Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:20 
 

Artiest: Crypsis & Luna

Track(s): Torture (Wantedonez & Kevin Kaos Remix)

Sample/video:

:D :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sodeknetter :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin Kaos gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack of Stereotuners kan ook, niet te horen van wie dit zou kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nee waarom nou deze plaat? Hoop dat een HQ me weet te verassen, maar bijna niks gaat boven het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Desnar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 13:32 
 

Elexz schreef:
Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.


xd ook niet eens een kans geven.... Gaat live goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopelijk een remix van iemand dit het niveau van het orgineel kan behouden :)
eigenlijk ook deze plaat had gewoon niet geremixt moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kan me geen fuck schelen of de remix beter is als het origineel. Ben benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Elexz schreef:
Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.


xd ook niet eens een kans geven.... Gaat live goed :thumbsup:

Ach, die kans is zo klein :P Maar oke, omdat jij het bent ;) --> Benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet niet zo vergelijken met het origineel. Het nummer was live echt gaaf en het is gewoon een vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 15:57 
 

Elexz schreef:
Anonymous schreef:
Elexz schreef:
Kicks zullen waarschijnlijk 1000x kutter zijn dan het origineel. Next.


xd ook niet eens een kans geven.... Gaat live goed :thumbsup:

Ach, die kans is zo klein :P Maar oke, omdat jij het bent ;) --> Benieuwd naar HQ!


:D :love: had trouwens niet echt op de kicks gelet:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is een bazenplaat eerste klasse, benieuwd of dit in goede kwaliteit wat is. Kan er nu niet echt veel van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Origineel is een bazenplaat eerste klasse, benieuwd of dit in goede kwaliteit wat is. Kan er nu niet echt veel van maken.

+1, hoort zich wel al bruut aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Je moet niet zo vergelijken met het origineel. Het nummer was live echt gaaf en het is gewoon een vet nummer.

Het is een remix van het origineel, waarom zou je het dan niet moeten vergelijken met het origineel? Van een plaat als deze moet je gewoon afblijven, óf laten remixen door iemand die het qua niveau redelijk kan proberen te evenaren..

Dit klinkt eigenlijk niet veel anders als het origineel, maar volgens mij zijn die kicks best dramatisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:24 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Kan me geen fuck schelen of de remix beter is als het origineel. Ben benieuwd naar HQ!


Gelijk, vind het origineel heel vet maar dit klinkt ook veelbelovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Typisch weer zo'n plaat waar je eigelijk niet aan mag komen, of je moet echt heel overtuigd zijn van je kwaliteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Typisch weer zo'n plaat waar je eigelijk niet aan mag komen, of je moet echt heel overtuigd zijn van je kwaliteiten.

Dit. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op deze kwaliteit klinkt dit als een vette remix.. Origineel was wel een goede plaat maar eigenlijk alleen voor live. Thuis komt hij niet echt over vind ik. Benieuwd naar betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Typisch weer zo'n plaat waar je eigenlijk niet aan mag komen, of je moet echt heel overtuigd zijn van je kwaliteiten.


Dit maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteiten van Desnar. Maar misschien is deze wel goed in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond 't wel een aardige remix maar kwam inderdaad bij lange na niet in de buurt van het origineel. Mid daarvan is gewoon het einde. Lijkt mij trouwens best normaal als je het origineel met een remix vergelijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
op deze kwaliteit klinkt dit als een vette remix.. Origineel was wel een goede plaat maar eigenlijk alleen voor live. Thuis komt hij niet echt over vind ik. Benieuwd naar betere kwaliteit.


Thuis komt hij niet echt over?? haha wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict

nee gewoon afblijven van deze plaat :( zelfde als Before The Storm remix.. dood en dood zonde -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:35 
 
Hardtraxxer

Dacht eerst dat deze echt niet remixbaar was, geweldig dat orgineel, toch heeft dit zeker mn intresse gewekt en vind m tot nu toe best vet klinken, erg benieuwd naar HQ
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks