A
Artiest: Crypsis & Luna

Track(s): Torture (Wantedonez & Kevin Kaos Remix)

Sample/video: View on YouTube

:D :drool:
Last edited by Anonymous on 12 Mar 2013 17:53, edited 8 times in total.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Sodeknetter :drool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kevin Kaos gok ik.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Deepack of Stereotuners kan ook, niet te horen van wie dit zou kunnen zijn :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Nee waarom nou deze plaat? Hoop dat een HQ me weet te verassen, maar bijna niks gaat boven het origineel!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Desnar.
A
Elexz wrote:Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.
xd ook niet eens een kans geven.... Gaat live goed :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
hopelijk een remix van iemand dit het niveau van het orgineel kan behouden :)
eigenlijk ook deze plaat had gewoon niet geremixt moeten worden.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Kan me geen fuck schelen of de remix beter is als het origineel. Ben benieuwd naar HQ!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Anonymous wrote:
Elexz wrote:Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.
Ach, die kans is zo klein :P Maar oke, omdat jij het bent ;) --> Benieuwd naar HQ!
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Je moet niet zo vergelijken met het origineel. Het nummer was live echt gaaf en het is gewoon een vet nummer.
A
Elexz wrote:
Anonymous wrote:
Ach, die kans is zo klein :P Maar oke, omdat jij het bent ;) --> Benieuwd naar HQ!
:D :love: had trouwens niet echt op de kicks gelet:P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Origineel is een bazenplaat eerste klasse, benieuwd of dit in goede kwaliteit wat is. Kan er nu niet echt veel van maken.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Parvuz wrote:Origineel is een bazenplaat eerste klasse, benieuwd of dit in goede kwaliteit wat is. Kan er nu niet echt veel van maken.
+1, hoort zich wel al bruut aan!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
YWalen wrote:Je moet niet zo vergelijken met het origineel. Het nummer was live echt gaaf en het is gewoon een vet nummer.
Het is een remix van het origineel, waarom zou je het dan niet moeten vergelijken met het origineel? Van een plaat als deze moet je gewoon afblijven, óf laten remixen door iemand die het qua niveau redelijk kan proberen te evenaren..

Dit klinkt eigenlijk niet veel anders als het origineel, maar volgens mij zijn die kicks best dramatisch..
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
JVDM wrote:Kan me geen fuck schelen of de remix beter is als het origineel. Ben benieuwd naar HQ!
Gelijk, vind het origineel heel vet maar dit klinkt ook veelbelovend!
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Typisch weer zo'n plaat waar je eigelijk niet aan mag komen, of je moet echt heel overtuigd zijn van je kwaliteiten.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
wootum wrote:Typisch weer zo'n plaat waar je eigelijk niet aan mag komen, of je moet echt heel overtuigd zijn van je kwaliteiten.
Dit. :yes:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
op deze kwaliteit klinkt dit als een vette remix.. Origineel was wel een goede plaat maar eigenlijk alleen voor live. Thuis komt hij niet echt over vind ik. Benieuwd naar betere kwaliteit.
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
wootum wrote:Typisch weer zo'n plaat waar je eigenlijk niet aan mag komen, of je moet echt heel overtuigd zijn van je kwaliteiten.
Dit maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteiten van Desnar. Maar misschien is deze wel goed in HQ
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vond 't wel een aardige remix maar kwam inderdaad bij lange na niet in de buurt van het origineel. Mid daarvan is gewoon het einde. Lijkt mij trouwens best normaal als je het origineel met een remix vergelijkt..
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Gangsterdwerg wrote:op deze kwaliteit klinkt dit als een vette remix.. Origineel was wel een goede plaat maar eigenlijk alleen voor live. Thuis komt hij niet echt over vind ik. Benieuwd naar betere kwaliteit.
Thuis komt hij niet echt over?? haha wtf.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
nee gewoon afblijven van deze plaat :( zelfde als Before The Storm remix.. dood en dood zonde -.-
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
Dacht eerst dat deze echt niet remixbaar was, geweldig dat orgineel, toch heeft dit zeker mn intresse gewekt en vind m tot nu toe best vet klinken, erg benieuwd naar HQ