Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best leuk. Haalt het niet bij het origineel, maar zeker de 2e climax vind ik wel heel erg vet gedaan. Leuke eigen twist aan de plaat :)
Dubstep stukje vind ik echt he-le-maal niks... Ik heb Eye-D en Hidden eens horen zeggen: je kunt pas crossbreed maken als je beide genres afzonderlijk (zij hadden het over drum 'n bass en industrial hardcore) ook goed kunt maken.

Dat hoor ik hier niet, het dubstep-stuk klinkt imo nogal amateuristisch.

Moet wel zeggen dat de kicks me best bevallen heur :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een :bomb: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:05 
 
Artiest

Thanks mannen voor de reacties. Altijd leuk om te lezen, of ze nu positief of negatief zijn!
Ieder ze mening natuurlijk.

Ik zeg wanneer je hem hoort ergens, een Vodkatje erbij en gaan:D!
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:01 
 

djkevinkaos schreef:
Thanks mannen voor de reacties. Altijd leuk om te lezen, of ze nu positief of negatief zijn!
Ieder ze mening natuurlijk.

Ik zeg wanneer je hem hoort ergens, een Vodkatje erbij en gaan:D!
:beer:

maak niet uit welke vodka?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:51 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
wootum schreef:
Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten :)


hmm, dit zijn soort coone kicks =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:13 
 
Artiest

En-er-gy schreef:
djkevinkaos schreef:
Thanks mannen voor de reacties. Altijd leuk om te lezen, of ze nu positief of negatief zijn!
Ieder ze mening natuurlijk.

Ik zeg wanneer je hem hoort ergens, een Vodkatje erbij en gaan:D!
:beer:

maak niet uit welke vodka?


Hahaha natuurlijk wel, gewoon echt vodka:D! Finlandia he of Zuvrovka ofzo...
Het vergif wat zich eristoff of smirnoff noemt, kan je beter vanaf blijven;)

CHEERS
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd hoe deze remix klinkt met een wat lompere kick er onder. Is dat nog mogelijk of is het al afgerond deze remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Prima remix alleen dubstep geluiden zijn vaag. Alleen het orginele is niet te overtreffen
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks