Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontopic aub. De spam hier is nogal groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:00 
 
Hardtraxxer

Erg vermakelijk topic dit, D-mind maak vaker zulke tracks + clips heb ik weer wat te lachen! Kijk nu al uit naar je volgende! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:00 
 

Khadber schreef:
Ontopic aub. De spam hier is nogal groot.

valt wel mee. dagelijks percentage om hier de actualiteit en leven erin te houden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als een stel hongerige wolven wordt er ook op afgesprongen..... altijd bij zulke reacties :lol:
Heerlijk!

Haha, echt zo van: ''Het was een rustig dagje in huize Hardtraxx.. iedereen geniet van z'n avo.. huh? Een post van een knuppel die nog meer onzin brengt in 1 post dan DarkestSymphony in 100 posts?'' BAM, iedereen was weer straight to the point, het bloed is geroken!

Maar nu is het weer richting stand-by.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Michael v. Hoeijen heeft groot werk geleverd als cameraman! Waar kan ik contact met hem opnemen voor het maken van een factuur? Ik zou hem maar al te graag als cameraman willen voor mijn volgende videoclip met legopoppetjes.

Met vriendelijke groet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:03 
 

Ik had gehoord dat A-Lusion nog een cameraman zocht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mikie schreef:
hahahaha wauw, moeilijk veel haat gelijk, my bad jongens, ik heb nix gezegt ^^


de manier waarop je hier je argumenten hard probeert te maken, geeft wel aan hoeveel "hardstylekennis" je bezit!

--weggejorist--
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch heeft ie moeilijk veel views op al zijn video's :huh:
Hoe de fuck doet die knul dat? Meer views per video dan bijvoorbeeld de youtube-accounts Sasha F/ Solutio.

Weer een typisch gevalletje van:
Afbeelding
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja iedereen hier heeft denk ik al 1000x gekeken om de lachspieren te trainen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk het niet hoor, hij weet namelijk meer dan wij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

announces/beleid-faq-update-2-januari-2012-t20683.html
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Citaat:
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.

Citaat:
Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.


Ben even met waarschuwing strooien. Ontopic mensen.

En onthou:
Citaat:
Oneens met een beslissing?
Ben je het oneens met een beslissing van een beheerder of moderator, dan kan je contact opnemen met [email protected]. Mocht je doorgaan zagen in een topic over hoe oneens jij of anderen het zijn dan kan je opnieuw een waarschuwing verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:38 
 

nee dit is te melodieus om het zo te noemen. ik vind het wel mooi hoe jonge mensen zo hun geld verdienen. maar mijn smaak is het niet.
helaas dit vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:04 
 
Hardtraxxer

Mijn laatste sprankje hoop is toch wel weg na het luisteren van dit nummer.
Nee niet mijn ding dit :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat zo iemand hier komt reageren, meteen in de verdediging. Andere artiesten maken zich er gewoon niet druk om. Om deze track geweldig te noemen? Nee, daarvoor is ie veel te 13 in een dozijn. Deze kicks goed? Ook zeker niet, dikke failpitch erin. En met zulke filmpjes kan je zulke reacties verwachten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier heb ik wel even om gelachen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kwaliteit van de filmpje is inderdaad niet alles, veelst te donker enzo, om nog maar over de kwaliteit van de track te spreken, maak eerst iets fatsoenlijk voor je met een video en toestanden afkomt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Oh oh oh wat amateuristisch, vreselijk. Baggertrack en die clip is abnormaal slecht! Maar de beeldkwaliteit is top hoor! 720p, codec 4 ditdat! Mikie, als je dit nog leest, je spoort niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit D-Mind bij mij op school :x Of het is iemand die er gruwelijk veel op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 15:35 
 

Ik snap het probleem niet zo goed van iedereen opeens hier. Anyway, matig nummer. Niks meer niks minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 15:42 
 
Hardtraxx Addict

is het niet beter om dit soort platen bij het eigen producties topic te plaatsen. Hebben zij er ook wat aan en scheelt dat gespamm etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:07 
 
Hardtraxx Elite

ziek hier zeik daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:13 
 

Khadber schreef:
Ontopic aub. De spam hier is nogal groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 19:23 
 
Hardtraxxer

omg, wat is hier nou mooi aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Leuk hoor mensen....echt sommige reacties gaan gewoon te ver :( Zijn 2 heren die waarschijnlijk erg hard gewerkt hebben en dan zulke reacties krijgen. Ik ken ze allebei niet, track is ook niet mijn ding maar doe aub normaal en verlaag je niet tot zo'n niveau...

Dan moet Mike maar niet zulke reacties uitlokken ;) Met z'n ''kennis van hardstyle''
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks