Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat dan eerder de remix gedraait gaat worden dan het origineel ten tijde van de remix (als je begrijpt wat ik bedoel xd) denk ik.
Nja, benieuwd naar HQ, klinkt wel vet in de huidige kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Torture altijd maar gigantisch overrated gevonden. Vet nummer, maar totaal niet speciaal of super of zo. Deze remix klinkt in LQ daarintegen wel erg interessant :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ik heb Torture altijd maar gigantisch overrated gevonden. Vet nummer, maar totaal niet speciaal of super of zo.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan dit nummer echt. niet. meer. ho. ren. Leuk dat er dan een remix komt met wss volstrekt waardeloze kicks en verder weinig veranderingen. Daar zat ik echt op te wachten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe nooit echt mee aan het gezegde: Hier mag je niet aankomen.

Van mij mogen ze ook hier gerust aan komen, alleen ik vind het nog al tijdverspilling voor de producer omdat deze plaat nooit overtroffen zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:38 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
nee gewoon afblijven van deze plaat :( zelfde als Before The Storm remix.. dood en dood zonde -.-


Waarom dan? Of er komt een kut plaat uit, of een goede plaat. Het origineel blijft bestaan dus wat is het probleem van zo'n remix?


Nja ik zie Desnar staan.. kan me dan niet voorstellen dat de remix dichtbij het origineel komt -.- hij wordt sowieso niet overtroffen en het zijn vaak de echte vette tracks waar een remix van wordt gemaakt.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And here we go again...Waarom zou een remix in godsnaam het origineel moeten overtreffen. Als het een dik nummer is, is het een dik nummer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Vind hem wel dik! Wel jammer van de vocals. luidt mee blèren zal het wel niet meer worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das nou juist waarom ik MiM , en in het bijzonder tracks al deze, juist zo vet vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
And here we go again...Waarom zou een remix in godsnaam het origineel moeten overtreffen. Als het een dik nummer is, is het een dik nummer toch?


Omdat 9 van de 10 remixen van dit soort tracks gewoon verkrachting is.. ik zeg niet dat het altijd zo is want de remix van Trapped van Titan vind ik ook erg dik maar vaak wordt het zo verneukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
And here we go again...Waarom zou een remix in godsnaam het origineel moeten overtreffen. Als het een dik nummer is, is het een dik nummer toch?


He he, iemand met verstand. Ben het hier volledig mee eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is Wanted Ones & Kevin Kaos remix. Kevin beantwoord eventuele vragen als die terug is uit Schotland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Desnar.


Iemand zit hier dus verrekkes te liegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Duruz schreef:
Desnar.


Iemand zit hier dus verrekkes te liegen :P


Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Produceert die Kevin Kaos zelf niet? Ken alleen maar "collabs" van 'm. Enige soloplaatje dat ik ken was Get Down, en die was overduidelijk door Low-E gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Addict

Origineel is een van mijn favoriete hardstyle platen ooit, hoe goed deze ook is denk ik niet dat 'ie 't origineel overtreft. Dus hoop niet dat deze nu overal wordt gedraaid ipv origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:56 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Dit is Wanted Ones & Kevin Kaos remix. Kevin beantwoord eventuele vragen als die terug is uit Schotland.


Klopt:D!

Taxi schreef:
Produceert die Kevin Kaos zelf niet? Ken alleen maar "collabs" van 'm

Jij gaat binnenkort verrast worden;)

Duruz schreef:
Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast


Haha jij zou het toch moeten weten als vriend Koen (valt me tegen dit).

Torture is voor mij ook een van me favoriete platen. Luna is een goeie vriend van mij en ik had toestemming om een track te remixen . Was al begonnen. Toen vertelde ik het aan Sander en Leon dattik de samples had en begonnen was en die zijn heeeelemaal gek van die track. Week erna zaten we met ze drieen (en wat flessen drank uiteraard). Dat is een beetje het verhaal.

Zal is moeilijk te overtreffen . Zeker weten
De een vind het misschien vet, de ander misschien niet. Dat zal altijd zo blijven. Ik zou zeggen, misschien hoor je hem ergens op een feest of wacht ff de HQ af. En wie weet vind je hem heel vet en draai je hem grijs of je luistert het origineel:D! ook leuk:P

Hij is nog niet helemaal af maar zal zo snel mogelijk wel een preview komen.
Buiten dat er komt nog een hele hoop aan de komende maanden, soms moet je 1 stap terug doen om er 2 voorruit te doen he;)

Dus hou je ogen open;) en voor vragen, bennik altijd bereikbaar.

Goed weekend allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net bericht KevinKaos.

Ik wacht de HQ af, ik verwacht niet dat het origineel overtroffen wordt (fantastische plaat) maar het kan wel leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:53 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Net bericht KevinKaos.


Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:54 
 
Artiest

Daveytl schreef:

Ik wacht de HQ af, ik verwacht niet dat het origineel overtroffen wordt (fantastische plaat) maar het kan wel leuk worden.


Origineel is ook top. Afgelopen weekend in Schotland de rmx EN het origineel gedraaid samen met E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 03:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

djkevinkaos schreef:
Daveytl schreef:

Ik wacht de HQ af, ik verwacht niet dat het origineel overtroffen wordt (fantastische plaat) maar het kan wel leuk worden.


Origineel is ook top. Afgelopen weekend in Schotland de rmx EN het origineel gedraaid samen met E-Force.


Hey kev, je hebt mn email toch ? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

djkevinkaos schreef:
Duruz schreef:
Haha ik deed gewoon een wilde gok, had een vermoeden dat hij van Sander was. Wantedonez (aka Desnar en nog iemand) vs. Kevin Kaos, zat ik er toch niet heel ver naast


Haha jij zou het toch moeten weten als vriend Koen (valt me tegen dit).


Ik wist het echt niet hoor Kev, hebt er mij niks over verteld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Het is trouwens Wantedonez, niet Wanted Ones.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:36 
 
Artiest

Deetox schreef:
djkevinkaos schreef:
Daveytl schreef:

Ik wacht de HQ af, ik verwacht niet dat het origineel overtroffen wordt (fantastische plaat) maar het kan wel leuk worden.


Origineel is ook top. Afgelopen weekend in Schotland de rmx EN het origineel gedraaid samen met E-Force.


Hey kev, je hebt mn email toch ? :thumbsup:


Ik weet alles van jou :evil: haha
App me ff, ben al me nrs kwijt haha blackberry he
Zodra die helemaal af is en gemasterd, krijg je hem zeker.

Duruz schreef:
Ik wist het echt niet hoor Kev, hebt er mij niks over verteld


Excusez moi dan in dit geval;)
Heb snel nog een nieuwtje voor je.
Zie je zaterdag wel denk ik toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:36 
 

hoe zit dat met dat met dat incognito anthem eigenlijk??
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks