Related topics
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan - Take Me There/Our Music(ScantraxxEVO022)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
J
Ik vind de DBSTF helemaal niet meer zo slecht de laatste tijd hoor, ben benieuwd maar vind dit echt lekker klinken, die melodie kan een pareltje worden. 
Veel belovend deze Teaser
Blijven echt mijn helden
Kippevel momenten als ik hun tracks luisterd
Keep it commin' Guyz!
Blijven echt mijn helden
Kippevel momenten als ik hun tracks luisterd
Keep it commin' Guyz!
Klinkt dik ,maar toch wachte op iets langere versie 
klinkt best goed, maar nog erg kort..verwacht deze wel te horen over 2 weken op Fusion dus dan oordeel ik wel verder 
Ik kan er nog niet echt over oordelen. Ik heb de vewachtingen niet al te hoog bij hun dus het kan best wel een leuk nummertje worden
En nu hopen dat de kicks niet pitchen (met uitzondering van omlaag pitchen) 
Kijk, deze melodie klinkt al veelbelovender dan hun laatste kutrelease met deepack.
Roebén wrote:Kijk, deze melodie klinkt al veelbelovender dan hun laatste kutrelease met deepack.
Kreeg eindelijk weer eens dat typische DBSTF gevoel wat ik al jaren niet meer gevoeld heb bij hun tracks, heeel erg benieuwd!
-
BHardtraxxer
- 77 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
dat kan wel heel lekker klinken 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Klinkt veel belovend? 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wat wil iedereen nou?!
Het ene moment zijn ze niks meer waard en stampt iedereen ze finaal de grond in,
en het andere moment kunnen ze er wel weer iets van maken (met een teaser van een halve minuut)!
Toch apart...
Het ene moment zijn ze niks meer waard en stampt iedereen ze finaal de grond in,
en het andere moment kunnen ze er wel weer iets van maken (met een teaser van een halve minuut)!
Toch apart...
Dat is gewoon oordelen per nummer, en niet op naam van de dj?Nikkel wrote:Wat wil iedereen nou?!![]()
Toch apart...
Ben benieuwd naar deze plaat
Ja in 10 seconden kan je een plaat wel beoordelen

Wat ik er nu uit op kan maken toch weer een beetje standaard DBSTF kost. Maar ik wacht af tot een langere sample voor ik er echt over oordeel. 
iedereen oordeelt toch ook over het stuk wat ze horen?roberttt wrote:Ja in 10 seconden kan je een plaat wel beoordelen![]()
ik kan hier niet goed over oordelen wacht op langere video 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
We oordelen inderdaad over wat we horen, lijkt me logischNaarDeQlote wrote:iedereen oordeelt toch ook over het stuk wat ze horen?roberttt wrote:Ja in 10 seconden kan je een plaat wel beoordelen![]()
Zo dat klinkt al veelbelovend, ben benieuwd naar de rest
!
Dit klinkt niet verkeerd tot nu toe, van wat je ervan kan horen. Geinteresseerd in meer!