Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: D-Block & S-te-Fan

Track(s): Takin' Off

Sample/video:

Zag em nog niet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite

Klopt, officiƫle preview komt vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:50 
 

Hele sterke plaat dit van ze, beter dat ik van ze gewend ben de laatste tijd, alhoewel ik Twisted Mind Fantasy ook lekker vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typische DBSTF klank, maar gelukkig wel weer eens een 'hard'style track
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die "2e climax" vind ik echt superdik met een bak drive. Fijne screeches :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:57 
 

Hier de anti-climax van A Different Kind of Therapy achter plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Moest deze nou eens samen gereleased worden met die plaat dat Isaac draaide op QL. :love:
Ook deze is weer lekker imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Lekker hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: Wat een heerlijk nummer :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een fijn plaatje van DBSTF!
Hopen dat ze die morgen ook op Reverze gaan draaien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeer verrast, wat een dikke track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:26 
 
Hardtraxxer

Haha grappig, Noisecontrollers komen met een nieuwe kick die snoeihard gaat live door de dikke lading bass eronder, en dan denken DBSTF; kom, dat kunnen wij ook!

Leuk trackje wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, DBSTF verassen me zowaar. Vind de kick wel erg veel bass, maar hij is tenminste lekker diep en stuitert niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Twisted Mind Fantasy weer best een lekker plaatje! Ze kunnen het dan toch nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo heerlijke plaat! eindelijk is volle kicks van DBSTF.. lijken wel aardig veel op die van Zatox. Maar ze zijn zeker weer op de goede weg terug! :D Melo vind ik ook wel vet, dus mag best een melo edit komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja heerlijk dit!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Twisted Mind Fantasy de 2e plaat na een lange tijd die me weet te boeien, maar deze is wel erg lekker moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:35 
 
Hardtraxxer

Deze draaide ze ook op XQ. Dan wat ging deze hard.. Onverwacht hard zelfs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tof plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees allemaal dingen over diepe kicks, maar de kicks in de midintro klinken vreselijk krachtloos, hol en met teveel laag... Alles behalve diep dus. En dat ligt niet aan m'n geluidssysteem. Jammer, want de rest vind ik nog best dik klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, melodie is sterk, synth is prima, goede sfeer en lekker veel energie. Vind deze kicks al een stuk beter als die van hun vorige tracks maar ben er nog steeds niet erg weg van. Mis persoonlijk echt kracht en zuiverheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ik lees allemaal dingen over diepe kicks, maar de kicks in de midintro klinken vreselijk krachtloos, hol en met teveel laag... Alles behalve diep dus. En dat ligt niet aan m'n geluidssysteem. Jammer, want de rest vind ik nog best dik klinken.


Diep/laag, wat is het verschil. Tenminste, veel mensen bedoelen met diep dat het laag is en andersom denk ik. :P .

Vette track, heerlijke mid hoor! Anti climax had ik niet zo snel verwacht. Zit ook een lekkere portie drive in zeg! 1 van hun beste tracks in een lange tijd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:59 
 
Hardtraxxer

Dit ben ik niet meer van hun gewend, lekkere melo, eerste DBSTF track sinds eigenlijk t album, weet zo snel even niet een andere plaat te bedenken die ik echt vet vond, ook Twisted Mind Fantast vond ik niet heel lekker.

Zeker op de goeie weg terug! een 'gewone' climax edit zou idd een leuke toevoeging zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben ze keer wel een goede melodie, weten ze de rest van de track als nog te verneuken... :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks