Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Takin' Off (DJ Isaac Remix) (EVO068)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 18/05/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Takin' Off (DJ Isaac Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 17:29 
 
Hardtraxx Crew

Klinkt al dik, ben benieuwd naar de rest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt al vet inderdaad :D

Kan ook al naar releases:
https://presave.io/t/takinoffdjisaacremix
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Sooow, die lange buildup en dan die drop is zooo vet al :worship: benieuwd of 'ie ook een climax heeft. Want de originele Takin' Off heeft dat niet maar de 2014 Edit volgens mij wel (?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Sooow, die lange buildup en dan die drop is zooo vet al :worship: benieuwd of 'ie ook een climax heeft. Want de originele Takin' Off heeft dat niet maar de 2014 Edit volgens mij wel (?).


Pardon?


Eerste climax had toen die kut House hype 1e climax en een toffe 2e. Bij de edit hebben ze de 2e climax naar voren gehaald en de 2e climax een stevige melo climax gegeven.

OT: Kijkende naar wat Isaac uitbrengt de afgelopen 15 maanden zie ik deze wel zitten. Ergens dacht ik hier gelezen te hebben dat DBSTF juist een vinger in de pap hebben met wat hij de laatste tijd heeft gemaakt dus hoe is dit een Isaac remix denk ik dan in mijn achterhoofd maar dat is mierenneuken!

OT2: Wat lijkt mij Isaac toch een chille gast, je hoort hier in alles wat ie zegt plezier, dit heeft hij ook altijd met zijn Podcast Hardstyle Sessions, als hij lacht hoor je dat in zijn stem terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
Sooow, die lange buildup en dan die drop is zooo vet al :worship: benieuwd of 'ie ook een climax heeft. Want de originele Takin' Off heeft dat niet maar de 2014 Edit volgens mij wel (?).


Pardon?


Eerste climax had toen die kut House hype 1e climax en een toffe 2e. Bij de edit hebben ze de 2e climax naar voren gehaald en de 2e climax een stevige melo climax gegeven.

OT: Kijkende naar wat Isaac uitbrengt de afgelopen 15 maanden zie ik deze wel zitten. Ergens dacht ik hier gelezen te hebben dat DBSTF juist een vinger in de pap hebben met wat hij de laatste tijd heeft gemaakt dus hoe is dit een Isaac remix denk ik dan in mijn achterhoofd maar dat is mierenneuken

Daar hebben ze het in het begin van de aflevering ook over. Dat D-Block af en toe co-produceert met Isaac.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
Sooow, die lange buildup en dan die drop is zooo vet al :worship: benieuwd of 'ie ook een climax heeft. Want de originele Takin' Off heeft dat niet maar de 2014 Edit volgens mij wel (?).


Pardon?


Eerste climax had toen die kut House hype 1e climax en een toffe 2e. Bij de edit hebben ze de 2e climax naar voren gehaald en de 2e climax een stevige melo climax gegeven.

OT: Kijkende naar wat Isaac uitbrengt de afgelopen 15 maanden zie ik deze wel zitten. Ergens dacht ik hier gelezen te hebben dat DBSTF juist een vinger in de pap hebben met wat hij de laatste tijd heeft gemaakt dus hoe is dit een Isaac remix denk ik dan in mijn achterhoofd maar dat is mierenneuken!

OT2: Wat lijkt mij Isaac toch een chille gast, je hoort hier in alles wat ie zegt plezier, dit heeft hij ook altijd met zijn Podcast Hardstyle Sessions, als hij lacht hoor je dat in zijn stem terug


Waar hoor jij een climax dan?

2:59, dat is een climax.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen fan van het origineel, maar ben benieuwd wat het eindresultaat wordt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Sooow, die lange buildup en dan die drop is zooo vet al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Waar hoor jij een climax dan?

Origineel heeft een dubbele anti jonguhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Pedaalemre schreef:
Waar hoor jij een climax dan?

Origineel heeft een dubbele anti jonguhhhh


Juist, 2 anticlimaxes dus. Geen climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 'anti-climax' kan prima een climax zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
Een 'anti-climax' kan prima een climax zijn.

:yes:

Je hapt overigens wel heel makkelijk hoor Pedaal. Lekker boeiend of iets wel of geen climax is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Een 'anti-climax' kan prima een climax zijn.

Haalt wel het hele idee van de anti term weg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Een 'anti-climax' kan prima een climax zijn.


Nee. Waarom zouden er anders 2 verschillende namen aan gegeven worden?

Climax = wanneer de melodie doorgetrokken wordt dus melodie+kicks samen.
Anticlimax = zonder melodie, enkel kicks + screeches/fx als drop.

Dit wordt al zo genoemd sinds fucking 2005 en nu moet men opeens weer betweterig gaan doen. En ik hap omdat ik gewoon iets benoem wat klopt en ErikZ weer komt met z'n pArDoN?! jank toch een eind op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hmmm vind de climax vetter dan de anti-climax. Wat jullie? Ben eigenlijk wel een beetje anti-anti-climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Een 'anti-climax' kan prima een climax zijn.


Nee. Waarom zouden er anders 2 verschillende namen aan gegeven worden?

Climax = wanneer de melodie doorgetrokken wordt dus melodie+kicks samen.
Anticlimax = zonder melodie, enkel kicks + screeches/fx als drop.

Dit wordt al zo genoemd sinds fucking 2005 en nu moet men opeens weer betweterig gaan doen. En ik hap omdat ik gewoon iets benoem wat klopt en ErikZ weer komt met z'n pArDoN?! jank toch een eind op man.

Zucht. Oke dan...

1. Dat een anticlimax afwijkt van een climax volgens muziekbegrippen betekent niet dat ze niet aan elkaar verbonden kunnen zijn... Een schoenveter is ook totaal wat anders dan een dropveter, maar het zijn wel allebei veters.
2. Er is wel degelijk een 'officiƫle' betekenis van het woord climax. Die staat namelijk gewoon in het woordenboek. Een anticlimax is in die zin dus gewoon een bepaald soort climax. De muziek komt op een hoogtepunt. 'De climax'. Met of zonder melodie. Zo moeilijk is het echt niet. Wat jij claimt is alleen waar in je eigen hoofd.
3. 2005? Volgens mij schud je dat gewoon uit je mouw, net als de rest van je verhaal.
4. Betweterig? Spiegel please?
5. WHO CARES. Jezus wat een gezeik om niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
hmmm vind de climax vetter dan de anti-climax. Wat jullie? Ben eigenlijk wel een beetje anti-anti-climax


Nose exhale
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Pedaalemre schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Een 'anti-climax' kan prima een climax zijn.


Nee. Waarom zouden er anders 2 verschillende namen aan gegeven worden?

Climax = wanneer de melodie doorgetrokken wordt dus melodie+kicks samen.
Anticlimax = zonder melodie, enkel kicks + screeches/fx als drop.

Dit wordt al zo genoemd sinds fucking 2005 en nu moet men opeens weer betweterig gaan doen. En ik hap omdat ik gewoon iets benoem wat klopt en ErikZ weer komt met z'n pArDoN?! jank toch een eind op man.

Zucht. Oke dan...

1. Dat een anticlimax afwijkt van een climax volgens muziekbegrippen betekent niet dat ze niet aan elkaar verbonden kunnen zijn... Een schoenveter is ook totaal wat anders dan een dropveter, maar het zijn wel allebei veters.
2. Er is wel degelijk een 'officiƫle' betekenis van het woord climax. Die staat namelijk gewoon in het woordenboek. Een anticlimax is in die zin dus gewoon een bepaald soort climax. De muziek komt op een hoogtepunt. 'De climax'. Met of zonder melodie. Zo moeilijk is het echt niet. Wat jij claimt is alleen waar in je eigen hoofd.
3. 2005? Volgens mij schud je dat gewoon uit je mouw, net als de rest van je verhaal.
4. Betweterig? Spiegel please?
5. WHO CARES. Jezus wat een gezeik om niks


Waarom ga ik hier uberhaupt nog op in.

@ 1 & 2 Het is gewoon een ongeschreven regel en dit is altijd zo genoemd en nu roepen er opeens een paar dat het anders is. Net zoiets als amerikanen die anti's opeens drops gaan noemen en voor je het weet leeft dat woord z'n eigen leven. Laat woorden/betekenissen gewoon lekker zoals ze waren.

@ 3 Jawel, sinds de tijd van melodieuze climaxes en pitchkicks, (Immeasurably) is er al een degelijk onderscheid tussen een melodieuze climax en een anticlimax. Als je roept dat ik dat uit m'n moud schud heb je gedurende de hele GHF/HST/Hardtraxx tijd onder een steen geleefd. Prima maar kom dan niet roepen dat ik het verzin.

@ 4 Lol
@ 5 Je schrijft zelf anders ook een heel boekverslag maadt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
@ 1 & 2 Het is gewoon een ongeschreven regel en dit is altijd zo genoemd en nu roepen er opeens een paar dat het anders is.


In Hardstyle land ja, omdat er opeens drops kwamen waar de melodie onverwachts niet doorgetrokken werd is deze 'slang' onstaan, maar het is daarmee wat het is; gewoon slang, gebruikt door een relatief klein groepje, en het gebruik er van heeft eigenlijk helemaal geen waarde in de hoofden van de mensen die die ontwikkeling niet hebben meegemaakt of er op een andere manier bewust van zijn.

Climax betekent 'hoogtepunt'. Zoals eerder aangegeven kan een anti-climax gewoon het hoogtepunt van een track zijn.

Drops is imo een fijnere term, juist omdat ie universeel wordt gebruikt. Ik zie en hoor het gebruik van climax ook steeds minder overigens. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 22:22 
 
Hardtraxx Crew

Mark With A Tarrel schreef:

Drops is imo een fijnere term, juist omdat ie universeel wordt gebruikt.

:yes: Gebruik dit de laatste tijd ook veel vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2021 08:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is toch een qlimax, waarom schrijven jullie zo raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in de 2e climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmmm geen 'melodie climax' dus :mad: erg jammer
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle