Artiest: D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain
Track(s): Evolutionz (Ran-D Remix)
View on YouTube
Bron: Ran-D
Track(s): Evolutionz (Ran-D Remix)
View on YouTube
Bron: Ran-D
Als je dit Zegt snap je er helemaal niks vanstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh
Inderdaad, liever een andere artiest gezien dan Ran-Dstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh
Inderdaad. Ik vind Ran-D wel weer de goeie kant op gaan de laatste tijd dus ben benieuwd!pim0412 wrote:^ Laten we eerst maar even 't resultaat afwachten zou ik zeggen.
met zo'n instelling komen we er welstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh
Dat je dat al kan opmaken uit een paar seconden! Ik vind het echt knapstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh
Die wannabe raw vocals alleen al, en dan zo'n standaard mid intro, gecombineerd met de recente sound van Ran-D en de legendarische sfeer, melodie en meeschreeuw vocals van het origineel vertellen mij genoeg.M-bition wrote:Dat je dat al kan opmaken uit een paar seconden! Ik vind het echt knapstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh![]()
Ben benieuwd! Dit kan best eens heel goed uitpakken
Agreed. Kan toch alleen maar fout gaan ditstefaneke wrote:Die wannabe raw vocals alleen al, en dan zo'n standaard mid intro, gecombineerd met de recente sound van Ran-D en de legendarische sfeer, melodie en meeschreeuw vocals van het origineel vertellen mij genoeg.M-bition wrote:Dat je dat al kan opmaken uit een paar seconden! Ik vind het echt knapstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh![]()
Ben benieuwd! Dit kan best eens heel goed uitpakken
Dit wordt waarschijnlijk weer zo'n standaard geforceerd raw plaatje zoals we tegenwoordig veel te veel horen.
Ik heb het al eerder gezegd, (oudere) DBSTF platen zijn eigenlijk gewoon niet te remixen, iig niet met de intentie om ze te verbeteren.
Ik snap ook nooit die mensen die op social media schreeuwen om een "2014 edit" of iets dergelijks van een oude plaat. Dat doet een plaat in 99% van de gevallen echt niks goeds.
Heeeeeelemaal met je eensstefaneke wrote:Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh

Zo had ik het nog niet bekeken hahaAnonymous wrote:Of cumdoekjes
Geen cumdoekjesOranje wrote:Zo had ik het nog niet bekeken hahaAnonymous wrote:Of cumdoekjes