Denk niet dat ik er veel aan ga vinden. Vocals zitten me niet echt lekker en de melo klinkt me ook weer niet echt pakkend.
Related topics
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan - Take Me There/Our Music(ScantraxxEVO022)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Titel is dus bekend, nu wachten op een langere preview van deze knaller 
-
J
Dacht dat die preview toch snel zou komen?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Klinkt wel aardig dit, dikke intro. Op de weg terug? 
Ben vooral benieuwd naar het intro, opnieuw van die hoge melige noten in de climax. Hoeft van mij niet zo.
-
BHardtraxxer
- 77 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
klinkt egt niet verkeerd 
Nou jaren is wat overdreven ze hebben in die tijd nog wel wat dikke tracks uitgebracht, moet wel toegeven dat ze de laaatste tijd zeker minderen track releasenTeknizion wrote:Kreeg eindelijk weer eens dat typische DBSTF gevoel wat ik al jaren niet meer gevoeld heb bij hun tracks, heeel erg benieuwd!
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
klinkt goed! en idd die skrillex - first of the year track, heeft er best wat van weg! #Like
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
I
Van zulke d-block & s-te-fan nummertjes hou ik
Ik vind de vocals juist super goed passen in dit nummer!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ben toch wel benieuwd naar het eindproduct hier van.......
Weer een DBSTF plaatje wat me pakt! Na Madhouse is dit de eerste weer. Heeft die echte DBSTF feel qua geluiden en sfeer!
Even kijken wat dit live doet of op een beter geluidssysteem.
Even kijken wat dit live doet of op een beter geluidssysteem.
-
S
Amaai al jaren geen typisch DBSTF gevoel? Voor jou hield het dus op na keep it coming ofwat?Teknizion wrote:Kreeg eindelijk weer eens dat typische DBSTF gevoel wat ik al jaren niet meer gevoeld heb bij hun tracks, heeel erg benieuwd!
Klinkt wel aardig, beter dan wat ze de laatste tijd gemaakt hebben. Ik wacht 'm live wel af..
Ja dit klinkt weer goed, in tegenstelling tot hun laatste nummertjes.
Maak aub ook een versie zonder die vocals 
ja weer typische DBSTF plaatje, dus kicks zijn niet helemaal lekker.
melodie is dan weer wel vet, eerste gedeelte dan, elke keer als ik die luister ga ik automatisch verder op een ander (bekend) melodietje.
melodie is dan weer wel vet, eerste gedeelte dan, elke keer als ik die luister ga ik automatisch verder op een ander (bekend) melodietje.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Klinkt lekker, 100× beter dan hun afgelopen releases, kick klinkt ook wel goed voor zover ik het nu kan horen...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Held. Vooral in de intro zijn ze ronduit strontirritant.Zygoma wrote:Maak aub ook een versie zonder die vocals
Vind dit gewoon weer een prima nummertje hoor. Persoonlijk stoor ik me ook niet aan de vocals.
Gisteren gehoord. Vond de DBSTF feel er zeker goed aanzitten (eindelijk weer eens)!
Toch is het niet helemaal mijn plaatje.
Toch is het niet helemaal mijn plaatje.