Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 00:51 
 
Hardtraxx Newbie



Dikke nieuwe remix van Ran-D op Wasted Festival. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus precies mijn smaak. Dit klinkt als een gigantische bak drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 18:48 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Dit is dus precies mijn smaak. Dit klinkt als een gigantische bak drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 19:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ran-D tracks klinken in mijn oren altijd een beetje hetzelfde, Maar deze is wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 23:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dit is dus precies mijn smaak. Dit klinkt als een gigantische bak drive :drool:

Helemaal mee eens, klinkt echt vet tot nu toe!
Heel erg benieuwd naar een wat langere en betere preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou goed uit kunnen pakken denk ik, een plaat die niet heel veel gedraaid meer word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor, maar waar is de originele melodie! :oh: :cry:
Die vond ik zo geweldig, en dacht dat ran-d met zijn kickrolls en scherpe synths hier wel wat vets mee kon doen, nu is het gewoon een lekkere track maar naast de vocals heeft t niks met evolutionz te maken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 14:22 
 
Hardtraxxer

Nog even wachten tot de defqon cd uit is maar hij lijkt me heel vet in de filmpjes te horen.
Underground tacticz remix staat er ook op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Nog even wachten tot de defqon cd uit is maar hij lijkt me heel vet in de filmpjes te horen.
Underground tacticz remix staat er ook op :thumbsup:


Hoe weet je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Oranje schreef:
Skyscraper schreef:
Nog even wachten tot de defqon cd uit is maar hij lijkt me heel vet in de filmpjes te horen.
Underground tacticz remix staat er ook op :thumbsup:


Hoe weet je dat?

http://store.defqon1.nl/en/accessories/ ... tion=64954
Staat alleen niet bij wanneer deze uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:27 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke bak met drive in deze plaat. :yay: Goed van genoten afgelopen weekend!

https://www.dropbox.com/s/cojzisxji6v5ex9/2014-05-31%2021.23.07.mp4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

https://play.spotify.com/track/3da600zvFq9ocUOBtcSr8b





jaron123 schreef:
Lekker hoor, maar waar is de originele melodie! :oh: :cry:
Die vond ik zo geweldig, en dacht dat ran-d met zijn kickrolls en scherpe synths hier wel wat vets mee kon doen, nu is het gewoon een lekkere track maar naast de vocals heeft t niks met evolutionz te maken :mad:

Exact dit, alleen in de break hoor je wat terug van de oude melodie, voor de rest is er op de vocals na niks te merken van het originele, helaas..

Oh en dat "Guess who's baack" klinkt fokking gay man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het beetje sorrow versie 2. Noem t dan aub je solo plaat en ga niet deze geweldige track remixen maar bijna geen element ervan gebruiken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 09:41 
 
Hardtraxx Addict

Als een nieuwe solo plaat is het echt een top track. Heerlijke bak drive en goede sounds, dat horen we niet van elke producer meer tegenwoordig. Als remix vind ik hem minder geslaagd. Hoor nauwelijks wat terug van het origineel en de sfeer daarvan is ook verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 07:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks zijn ontzettend slap... Voor de rest komt ie ook heel traag over en is het echt verre van spannend. Komt bij lange na niet in de buurt van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 18:09 
 

Lijkt meer op een G4H plaatje :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Hier een soundcloudlinkje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm... zoals de meeste mensen hier al zeggen: ik vind dit geen remix. Dit is gewoon een eigen track met dezelfde vocalen als Evolutionz. Daarnaast lijkt dit ook te veel op een G4H track. Er mogen ook wel eens wat andere sounds gebruikt gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot een aantal hier vind ik de plaat wel geslaagd eigenlijk (met name door de update in vocalen) en dat terwijl ik Ran-D niet altijd even spannend vind qua tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kicks zijn ontzettend slap... Voor de rest komt ie ook heel traag over en is het echt verre van spannend. Komt bij lange na niet in de buurt van het origineel.

Als ik ze zou luister vallen ze nog enigszins mee eigenlijk. Had ze erger verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dat stukje vanaf 0:30 komt ook in een andere track voor, ik geloof 1 van brennan heart, weet alleen niet meer welke wie o wie wel? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze plaat maar sloom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier ook niet zo'n fan van. DBSTF in een G4H jasje maar dan net niet.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks