Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:48 
 
Artiest

Anonymous schreef:
hoe zit dat met dat met dat incognito anthem eigenlijk??


Haha ja keertje afmaken. Alleen ligt de focus nu ff op wat anders. Maar komt zeker goed een keer.
Zal dan wel een Free Release worden of zoiets:D! Of niet .. of wel.. we zien het wel LOL :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

Preview: http://www.youtube.com/watch?v=872c9RT5 ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.

Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Met andere kicks zou dit nummer zoooo veel vetter zijn. :( Wat Davey al zegt; hoe de melodie is behouden en hoe de vocals zijn verwerkt is echt vet. Betere kicks zou het een pareltje maken in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.

Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.

Precies dit. Vocals zijn leuk, jammer van de break (Waar ik een beetje aan dubstep moet denken) en de kicks zijn het net niet, net een voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet zeg die gecutte vocals, ze hadden alleen wel meer naar de voorgrond gemogen tijdens de mid.. daar draait deze plaat immers om. Vind de kick er nog wel aardig onder passen in de mid eigenlijk. Dubstep stukje klinkt wat rommelig (haha!) aan het begin, ligt me niet zo lekker. Wel vet als die vocals opnieuw gecut terugkomen. 2e climax wel vet maar hier ben ik de kick wel aardig kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Cool :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:30 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.

Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.


Ben ik het volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks. :love: Dubstep stukje is ook heerlijk. Zoals eerder gezegd, de manier waarop de vocals hier gebruikt zijn is echt top! Meer dan geslaagde remix imo, maar of ie het origineel overtreft.. Denk het niet, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:36 
 
Artiest

Thanks voor de reacties tot nu:D!

Hahahha Timothyb je hebt de tijd genomen zeg haha:D!

Origineel is ook nog steeds BAAS Qlown. Een van de beste tracks ooit:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vetste liveplaat, trek ik graag wat tijd voor uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 23:26 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

vind het jammer dat de plaat geremixt word.
Tuurlijk kan er best een vette plaat uit komen maar van sommige platen moet je gewoon af blijven in mijn ogen.
en daar is dit er eentje van. Over de remix.. vind de kicks niet overkomen het dubstep stukkie vind ik het tempo eruit halen en de rest evenaard het origineel ook niet. gemist kans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:45 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
wootum schreef:
Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)


Sluit mij hier bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem zeker geslaagd! kicks zijn vet en idd de manier waarop de vocals gebruikt worden is erg goed gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeie remix! zelfde sfeer als het orgineel maar toch een totaal ander nummer, heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vergeleken met het origineel is dit toch 3x niks?

Vind zelfs de vocals niet vet gedaan welke in het origineel natuurlijk wel geniaal word gebruikt. De midintro van het origineel heeft zo ongelooflijk veel power en dat is nu helemaal weg helaas.

+1 voor de ballen om het te durven remixen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:26 
 
Hardtraxxer

Vergeleken met het origineel is dit echt dramatisch..
Meer heb ik er niet over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal niks aan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is hem net niet. Kicks liggen me niet en de dubstep is een beetje geforceerd. Maar ach, dat origineel al zo vaak gelusiterd dat deze live in de plaats van het origineel misschien wel eens leuk is. Wel pluspuntje dat de originele melodie is behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee vind ik wel vet! Wel gewaagd om aan die plaat te komen. Maar die kick's vind ik een beetje jammer. Dat dubstep stukje is naar mijn idee wel dik! Misschien toch maar een wat lompere kick er onder proberen te maken? Denk dat hij dan meer tot z'n recht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee doe mij het origineel maar.

tok is btw iets te aanwezig, klinkt als 2 blokken hout die je op elkaar mept
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best prima ^^
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks