Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:53 

Hardtraxxer

Stickers plakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:26 

Hardtraxxer

Lekker bakkie Senseo, dan even lekker met je Samsung spelen, maar dat was blijkbaar niet genoeg dus dan maar een trees Euroshopper energy halen om vervolgens die dikke platen speler aan te slingeren! Om daarna even Supervette €5,- vocals in een nummer te knallen en vergeet niet stickers plakken = korting pakken!

Wat een stom filmpje zeg.. Nummer had beroerder gekunt, maar niet echt mijn ding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:56 

Hardtraxxer

Vette clip man, ook erg sterke vocals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:27 

Hardtraxx Addict

djdmind Patrick (D-Mind)
Hilarious how people think the €5 part in the Spark of Hope video was meant seriously.. =]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een bassies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:54 

Hymn schreef:
djdmind Patrick (D-Mind)
Hilarious how people think the €5 part in the Spark of Hope video was meant seriously.. =]

Dan is ze dus gratis! Ik eerst, dan jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:39 

Hardtraxx Elite

ga is in op het nummer ipv de video, en wat boeit het wat de vocals kosten. Het is de zus van tarax , waarschijnlijk was het dus gewoon gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:30 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
En wat boeit het wat de vocals kosten. Het is de zus van tarax , waarschijnlijk was het dus gewoon gratis.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Leuk meidje :P

Vind de melodie wel lekker, maar de kicks echt helemaal niks.

ik juist andersom. melodie en synths bagger maar kicks gaan er super op vooruit. ook zijn de vocals te goedkoop voor worden. zit weinig kracht en verhaal in. hollands accent is wel goed te horen ja :p maar nee ik zou me er niet aan wagen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:07 

Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
hollands accent is wel goed te horen ja :p

ik denk eerder dat je spakenburgs bedoeld :P

maar het is wel grappig een grappig plaatje opzich, wel beetje happy.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:29 

Donateur

emmerick schreef:
ga is in op het nummer ipv de video

Ok!

Klinkt erg amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:38 

Hardtraxx Addict

Keeltsie schreef:
Nuracore schreef:

maar het is wel grappig een grappig plaatje opzich, wel beetje happy.. :whistle:

wie is dat dan? :huh:
over de track, wat een bagger. Die D-mind moet eens bij zichzelf te raden gaan of hij hier nog wel tijd aan wil verdoen. Die kerel maakt niks fatsoenlijks :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:08 

Hardtraxx Addict

Clip >.< Nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:47 

Artiest

Haha ik vind het best leuk, en de track is ook leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

die 5 euro xd handje kontandje, houdoe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:13 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Haha wat een bassies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:36 

Hardtraxx Elite

Jezus christus wat een flippo's. Is die rechtste D-mind :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:46 

Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:
Jezus christus wat een flippo's. Is die rechtste D-mind :P?

Die met dat mooiboy kapsel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:47 

Hardtraxx Elite

Wat een flippo is dat zeg xD. In dat filmpje kijkt ie de hele tijd zo droog haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:09 

Bierkoning

Hahaha geniaal die 5 Euro :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 02:12 

Muaaahahahahaha :lol:

Keeltsie schreef:
Nuracore schreef:

Nee, Hollands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 10:42 

Hardtraxxer

Festuca schreef:
Haha ik vind het best leuk, en de track is ook leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:09 

hahaha echt ongelofelijk, op deze site, zitten echt de meest zielige, meest trieste en depressieve mensen die ik ooit heb zien schrijven op een forum. Ik ga echt helemaal stuk gewoon om dit zielige stukje dood en verderf denkende mensheid op het internets. Heb er net speciaal een account voor aangemaakt, alleen voor dit topic, puur omdat Patrick 1 van mijn beste maatjes is. Ik zelf heb dit voor hun gefilmd, dus mensen die lopen te zeiken om professionaliteit, het is gefilmd op 720p, codec was MP4 en de clip is geëxporteerd met de H.264 codec, dus op de kwaliteit van de beelden is niks op aan te merken. Het verhaal en de montage ga ik echter niet over dus ga ik hier ook niks over zeggen. Maar wat verwacht je van deze clip, dat je mensen zien knallen op defqon met vette lasers en geile wijven? Komop man, het was een school project en niet meer dan dat. De track daarin tegen voldoet aan alle eisen die een hardstyle track nodig hebben. Mensen die lopen te zeiken over de vocals, prima, deze meid heeft dit nog nooit eerder gedaan, en heeft het voor zover haar doen dit uitstekend gedaan. Wat betreft de kicks en melo, melo is blij en lekker, verder nix op aan te merken, de kicks had ik misschien wat harder gehoord maarja zo heeft iedereen z'n mening toch? Ben tenminste niet zo triest om deze boys tot op het bot af te kraken dat hun kicks niet goed zijn, degene die dat zeggen hebben waarschijnlijk een kick tegen hun hoofd gehad, want de kicks zijn niet slecht, iedereen heeft een andere smaak dat is alles ;). Ga is een keer naar een echt feestje ofzo, dan zul je zien dat de kicks geen moer meer uitmaken zolang het je hart maar laat trillen ;). In plaats van hun shit af te kraken, geef wat tips of advies misschien? Niet dat ik dat van jullie verwacht, aangezien IK zelfs meer van hardstyle afweet dan jullie. Doe geen moeite om hierop te reageren, zodra ik dit gepost heb verwijder ik dit account, wil nooit meer op zo'n zwak forum terecht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Mikie schreef:
Ga is een keer naar een echt feestje ofzo, dan zul je zien dat de kicks geen moer meer uitmaken zolang het je hart maar laat trillen ;).

Inderrrrrrrrdaad. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:12 

Hardtraxx Crew

:lol: :corn:

Mikie schreef:
De track daarin tegen voldoet aan alle eisen die een hardstyle track nodig hebben.

Wie heeft die eisen bepaald? Dus je moet een track via een vaste formule creëren? En hoe zielig is dat, jezelf hier een beetje voor schut zetten en dan niet meer terug komen :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks