZ'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:50 
 
Hardtraxxer

Neilio schreef:
SoundTunerZ schreef:
SoundTunerZ schreef:
Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd


Tis toch zeker zo. Ze stralen echt zo'n houding uit in dat filmpje alsof ze de top al hebben bereikt...


Gelukkig hebben we nog professionele dj's en producers met originele namen als 'SoundTunerZ'.


Ik snap sowieso niet waarom je iemand anders en iemand anders zijn tracks afkraakt als je zelf 'producer' bent, respecteer elkaar en geef opbouwende kritiek ipv zeiken, zeiken kan iedereen zelfs een berggeit. Bedoel niet alleen jij, maar worden hier vaak zat tracks afgekraakt. Dat is zo lekker makkelijk daarom doen alleen simpele mensen dat. Misschien moet er een vraag komen met een rekensom bij het aanmaken van een account, dan komen die zwakzinnige afkrakers hier het forum niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schandalige reacties hier inderdaad. Stoer hoor om mensen zo de grond in te trappen. Ik snap ook niet dat de moderators hier niet optreden maar zelf nog even mee gaan lachen.

En kom nou niet weer aan met het slappe excuus van we mogen een mening geven, want dat hoor je op een normale fatsoenlijke manier te doen en niet op een brugklas zie mij even flink zijn manier. Dit topic staat vol met dit soort reacties en de moderators schieten hier echt tekort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:

Gelukkig hebben we nog professionele dj's en producers met originele namen als 'SoundTunerZ'.


Oh dus als mn username een z bevat mag ik me niet negatief uiten over dit soort dingen? Even voor jou informatie, soundtunerz is iets waar ik een paar jaar geleden mee bezig was en waar ik allang niet meer onder draai. Over sneu gesproken, iemand aanvallen om zn username.....

Misschien moeten sommigen het hier niet zo serieus opvatten. Als je zoiets post op hardtraxx zonder toelichting dan kan je verwachten dat er dit soort reacties komen. Mensen kijken hier nou eenmaal kritisch naar dingen en music videos zijn een van de dingen die hier niet zo in de smaak vallen. Zet er dan bij dat het een schoolproject is dan kijkt en oordeelt iedereen er al heel anders over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 02:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer release? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Schandalige reacties hier inderdaad. Stoer hoor om mensen zo de grond in te trappen. Ik snap ook niet dat de moderators hier niet optreden maar zelf nog even mee gaan lachen.

En kom nou niet weer aan met het slappe excuus van we mogen een mening geven, want dat hoor je op een normale fatsoenlijke manier te doen en niet op een brugklas zie mij even flink zijn manier. Dit topic staat vol met dit soort reacties en de moderators schieten hier echt tekort.

Zuurpruim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 13:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

HSgino schreef:
Ik snap sowieso niet waarom je iemand anders en iemand anders zijn tracks afkraakt als je zelf 'producer' bent, respecteer elkaar en geef opbouwende kritiek ipv zeiken, zeiken kan iedereen zelfs een berggeit. Bedoel niet alleen jij, maar worden hier vaak zat tracks afgekraakt. Dat is zo lekker makkelijk daarom doen alleen simpele mensen dat. Misschien moet er een vraag komen met een rekensom bij het aanmaken van een account, dan komen die zwakzinnige afkrakers hier het forum niet op.

Ik denk dat dat je niet veel gaat helpen, de meest kritische mensen hier op het forum doen voornamelijk universitaire studies. :whistle: Ik denk zelfs dat eerder het omgekeerde geldt.
Daarnaast vind ik het wel grappig, als je negatief bent over een track zeggen ze: Doe het zelf eens beter dan!
Doe je het zelf beter dan zeggen ze: Ik snap niet dat je als producer negatief over iemand anders kunt zijn! :lol:

Opbouwende kritiek en tips kun je krijgen in je amateurfase als producer zijnde. Je kunt je track dan in het eigen producties topic plaatsen en je krijgt netjes te horen wat er nog niet deugt en hoe het beter kan. Als je vindt dat je tracks een release waard zijn, dan worden ze ook beoordeeld als een release. Dus als iemand het goed vind, dan krijg je soms reacties die aanbiddend zijn en als iemand het slecht vind dan krijg je precies het tegenovergestelde. Zo gaat dat met alles in het leven. Maak je een fout bij het metselen van een muurtje op school, dan krijg je tips. Maak je je school niet af en begin je met het metselen van een muurtje als werk en je maakt dat zelfde foutje, dan durf ik te wedden dat je geen opbouwende kritiek zult krijgen. Nu zijn er binnen de muziek ook nog dingen als smaak en betaal je niet direct voor hetgeen wat je luistert, maar ook daar zijn die twee fases er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Neilio schreef:

Gelukkig hebben we nog professionele dj's en producers met originele namen als 'SoundTunerZ'.


Oh dus als mn username een z bevat mag ik me niet negatief uiten over dit soort dingen? Even voor jou informatie, soundtunerz is iets waar ik een paar jaar geleden mee bezig was en waar ik allang niet meer onder draai. Over sneu gesproken, iemand aanvallen om zn username.....

Misschien moeten sommigen het hier niet zo serieus opvatten. Als je zoiets post op hardtraxx zonder toelichting dan kan je verwachten dat er dit soort reacties komen. Mensen kijken hier nou eenmaal kritisch naar dingen en music videos zijn een van de dingen die hier niet zo in de smaak vallen. Zet er dan bij dat het een schoolproject is dan kijkt en oordeelt iedereen er al heel anders over.


Jij valt ze aan op iets dat totaal niet met de track te maken heeft en ik doe hetzelfde bij jou. Bovendien viel ik niet over de 'Z', maar wilde gewoon een punt maken. Je naam heeft inderdaad nergens mee te maken, maar die video clip heeft verder toch ook niks te maken met de track? Ik zeg trouwens ook niet dat ik die clip wél leuk vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

algemeen/discussie-topic-t11071.html

Hier maar doorgaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
SoundTunerZ schreef:
Neilio schreef:

Gelukkig hebben we nog professionele dj's en producers met originele namen als 'SoundTunerZ'.


Oh dus als mn username een z bevat mag ik me niet negatief uiten over dit soort dingen? Even voor jou informatie, soundtunerz is iets waar ik een paar jaar geleden mee bezig was en waar ik allang niet meer onder draai. Over sneu gesproken, iemand aanvallen om zn username.....

Misschien moeten sommigen het hier niet zo serieus opvatten. Als je zoiets post op hardtraxx zonder toelichting dan kan je verwachten dat er dit soort reacties komen. Mensen kijken hier nou eenmaal kritisch naar dingen en music videos zijn een van de dingen die hier niet zo in de smaak vallen. Zet er dan bij dat het een schoolproject is dan kijkt en oordeelt iedereen er al heel anders over.


Jij valt ze aan op iets dat totaal niet met de track te maken heeft en ik doe hetzelfde bij jou. Bovendien viel ik niet over de 'Z', maar wilde gewoon een punt maken. Je naam heeft inderdaad nergens mee te maken, maar die video clip heeft verder toch ook niks te maken met de track? Ik zeg trouwens ook niet dat ik die clip wél leuk vind :)


Ik hoop dat je mijn punt ook snapt. Ik geef mijn mening over het geheel. De track vind ik ronduit slecht en dat filmpje wat erbij hoort staat in mijn ogen toch echt wel in verband met die track. Zoals ik al zei, als ze erbij hadden vermeld dat het hier om een simpel schoolproject gaat en dit niet serieus genomen had moeten worden dan waren de reacties hier heel anders geweest. Zij doen dit niet, dus interpreteren mensen dit op een heel andere manier bijvoorbeeld als extra promotie voor het nummer of om een bepaalde feeling mee te geven aan de track. Vervolgens komt dan een van hun hier om de boel bij elkaar te ragen. Tja dan kan je des te meer reacties verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nu opeens allemaal huilie huilie om de reacties :').
Man man man, waar hebben we het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Neilio schreef:

Gelukkig hebben we nog professionele dj's en producers met originele namen als 'SoundTunerZ'.


Oh dus als mn username een z bevat mag ik me niet negatief uiten over dit soort dingen? Even voor jou informatie, soundtunerz is iets waar ik een paar jaar geleden mee bezig was en waar ik allang niet meer onder draai. Over sneu gesproken, iemand aanvallen om zn username.....

Misschien moeten sommigen het hier niet zo serieus opvatten. Als je zoiets post op hardtraxx zonder toelichting dan kan je verwachten dat er dit soort reacties komen. Mensen kijken hier nou eenmaal kritisch naar dingen en music videos zijn een van de dingen die hier niet zo in de smaak vallen. Zet er dan bij dat het een schoolproject is dan kijkt en oordeelt iedereen er al heel anders over.


Jij valt ze aan op iets dat totaal niet met de track te maken heeft en ik doe hetzelfde bij jou. Bovendien viel ik niet over de 'Z', maar wilde gewoon een punt maken. Je naam heeft inderdaad nergens mee te maken, maar die video clip heeft verder toch ook niks te maken met de track? Ik zeg trouwens ook niet dat ik die clip wél leuk vind :)[/quote]

Ik hoop dat je mijn punt ook snapt. Ik geef mijn mening over het geheel. De track vind ik ronduit slecht en dat filmpje wat erbij hoort staat in mijn ogen toch echt wel in verband met die track. Zoals ik al zei, als ze erbij hadden vermeld dat het hier om een simpel schoolproject gaat en dit niet serieus genomen had moeten worden dan waren de reacties hier heel anders geweest. Zij doen dit niet, dus interpreteren mensen dit op een heel andere manier bijvoorbeeld als extra promotie voor het nummer of om een bepaalde feeling mee te geven aan de track. Vervolgens komt dan een van hun hier om de boel bij elkaar te ragen. Tja dan kan je des te meer reacties verwachten.[/quote]

Volkomen begrijpelijk.
Ik vind ook dat dit niet bij 'nieuwe tracks' had moeten staan. En toelichting had veel commotie bespaard. En hoewel filmpjes van dit kaliber mij (ons) graag gespaard blijven, vind ik dergelijke reacties ook overbodig.
Vriendjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Volkomen begrijpelijk.
Ik vind ook dat dit niet bij 'nieuwe tracks' had moeten staan. En toelichting had veel commotie bespaard. En hoewel filmpjes van dit kaliber mij (ons) graag gespaard blijven, vind ik dergelijke reacties ook overbodig.
Vriendjes?


Precies en ik denk dat dat hier nog maar eens extra duidelijk is geworden en die reacties kun je in dit soort gevallen altijd verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:06 
 
Hardtraxxer

Showey schreef:
Wat dachten ze bij het maken hiervan?

Wat dachten jullie bij het maken van deze video? Dat jullie op DefQon gingen draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: kijk daar zit teminste nog humor in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:43 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
HSgino schreef:
Ik snap sowieso niet waarom je iemand anders en iemand anders zijn tracks afkraakt als je zelf 'producer' bent, respecteer elkaar en geef opbouwende kritiek ipv zeiken, zeiken kan iedereen zelfs een berggeit. Bedoel niet alleen jij, maar worden hier vaak zat tracks afgekraakt. Dat is zo lekker makkelijk daarom doen alleen simpele mensen dat. Misschien moet er een vraag komen met een rekensom bij het aanmaken van een account, dan komen die zwakzinnige afkrakers hier het forum niet op.

Ik denk dat dat je niet veel gaat helpen, de meest kritische mensen hier op het forum doen voornamelijk universitaire studies. :whistle: Ik denk zelfs dat eerder het omgekeerde geldt.
Daarnaast vind ik het wel grappig, als je negatief bent over een track zeggen ze: Doe het zelf eens beter dan!
Doe je het zelf beter dan zeggen ze: Ik snap niet dat je als producer negatief over iemand anders kunt zijn! :lol:

Opbouwende kritiek en tips kun je krijgen in je amateurfase als producer zijnde. Je kunt je track dan in het eigen producties topic plaatsen en je krijgt netjes te horen wat er nog niet deugt en hoe het beter kan. Als je vindt dat je tracks een release waard zijn, dan worden ze ook beoordeeld als een release. Dus als iemand het goed vind, dan krijg je soms reacties die aanbiddend zijn en als iemand het slecht vind dan krijg je precies het tegenovergestelde. Zo gaat dat met alles in het leven. Maak je een fout bij het metselen van een muurtje op school, dan krijg je tips. Maak je je school niet af en begin je met het metselen van een muurtje als werk en je maakt dat zelfde foutje, dan durf ik te wedden dat je geen opbouwende kritiek zult krijgen. Nu zijn er binnen de muziek ook nog dingen als smaak en betaal je niet direct voor hetgeen wat je luistert, maar ook daar zijn die twee fases er.


Je verdraait het verhaal. Er zit een verschil tussen iemand afkraken/belachelijk maken met niks helpende zeikreacties of negatieve/opbouwende feedback geven. En volgens jou komen juist die reacties van mensen met een universitaire opleiding? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:47 
 

Nee, alleen maar van mensen met een Z. Alle DJ namen met een Z zijn kut, duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HSgino schreef:
Lyst schreef:
HSgino schreef:
Ik snap sowieso niet waarom je iemand anders en iemand anders zijn tracks afkraakt als je zelf 'producer' bent, respecteer elkaar en geef opbouwende kritiek ipv zeiken, zeiken kan iedereen zelfs een berggeit. Bedoel niet alleen jij, maar worden hier vaak zat tracks afgekraakt. Dat is zo lekker makkelijk daarom doen alleen simpele mensen dat. Misschien moet er een vraag komen met een rekensom bij het aanmaken van een account, dan komen die zwakzinnige afkrakers hier het forum niet op.

Ik denk dat dat je niet veel gaat helpen, de meest kritische mensen hier op het forum doen voornamelijk universitaire studies. :whistle: Ik denk zelfs dat eerder het omgekeerde geldt.
Daarnaast vind ik het wel grappig, als je negatief bent over een track zeggen ze: Doe het zelf eens beter dan!
Doe je het zelf beter dan zeggen ze: Ik snap niet dat je als producer negatief over iemand anders kunt zijn! :lol:

Opbouwende kritiek en tips kun je krijgen in je amateurfase als producer zijnde. Je kunt je track dan in het eigen producties topic plaatsen en je krijgt netjes te horen wat er nog niet deugt en hoe het beter kan. Als je vindt dat je tracks een release waard zijn, dan worden ze ook beoordeeld als een release. Dus als iemand het goed vind, dan krijg je soms reacties die aanbiddend zijn en als iemand het slecht vind dan krijg je precies het tegenovergestelde. Zo gaat dat met alles in het leven. Maak je een fout bij het metselen van een muurtje op school, dan krijg je tips. Maak je je school niet af en begin je met het metselen van een muurtje als werk en je maakt dat zelfde foutje, dan durf ik te wedden dat je geen opbouwende kritiek zult krijgen. Nu zijn er binnen de muziek ook nog dingen als smaak en betaal je niet direct voor hetgeen wat je luistert, maar ook daar zijn die twee fases er.


Je verdraait het verhaal. Er zit een verschil tussen iemand afkraken/belachelijk maken met niks helpende zeikreacties of negatieve/opbouwende feedback geven. En volgens jou komen juist die reacties van mensen met een universitaire opleiding? :lol:


Dat verschil heeft hij je net uitgelegd, en ook wanneer je het ene kan verwachten en wanneer het andere.

Als je iets geweldig vindt zonder het te onderbouwen heeft niemand problemen, als je iets verschrikkelijk vindt zonder het te onderbouwen gaan de newbies meteen zeuren over hat0rzzzz, zo jammer af en toe xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 11:52 
 

Slotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Slotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:20 
 
Hardtraxxer

@ Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
@ Hardstyle.com

Kan dus dicht.
hardstyle-releases/abductors-spark-of-hope-tox012-t23140.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Slotje

Is uitgebracht inderdaad.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks