D
Artiest
44 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Anonymous wrote:hoe zit dat met dat met dat incognito anthem eigenlijk??
Haha ja keertje afmaken. Alleen ligt de focus nu ff op wat anders. Maar komt zeker goed een keer.
Zal dan wel een Free Release worden of zoiets:D! Of niet .. of wel.. we zien het wel LOL :beer:
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Preview: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.

Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Met andere kicks zou dit nummer zoooo veel vetter zijn. :( Wat Davey al zegt; hoe de melodie is behouden en hoe de vocals zijn verwerkt is echt vet. Betere kicks zou het een pareltje maken in mijn ogen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.

Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.
Precies dit. Vocals zijn leuk, jammer van de break (Waar ik een beetje aan dubstep moet denken) en de kicks zijn het net niet, net een voldoende.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vet zeg die gecutte vocals, ze hadden alleen wel meer naar de voorgrond gemogen tijdens de mid.. daar draait deze plaat immers om. Vind de kick er nog wel aardig onder passen in de mid eigenlijk. Dubstep stukje klinkt wat rommelig (haha!) aan het begin, ligt me niet zo lekker. Wel vet als die vocals opnieuw gecut terugkomen. 2e climax wel vet maar hier ben ik de kick wel aardig kwijt.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Cool :D
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Daveytl wrote:Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.

Ben ik het volledig mee eens.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Kicks. :love: Dubstep stukje is ook heerlijk. Zoals eerder gezegd, de manier waarop de vocals hier gebruikt zijn is echt top! Meer dan geslaagde remix imo, maar of ie het origineel overtreft.. Denk het niet, helaas.
D
Artiest
44 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Thanks voor de reacties tot nu:D!

Hahahha Timothyb je hebt de tijd genomen zeg haha:D!

Origineel is ook nog steeds BAAS Qlown. Een van de beste tracks ooit:D!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vetste liveplaat, trek ik graag wat tijd voor uit. :D
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
View on YouTube
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wootum wrote:Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
vind het jammer dat de plaat geremixt word.
Tuurlijk kan er best een vette plaat uit komen maar van sommige platen moet je gewoon af blijven in mijn ogen.
en daar is dit er eentje van. Over de remix.. vind de kicks niet overkomen het dubstep stukkie vind ik het tempo eruit halen en de rest evenaard het origineel ook niet. gemist kans :)
Q
Hardtraxxer
152 posts member since 2011
last seen Mar 2016
Millard Fillmore wrote:
wootum wrote:Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)
Sluit mij hier bij aan!
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Vind hem zeker geslaagd! kicks zijn vet en idd de manier waarop de vocals gebruikt worden is erg goed gedaan
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
goeie remix! zelfde sfeer als het orgineel maar toch een totaal ander nummer, heel vet :)
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Vergeleken met het origineel is dit toch 3x niks?

Vind zelfs de vocals niet vet gedaan welke in het origineel natuurlijk wel geniaal word gebruikt. De midintro van het origineel heeft zo ongelooflijk veel power en dat is nu helemaal weg helaas.

+1 voor de ballen om het te durven remixen :thumbup:
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Vergeleken met het origineel is dit echt dramatisch..
Meer heb ik er niet over te zeggen.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Helemaal niks aan!!
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Dit is hem net niet. Kicks liggen me niet en de dubstep is een beetje geforceerd. Maar ach, dat origineel al zo vaak gelusiterd dat deze live in de plaats van het origineel misschien wel eens leuk is. Wel pluspuntje dat de originele melodie is behouden.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Het idee vind ik wel vet! Wel gewaagd om aan die plaat te komen. Maar die kick's vind ik een beetje jammer. Dat dubstep stukje is naar mijn idee wel dik! Misschien toch maar een wat lompere kick er onder proberen te maken? Denk dat hij dan meer tot z'n recht komt.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
nee doe mij het origineel maar.

tok is btw iets te aanwezig, klinkt als 2 blokken hout die je op elkaar mept
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Best prima ^^