Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:37 
 
Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...

Dan moet Mike maar niet zulke reacties uitlokken ;) Met z'n ''kennis van hardstyle''


Jongen lees nou is wat die zegt, heeft niks met de reactie van Mike te maken, hoewel die gewoon dik gelijk heeft. Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?

Ik wil de mensen van dit forum echt een keer in het echt zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het afzeiken was inderdaad wel wat overbodig, ik vond de clip ook juist wel grappig :P Maar die reactie van hem was ook overbodig, als er op andere releases wordt gezeken komt er toch ook niet een of andere fanboy z'n maatje verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:19 
 

emmerick schreef:

Jongen lees nou is wat die zegt, heeft niks met de reactie van Mike te maken, hoewel die gewoon dik gelijk heeft. Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?

Ik wil de mensen van dit forum echt een keer in het echt zien..

"Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?"
Què??¿

"Ik wil de mensen van dit forum echt een keer in het echt zien.."
Kom dan gezellig naar een meeting? :) Komt Dakpan ook, kun je hem in het echt doodwensen :D



Maar ik denk dat hier beter een slotje op kan, mods? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
M-arijn schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...

Dan moet Mike maar niet zulke reacties uitlokken ;) Met z'n ''kennis van hardstyle''


Jongen lees nou is wat die zegt, heeft niks met de reactie van Mike te maken, hoewel die gewoon dik gelijk heeft. Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?

Ik wil de mensen van dit forum echt een keer in het echt zien..

volgensmij ben jij ook gewoon een vriend van d-mind... hij woont iig ook in omgeving amersfoort.

track geef ik geen mening over... geen zin om zo'n lange tekst te gaan schrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:54 
 
Hardtraxx Addict

Yup, hij is een bekende van D-mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:54 
 
Hardtraxx Elite

wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat


kan je ook een keer ergens NIET op ingaan? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Case Dj schreef:
emmerick schreef:
wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat


kan je ook een keer ergens NIET op ingaan? -.-


Als iemand zegt dat ik hem ken en dat is niet zo ga ik daar op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Case Dj schreef:
emmerick schreef:
wtf? ik weet dat die in Leusden woont maar verder ken ik de jongen totaal niet ofzo? Beetje vreemde conclussie die je trekt puur omdat ik is een artiest verdedig tegen de liters haat


kan je ook een keer ergens NIET op ingaan? -.-


Als iemand zegt dat ik hem ken en dat is niet zo ga ik daar op in.


wat maakt jou dat nou uit wat ze zeggen. ik zie je overal in elk topic haten op iedereen omdat ze volgens JOU niet gelijk hebben.

zoiets heten meningen en die moet je respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:07 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
wat maakt jou dat nou uit wat ze zeggen. ik zie je overal in elk topic haten op iedereen omdat ze volgens JOU niet gelijk hebben.

zoiets heten meningen en die moet je respecteren.


je moet duidelijk beter lezen als je denkt dat ik dat doe, ik heb een heel ander doel namenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:37 
 

Almighty schreef:


Maar ik denk dat hier beter een slotje op kan, mods? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...

Dan moet Mike maar niet zulke reacties uitlokken ;) Met z'n ''kennis van hardstyle''


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Emmerick stop met flamen alsjeblieft, daar komt dit topic geen haar verder mee.

OT; vind het wel een redelijke track, weet niet of dit hun eerste is of althans een van de eerste, maar voor een eerste track is het best prima. Vind dat filmpje alleen nergens op slaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Tenslotte moet je naar muziek ook gewoon luisteren toch en niet zeiken op een forum?


Een forum is volgens mij bedoeld om meningen/ervaringen enz. te delen? Dus als je dan zo'n videoclip plaatst, ontvang je daar reacties op, positief of negatief. Dat sommige reacties te ver gaan heb je wel gelijk in, maar het is niet zo dat er helemaal niks over de videoclip gezegd mag worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:39 
 

emmerick schreef:
Citaat:
wat maakt jou dat nou uit wat ze zeggen. ik zie je overal in elk topic haten op iedereen omdat ze volgens JOU niet gelijk hebben.

zoiets heten meningen en die moet je respecteren.


je moet duidelijk beter lezen als je denkt dat ik dat doe, ik heb een heel ander doel namenlijk.


het doel van negatieve invloed op forumgangers uitoefenen, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het nou zo moeilijk om ontopic te blijven en niet te verzanden in een eindeloze discussie over iemand die wel of niet reageert? Echt, kom op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:35 
 

Wat een gay filmpje :p over de track, er zijn er slechtere... dus dat gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:04 
 
Artiest

Track? Leuk, maar niet mijn ding.
Video, is leuk.

Maar hoe dan ook, ik heb hier wel respect voor, ze doen moeite om iets leuks neer te zetten.

Geen haat van mijn kant. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks ook in die track. xd
Lock dit aub, zometeen komt er meer van dit soort rotzooi tussen de releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha door mijn vakantie dit filmpje helemaal gemist, wat een gaar filmpje zeg. 2.11 gaat echt nergens over haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:30 
 
Artiest

De track is totaal niet mijn ding, maar even on the record, er zijn hier reacties ronduit sneu en kinderachtig te noemen. Totaal respectloos, ik vind de track ook niet geweldig ofzo, maar sommige reacties... om van te walgen gewoon. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd


Deze verdient toch wel de hoofdprijs voor meest sneue reactie in dit topic hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
SoundTunerZ schreef:
Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd


Deze verdient toch wel de hoofdprijs voor meest sneue reactie in dit topic hoor :/


Tis toch zeker zo. Ze stralen echt zo'n houding uit in dat filmpje alsof ze de top al hebben bereikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Case Dj schreef:
SoundTunerZ schreef:
Hilarisch dit :lol: :lol: Stoere jongens hoor! Tray met energy drink bij het producen in een bezemhok xd


Deze verdient toch wel de hoofdprijs voor meest sneue reactie in dit topic hoor :/


Tis toch zeker zo. Ze stralen echt zo'n houding uit in dat filmpje alsof ze de top al hebben bereikt...


In die reactie van de cameraman is te lezen dat dit filmpje gemaakt was voor een schoolproject, dan kunnen ze zich toch wel zo neerzetten vind ik. Het is echter een ander verhaal als ze dit gemaakt hadden met het doel om Hardtraxx te imponeren..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks