Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Hebben ze keer wel een goede melodie, weten ze de rest van de track als nog te verneuken... :/


Vind juist melodieën hun sterkste punt. Zo veel geniale melodieën hebben deze gasten gemaakt, wat er omheen zit is dan vaak wat minder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 06:25 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie genade wat een track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 10:57 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk weer eens een heerlijk plaatje van D-Block & S-te-Fan, vooral die eerste anti :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een leuk plaatje van ze. Die 2e anticlimax is echt heel gaaf! Kick had nog beter gekunnen, maar iig stukken beter dan die uit hun laatste nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Eindelijk weer een leuk plaatje van ze. Die 2e anticlimax is echt heel gaaf! Kick had nog beter gekunnen, maar iig stukken beter dan die uit hun laatste nummers.

Dit dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Zeker hun beste plaat sinds tijden! :) toch nog niet helemaal overtuigd, vind met name de kicks niet heel fijn! -.- denk wat vaker luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt een beetje op Check out the drop van Zatox. Maar idd, dit is een van hun betere nummers van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:26 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk plaatje, alleen jammer van dit anti. En die kicks a-la Zatox doen me ook vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:48 
 
Hardtraxx Addict

Prima plaat weer van DBSTF. Al hadden ze van mij ook de mooie melodie door mogen trekken i.p.v. een anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:06 
 

Heeft wat house invloeden, wat ik ontzettend fijn vind. Prima plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:05 
 
Hardtraxxer

Een van hun beste tracks sinds Music made addict ^^ Lekker nummer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

erg lekkere track toch maar weer, al zou een gewone climax toch beter staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :D ze kunnen het nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wow, positief verrast. Veel drive in dit plaatje. Kicks ook niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Deze melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor :). De laatste paar platen die ook op Qlimax werden gedraaid vallen ook goed in de smaak, net als Twisted Mind Fantasy. Gaat dus erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 01:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ik lees allemaal dingen over diepe kicks, maar de kicks in de midintro klinken vreselijk krachtloos, hol en met teveel laag... Alles behalve diep dus. En dat ligt niet aan m'n geluidssysteem. Jammer, want de rest vind ik nog best dik klinken.

Echt exact dit. De kicks klinken ook in mijn oren echt nergens naar. Melodie is typisch DBSTF en klinkt best leuk, alleen jammer dat de anti compleet krachtloos is vanwege de kicks. Ik vraag me echt af hoe dit zou klinken met een dikke substream kick en nog iets van een screech er doorheen of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:48 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje! Mag ook wel weer eens na al die meuk de afgelopen tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Elite

Haha deze lijkt toch verschrikkelijk op de climax van Dimitri Vegas & Like Mike - WAKANDA.. gewoon een halve bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Haha deze lijkt toch verschrikkelijk op de climax van Dimitri Vegas & Like Mike - WAKANDA.. gewoon een halve bootleg


De anti heeft bijna dezelfde synth, verder vindt ik het wel meevallen...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks