wtfMLSounds wrote:Tof te horen! hahaik had het ook niet over deze 2 producers specifiek maar meer in het algemeen. Ik moet trouwens mijn mening wel bijstellen want ik vind hem leuker klinken na een paar keer horen
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
10 posts op pagina 2 WTF 
ja serieus wtf is up met jouw ml sounds, echt ziek eng gewoon..
-
J
Het is gewoon Code Black zelf!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Kwisniks wrote:10 posts op pagina 2 WTF
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Weet jij of ze met een album bezig zijn?Kwisniks wrote:10 posts op pagina 2 WTF
ze?MLSounds wrote:Weet jij of ze met een album bezig zijn?Kwisniks wrote:10 posts op pagina 2 WTF
-
A
Echt waar en zoals vele, alleen maar met de wind mee lullenKwisniks wrote:10 posts op pagina 2 WTF
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Code Black is 1 persoon en heb niks van een album vernomen. Ben jij een boek aan het schrijven?MLSounds wrote:Weet jij of ze met een album bezig zijn?Kwisniks wrote:10 posts op pagina 2 WTF
hahaKwisniks wrote:Code Black is 1 persoon en heb niks van een album vernomen. Ben jij een boek aan het schrijven?MLSounds wrote:Weet jij of ze met een album bezig zijn?Kwisniks wrote:10 posts op pagina 2 WTF
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Sorry, was aan het denken en typen tegelijk.. schiet niet opCode Black is 1 persoon en heb niks van een album vernomen. Ben jij een boek aan het schrijven?
-
K
- 7 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
oh yeahh nice nummertjee 
-
K
- 7 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
sorry voor quote omg..koenthemen wrote:oh yeahh nice nummertjee
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Dat is ook wel HEEL MoeilijkMLSounds wrote:Sorry, was aan het denken en typen tegelijk.. schiet niet opCode Black is 1 persoon en heb niks van een album vernomen. Ben jij een boek aan het schrijven?
Op de dag dat ie gereleased wordt en geen seconde eerder.Econz wrote:Love it!
Wanneer is de release dan??
Als iemand het wist had het hier wel gestaan he.....
-
S
@ 7 minuten... video is niet eens zo lang?Kwisniks wrote:Artiest: Code Black & Nitrouz
Track(s): Can't Hold Me Back
Sample/video:
View on YouTube
@ 7:00
De eerste paar noten doen me denken aan de Black & White remix, maar wederom een erg sterke plaat van Code Black (en Nitrouz). Code Black heeft mij iig nog geen een keer teleurgesteld. Echt een dikke kick, heerlijke melodie met een zomerse dromerige synth. Me gusta!
Wel een top plaatje
-
S
& @ MLSoundszz, dit is geen facebookchatbox jonge ... hier heb je het over een track en bindt je niet met iedereen een gesprek aan over kaas & ei ofzo?
anders reageer je ff op iedereenMLSounds wrote:Sorry, was aan het denken en typen tegelijk.. schiet niet opCode Black is 1 persoon en heb niks van een album vernomen. Ben jij een boek aan het schrijven?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 27 days ago
Eerste was het filmpje van HWS en nu geriptSpablauw wrote:@ 7 minuten... video is niet eens zo lang?Kwisniks wrote:Artiest: Code Black & Nitrouz
Track(s): Can't Hold Me Back
Sample/video:
View on YouTube
@ 7:00
De eerste paar noten doen me denken aan de Black & White remix, maar wederom een erg sterke plaat van Code Black (en Nitrouz). Code Black heeft mij iig nog geen een keer teleurgesteld. Echt een dikke kick, heerlijke melodie met een zomerse dromerige synth. Me gusta!
Wel een top plaatje
-
F
- 3 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
vind het nummer een beetje tegen vallen..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Best een aardig plaatje, heeft een lekkere zomerse feeling.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Na een paar keer luisteren, toch wel een lekker plaatje!