Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
R
- 8 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
Wat is dit ? .. gz van jullie colab, cheesy film helaas
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Even met je Pioneer naar het strand
Luister het thuis even
Luister het thuis even
Het nummer zelf spreekt me niet echt aan, mij te eentonig (soft), maar toch leuk om te zien dat er veel energie word in gestoken. 
wtf waarom een clip(die nog mooi is ook) bij dit nummer.
stuur em op naar TMF met een ander liedje eronder
-
M
Nee dit vind ik minder, helaas.
DatSkedoedelefloeps wrote:Even met je Pioneer naar het strand![]()
ik moest wel ff lachen toen de kick inkwam en je zag die vogel lopen 
en dan ook nog kunnen mixen met 1 pioneer vind ik ook wel knap
voorderest vind ik het wel grappig bedacht
en dan ook nog kunnen mixen met 1 pioneer vind ik ook wel knap
voorderest vind ik het wel grappig bedacht
Dit stuurde patrick aka d-mind via hyves:derniels wrote:wtf waarom een clip(die nog mooi is ook) bij dit nummer.
Hey Hyvers!
Afgelopen stageperiode ben ik met Roy/Tarax aan de slag geweest in de studio om meerdere nummers te produceren. Hier is onder andere onze track Summer Sun uit komen rollen. Als stageopdracht kregen wij om voor deze track een videoclip te maken!
Als de kick erin komt ineens die vogel geniaal
. Mooi filmpje, track is alleen nietm ij nkaas.
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
ze hadden beter meer tijd in de track kunnen stoppen en minder in zon clip
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Is dit serieus??
Nee, kicks lijken nergens na, overused synth...nee, dit is helemaal niets.
Nee, kicks lijken nergens na, overused synth...nee, dit is helemaal niets.
Nexus -> Voice -> binary voice, woppa een zomerse lead synth, ietsjes te simpel imo. 
Je was mij voor haha! bedankt voor alle reacties =]RobertV wrote:Dit stuurde patrick aka d-mind via hyves:derniels wrote:wtf waarom een clip(die nog mooi is ook) bij dit nummer.
Hey Hyvers!
Afgelopen stageperiode ben ik met Roy/Tarax aan de slag geweest in de studio om meerdere nummers te produceren. Hier is onder andere onze track Summer Sun uit komen rollen. Als stageopdracht kregen wij om voor deze track een videoclip te maken!
Ja heeft wel wat, lekker zomers
Lekker doorgaan met producen 
Is opzich nog niet zo'n slechte track, vind alleen clips niet echt bij hardstyle passen ook al is hij wel goed in elkaar gezet 
Vind alleen de melo iets te eentonig, voor de rest is hij wel lekker voor een zomerse mainstream track
Vind alleen de melo iets te eentonig, voor de rest is hij wel lekker voor een zomerse mainstream track
Dit heeft toch bar weinig nog met hardstyle te maken..
Dit is wel een hele negatieve comment zeg.. als je doelt op het feit dat dit geen snoeiharde track is.. niet alles kan hetzelfde zijn hé. maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.Lyst wrote:Dit heeft toch bar weinig nog met hardstyle te maken..
De Abductors track die hierop volgt is btw wel harder.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Dan natuurlijk even succes toegewenst in de house scene 
Danke schönSkedoedelefloeps wrote:Dan natuurlijk even succes toegewenst in de house scene
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Geen tracks à la Red Death meer?D-Mind wrote:Maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.
-
M
Meteorica stopt ook dan? of kap je alleen met D-mind in de hardstyle?
Waarom denk je dat het hardstyle heet, ik verwacht niet dat elke plaat weer harder is dan de ander, maar sommige platen hebben gewoon niets meer met hardstyle van doen. Het klinkt veel meer als trance met gepitchde kicks. Ook omdat de kicks om en om zijn. Ik zie dit soort nummers, wel met iets minder tail dan, zo op TMF verschijnen. Zoals jij een hekel hebt aan dat hardstyle altijd maar hard moet zijn, heb ik een hekel aan tracks die hardstyle telkens maar weer slapper maken. Het probleem met het toegankelijker worden van een genre heb ik al 100x uitgelegd, dus dat ga ik niet weer doen.
Last edited by Lyst on 15 Jun 2011 13:06, edited 1 time in total.
Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.D-Mind wrote:maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.Lyst wrote:Dit heeft toch bar weinig nog met hardstyle te maken..