Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 38 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
M-arijn wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...
Dan moet Mike maar niet zulke reacties uitlokken ;) Met z'n ''kennis van hardstyle''
Jongen lees nou is wat die zegt, heeft niks met de reactie van Mike te maken, hoewel die gewoon dik gelijk heeft. Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?

Ik wil de mensen van dit forum echt een keer in het echt zien..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Het afzeiken was inderdaad wel wat overbodig, ik vond de clip ook juist wel grappig :P Maar die reactie van hem was ook overbodig, als er op andere releases wordt gezeken komt er toch ook niet een of andere fanboy z'n maatje verdedigen.
A
emmerick wrote:
Jongen lees nou is wat die zegt, heeft niks met de reactie van Mike te maken, hoewel die gewoon dik gelijk heeft. Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?

"Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?"
Què??¿

"Ik wil de mensen van dit forum echt een keer in het echt zien.."
Kom dan gezellig naar een meeting? :) Komt Dakpan ook, kun je hem in het echt doodwensen :D

Maar ik denk dat hier beter een slotje op kan, mods? ;)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
emmerick wrote:
M-arijn wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...
Dan moet Mike maar niet zulke reacties uitlokken ;) Met z'n ''kennis van hardstyle''

volgensmij ben jij ook gewoon een vriend van d-mind... hij woont iig ook in omgeving amersfoort.

track geef ik geen mening over... geen zin om zo'n lange tekst te gaan schrijven
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Yup, hij is een bekende van D-mind
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
emmerick wrote:wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat
kan je ook een keer ergens NIET op ingaan? -.-
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Case Dj wrote:
emmerick wrote:wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat
Als iemand zegt dat ik hem ken en dat is niet zo ga ik daar op in.
Hardtraxx Beheerder
last seen 8 days ago
emmerick wrote:
Case Dj wrote:
Als iemand zegt dat ik hem ken en dat is niet zo ga ik daar op in.
wat maakt jou dat nou uit wat ze zeggen. ik zie je overal in elk topic haten op iedereen omdat ze volgens JOU niet gelijk hebben.

zoiets heten meningen en die moet je respecteren.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
wat maakt jou dat nou uit wat ze zeggen. ik zie je overal in elk topic haten op iedereen omdat ze volgens JOU niet gelijk hebben.

je moet duidelijk beter lezen als je denkt dat ik dat doe, ik heb een heel ander doel namenlijk.
A
Almighty wrote:

Maar ik denk dat hier beter een slotje op kan, mods? ;)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
M-arijn wrote:
:/
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Emmerick stop met flamen alsjeblieft, daar komt dit topic geen haar verder mee.

OT; vind het wel een redelijke track, weet niet of dit hun eerste is of althans een van de eerste, maar voor een eerste track is het best prima. Vind dat filmpje alleen nergens op slaan :lol:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
emmerick wrote: Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?
Een forum is volgens mij bedoeld om meningen/ervaringen enz. te delen? Dus als je dan zo'n videoclip plaatst, ontvang je daar reacties op, positief of negatief. Dat sommige reacties te ver gaan heb je wel gelijk in, maar het is niet zo dat er helemaal niks over de videoclip gezegd mag worden.
E
emmerick wrote:

je moet duidelijk beter lezen als je denkt dat ik dat doe, ik heb een heel ander doel namenlijk.
het doel van negatieve invloed op forumgangers uitoefenen, ja.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Is het nou zo moeilijk om ontopic te blijven en niet te verzanden in een eindeloze discussie over iemand die wel of niet reageert? Echt, kom op..
S
Wat een gay filmpje :p over de track, er zijn er slechtere... dus dat gaat...
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 16 minutes ago
Track? Leuk, maar niet mijn ding.
Video, is leuk.

Maar hoe dan ook, ik heb hier wel respect voor, ze doen moeite om iets leuks neer te zetten.

Geen haat van mijn kant. :x
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Die kicks ook in die track. xd
Lock dit aub, zometeen komt er meer van dit soort rotzooi tussen de releases.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Haha door mijn vakantie dit filmpje helemaal gemist, wat een gaar filmpje zeg. 2.11 gaat echt nergens over haha.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
De track is totaal niet mijn ding, maar even on the record, er zijn hier reacties ronduit sneu en kinderachtig te noemen. Totaal respectloos, ik vind de track ook niet geweldig ofzo, maar sommige reacties... om van te walgen gewoon. :sick:
Hardtraxx Beheerder
last seen 8 days ago
SoundTunerZ wrote:Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd
Deze verdient toch wel de hoofdprijs voor meest sneue reactie in dit topic hoor :/
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Case Dj wrote:
SoundTunerZ wrote:Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd
Deze verdient toch wel de hoofdprijs voor meest sneue reactie in dit topic hoor :/
Tis toch zeker zo. Ze stralen echt zo'n houding uit in dat filmpje alsof ze de top al hebben bereikt...
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
SoundTunerZ wrote:
Case Dj wrote:
Tis toch zeker zo. Ze stralen echt zo'n houding uit in dat filmpje alsof ze de top al hebben bereikt...
In die reactie van de cameraman is te lezen dat dit filmpje gemaakt was voor een schoolproject, dan kunnen ze zich toch wel zo neerzetten vind ik. Het is echter een ander verhaal als ze dit gemaakt hadden met het doel om Hardtraxx te imponeren..