M-bition schreef:
stefaneke schreef:
Evolutionz geremixt door Ran-D, bleergh

Dat je dat al kan opmaken uit een paar seconden! Ik vind het echt knap
Ben benieuwd! Dit kan best eens heel goed uitpakken

Die wannabe raw vocals alleen al, en dan zo'n standaard mid intro, gecombineerd met de recente sound van Ran-D en de legendarische sfeer, melodie en meeschreeuw vocals van het origineel vertellen mij genoeg.
Dit wordt waarschijnlijk weer zo'n standaard geforceerd raw plaatje zoals we tegenwoordig veel te veel horen.
Ik heb het al eerder gezegd, (oudere) DBSTF platen zijn eigenlijk gewoon niet te remixen, iig niet met de intentie om ze te verbeteren.
Ik snap ook nooit die mensen die op social media schreeuwen om een "2014 edit" of iets dergelijks van een oude plaat. Dat doet een plaat in 99% van de gevallen echt niks goeds.