Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Omdat dan eerder de remix gedraait gaat worden dan het origineel ten tijde van de remix (als je begrijpt wat ik bedoel xd) denk ik.
Nja, benieuwd naar HQ, klinkt wel vet in de huidige kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik heb Torture altijd maar gigantisch overrated gevonden. Vet nummer, maar totaal niet speciaal of super of zo. Deze remix klinkt in LQ daarintegen wel erg interessant :) .
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Rawbin wrote:Ik heb Torture altijd maar gigantisch overrated gevonden. Vet nummer, maar totaal niet speciaal of super of zo.
Dit.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik kan dit nummer echt. niet. meer. ho. ren. Leuk dat er dan een remix komt met wss volstrekt waardeloze kicks en verder weinig veranderingen. Daar zat ik echt op te wachten >.<
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ik doe nooit echt mee aan het gezegde: Hier mag je niet aankomen.

Van mij mogen ze ook hier gerust aan komen, alleen ik vind het nog al tijdverspilling voor de producer omdat deze plaat nooit overtroffen zal worden.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Cruelty wrote:
Analoxx wrote:nee gewoon afblijven van deze plaat :( zelfde als Before The Storm remix.. dood en dood zonde -.-
Waarom dan? Of er komt een kut plaat uit, of een goede plaat. Het origineel blijft bestaan dus wat is het probleem van zo'n remix?
Nja ik zie Desnar staan.. kan me dan niet voorstellen dat de remix dichtbij het origineel komt -.- hij wordt sowieso niet overtroffen en het zijn vaak de echte vette tracks waar een remix van wordt gemaakt.. ;)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
And here we go again...Waarom zou een remix in godsnaam het origineel moeten overtreffen. Als het een dik nummer is, is het een dik nummer toch?
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Vind hem wel dik! Wel jammer van de vocals. luidt mee blèren zal het wel niet meer worden
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Das nou juist waarom ik MiM , en in het bijzonder tracks al deze, juist zo vet vind. :P
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Rawbin wrote:And here we go again...Waarom zou een remix in godsnaam het origineel moeten overtreffen. Als het een dik nummer is, is het een dik nummer toch?
Omdat 9 van de 10 remixen van dit soort tracks gewoon verkrachting is.. ik zeg niet dat het altijd zo is want de remix van Trapped van Titan vind ik ook erg dik maar vaak wordt het zo verneukt
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Rawbin wrote:And here we go again...Waarom zou een remix in godsnaam het origineel moeten overtreffen. Als het een dik nummer is, is het een dik nummer toch?
He he, iemand met verstand. Ben het hier volledig mee eens :thumbsup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dit is Wanted Ones & Kevin Kaos remix. Kevin beantwoord eventuele vragen als die terug is uit Schotland.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Duruz wrote:Desnar.
Iemand zit hier dus verrekkes te liegen :P
D
Hardtraxx Veteran
SkiggyRapz18 wrote:
Duruz wrote:Desnar.
Iemand zit hier dus verrekkes te liegen :P
Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Produceert die Kevin Kaos zelf niet? Ken alleen maar "collabs" van 'm. Enige soloplaatje dat ik ken was Get Down, en die was overduidelijk door Low-E gemaakt.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Origineel is een van mijn favoriete hardstyle platen ooit, hoe goed deze ook is denk ik niet dat 'ie 't origineel overtreft. Dus hoop niet dat deze nu overal wordt gedraaid ipv origineel.
D
Artiest
44 posts member since 2011
last seen Oct 2014
TiMOTHYb wrote:Dit is Wanted Ones & Kevin Kaos remix. Kevin beantwoord eventuele vragen als die terug is uit Schotland.
Klopt:D!
Taxi wrote:Produceert die Kevin Kaos zelf niet? Ken alleen maar "collabs" van 'm
Jij gaat binnenkort verrast worden;)
Duruz wrote:Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast
Haha jij zou het toch moeten weten als vriend Koen (valt me tegen dit).

Torture is voor mij ook een van me favoriete platen. Luna is een goeie vriend van mij en ik had toestemming om een track te remixen . Was al begonnen. Toen vertelde ik het aan Sander en Leon dattik de samples had en begonnen was en die zijn heeeelemaal gek van die track. Week erna zaten we met ze drieen (en wat flessen drank uiteraard). Dat is een beetje het verhaal.

Zal is moeilijk te overtreffen . Zeker weten
De een vind het misschien vet, de ander misschien niet. Dat zal altijd zo blijven. Ik zou zeggen, misschien hoor je hem ergens op een feest of wacht ff de HQ af. En wie weet vind je hem heel vet en draai je hem grijs of je luistert het origineel:D! ook leuk:P

Hij is nog niet helemaal af maar zal zo snel mogelijk wel een preview komen.
Buiten dat er komt nog een hele hoop aan de komende maanden, soms moet je 1 stap terug doen om er 2 voorruit te doen he;)

Dus hou je ogen open;) en voor vragen, bennik altijd bereikbaar.

Goed weekend allemaal
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Net bericht KevinKaos.

Ik wacht de HQ af, ik verwacht niet dat het origineel overtroffen wordt (fantastische plaat) maar het kan wel leuk worden.
D
Artiest
last seen Oct 2014
Daveytl wrote:Net bericht KevinKaos.
Thanks
D
Artiest
last seen Oct 2014
Daveytl wrote:
Ik wacht de HQ af, ik verwacht niet dat het origineel overtroffen wordt (fantastische plaat) maar het kan wel leuk worden.
Origineel is ook top. Afgelopen weekend in Schotland de rmx EN het origineel gedraaid samen met E-Force.
Artiest
557 posts member since 2010
djkevinkaos wrote:
Daveytl wrote:
Origineel is ook top. Afgelopen weekend in Schotland de rmx EN het origineel gedraaid samen met E-Force.
Hey kev, je hebt mn email toch ? :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
djkevinkaos wrote:
Duruz wrote:Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast
Haha jij zou het toch moeten weten als vriend Koen (valt me tegen dit).
Ik wist het echt niet hoor Kev, hebt er mij niks over verteld :(
D
Hardtraxx Veteran
Het is trouwens Wantedonez, niet Wanted Ones.
D
Artiest
last seen Oct 2014
Deetox wrote:
djkevinkaos wrote:
Daveytl wrote:
Hey kev, je hebt mn email toch ? :thumbsup:
Ik weet alles van jou :evil: haha
App me ff, ben al me nrs kwijt haha blackberry he
Zodra die helemaal af is en gemasterd, krijg je hem zeker.
Duruz wrote:Ik wist het echt niet hoor Kev, hebt er mij niks over verteld
Excusez moi dan in dit geval;)
Heb snel nog een nieuwtje voor je.
Zie je zaterdag wel denk ik toch?
A
hoe zit dat met dat met dat incognito anthem eigenlijk??