TiMOTHYb schreef:
Dit is Wanted Ones & Kevin Kaos remix. Kevin beantwoord eventuele vragen als die terug is uit Schotland.
Klopt:D!
Taxi schreef:
Produceert die Kevin Kaos zelf niet? Ken alleen maar "collabs" van 'm
Jij gaat binnenkort verrast worden;)
Duruz schreef:
Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast
Haha jij zou het toch moeten weten als vriend Koen (valt me tegen dit).
Torture is voor mij ook een van me favoriete platen. Luna is een goeie vriend van mij en ik had toestemming om een track te remixen . Was al begonnen. Toen vertelde ik het aan Sander en Leon dattik de samples had en begonnen was en die zijn heeeelemaal gek van die track. Week erna zaten we met ze drieen (en wat flessen drank uiteraard). Dat is een beetje het verhaal.
Zal is moeilijk te overtreffen . Zeker weten
De een vind het misschien vet, de ander misschien niet. Dat zal altijd zo blijven. Ik zou zeggen, misschien hoor je hem ergens op een feest of wacht ff de HQ af. En wie weet vind je hem heel vet en draai je hem grijs of je luistert het origineel:D! ook leuk:P
Hij is nog niet helemaal af maar zal zo snel mogelijk wel een preview komen.
Buiten dat er komt nog een hele hoop aan de komende maanden, soms moet je 1 stap terug doen om er 2 voorruit te doen he;)
Dus hou je ogen open;) en voor vragen, bennik altijd bereikbaar.
Goed weekend allemaal