Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Analoxx schreef:
Squid schreef:
Code black zakt steeds verder af...


Explain?


In mijn ogen was de combinatie Bioweapon gewoon top en Code black zette met zijn eerste platen de Bioweapon lijn door. Zijn nieuwe platen zijn in mijn ogen veel commercieler/softer: kicks zijn zachter, hogere pitchkicks en leads die van progressive house zijn afgeleid. Nee sorry spreekt me gewoon niet aan.


Oké. Prima beargumenteerd! ;)
Vind persoonlijk wel iets hebben! je hebt wel gelijk dat het house invloeden heeft maar dat vind ik niet zo heel erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 04:15 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Code black zakt steeds verder af...


ik vind hem wel lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite

vind deze wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel vet eigenlijk.

Ik heb altijd een beetje iets tegen dit type vocals wat hierin gebruikt wordt, omdat het heel erg melodisch is terwijl bijvoorbeeld in dit midintro dat veel minder is. Direct na de climax is typisch zo'n moment wat ik bedoel zeg maar.

Voor de rest zit de track echt heel strak in elkaar en vind ik het heel fijn wegluisteren. Hopelijk blijft deze iets langer boeien dan Get Your Hands Up, want die vond ik eerst heel vet, maar met de release niet zo boeiend meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer, is denk ik de eerste van Code Black die me behoorlijk tegen valt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 16:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ik irriteer me zo aan mensen die nummers afkraken omdat het niet "hard" is. Ieder zen eigen smaak mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jammer, is denk ik de eerste van Code Black die me behoorlijk tegen valt :(


Bij mij is het andersom, eerste plaat van hem die me wat doet. Wellicht komt dat door de invloeden van Nitrouz, maar dit is toch best een lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 19:01 
 
Hardtraxxer

sudnimpact schreef:
Ik irriteer me zo aan mensen die nummers afkraken omdat het niet "hard" is. Ieder zen eigen smaak mensen!


Inderdaad iedereen zijn eigen smaak! Ben benieuwd of Code Black binnenkort een leuk album maakt of iets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sudnimpact schreef:
Ik irriteer me zo aan mensen die nummers afkraken omdat het niet "hard" is. Ieder zen eigen smaak mensen!


Als ze nummers 'afkraken' omdat ze het liever harder zien, is dat toch hun mening? Dus snap niet echt waar je nu heen wil met deze reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite

MLSounds schreef:
sudnimpact schreef:
Ik irriteer me zo aan mensen die nummers afkraken omdat het niet "hard" is. Ieder zen eigen smaak mensen!


Inderdaad iedereen zijn eigen smaak! Ben benieuwd of Code Black binnenkort een leuk album maakt of iets..


Hij komt morgen meteen greatest hits album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
sudnimpact schreef:
Ik irriteer me zo aan mensen die nummers afkraken omdat het niet "hard" is. Ieder zen eigen smaak mensen!


Als ze nummers 'afkraken' omdat ze het liever harder zien, is dat toch hun mening? Dus snap niet echt waar je nu heen wil met deze reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:09 
 
Hardtraxxer

Vond Visions ook goed hoor en deze ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:24 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
sudnimpact schreef:
Ik irriteer me zo aan mensen die nummers afkraken omdat het niet "hard" is. Ieder zen eigen smaak mensen!


Als ze nummers 'afkraken' omdat ze het liever harder zien, is dat toch hun mening? Dus snap niet echt waar je nu heen wil met deze reactie :P


Ik snap hem wel een beetje. Dan beoordeel je een artiest op wat die niet is. Als een artiest niet zo hard is en je wilt het wel hard dan is dat niet de artiest voor jou. Zijn er dan nog wel genoeg andere lijkt me :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:27 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ik snap hem wel een beetje. Dan beoordeel je een artiest op wat die niet is. Als een artiest niet zo hard is en je wilt het wel hard dan is dat niet de artiest voor jou. Zijn er dan nog wel genoeg andere lijkt me :innocent:


Zeker weten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

emmerick schreef:

Ik snap hem wel een beetje. Dan beoordeel je een artiest op wat die niet is. Als een artiest niet zo hard is en je wilt het wel hard dan is dat niet de artiest voor jou. Zijn er dan nog wel genoeg andere lijkt me :innocent:

Maar deze twee produceren nog enigszins van melodieus tot een wat harder nummer. Je kunt van te voren dus niet echt verwachten wat zo'n samenwerking op geleverd heeft. Dus dan kunnen ze toch na afloop concluderen dat ze het wat te soft vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:01 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Maar deze twee produceren nog enigszins van melodieus tot een wat harder nummer. Je kunt van te voren dus niet echt verwachten wat zo'n samenwerking op geleverd heeft. Dus dan kunnen ze toch na afloop concluderen dat ze het wat te soft vinden?


Yes, ieder heeft zijn eigen favoriete dj's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxx Newbie

Het is een nummer met een leuke melodie, leuke kicks etc maar het is gewoon redelijk soft idd. Dan zie ik mensen dingen als dat Code Black niet verder kan afzakken zeggen. Daar irriteer ik me aan:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

sudnimpact schreef:
Het is een nummer met een leuke melodie, leuke kicks etc maar het is gewoon redelijk soft idd. Dan zie ik mensen dingen als dat Code Black niet verder kan afzakken zeggen. Daar irriteer ik me aan:)


+1 maar dat is wel hun mening.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Echt een Zatox-kick, en dat is niet goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 22:49 
 
Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Echt een Zatox-kick, en dat is niet goed..


waarom niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 22:54 
 
Hardtraxx Addict

MacMichael schreef:
Echt een Zatox-kick, en dat is niet goed..


In de verste verte nog niet. Dit is gewoon een Code Black kick. Een Zatox kick heeft een hoger 'tokgehalte' om het zo maar te zeggen.
Ik snap ook niet echt waarom mensen dit een soft nummer vinden (als ik dat goed lees)? De kicks komen geen kracht tekort. De melodie met die synth klinkt dromerig, maar dit is toch geen softe track? Dan zeg ik er ook maar even bij dat ik dus niet bedoel dat dit een harde track is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 23:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijke drive dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 09:49 
 
Hardtraxxer

Citaat:
In de verste verte nog niet. Dit is gewoon een Code Black kick. Een Zatox kick heeft een hoger 'tokgehalte' om het zo maar te zeggen.
Ik snap ook niet echt waarom mensen dit een soft nummer vinden (als ik dat goed lees)? De kicks komen geen kracht tekort. De melodie met die synth klinkt dromerig, maar dit is toch geen softe track? Dan zeg ik er ook maar even bij dat ik dus niet bedoel dat dit een harde track is :P


Ik vind veel nummers van Code Black goed haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 15:09 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
emmerick schreef:

Ik snap hem wel een beetje. Dan beoordeel je een artiest op wat die niet is. Als een artiest niet zo hard is en je wilt het wel hard dan is dat niet de artiest voor jou. Zijn er dan nog wel genoeg andere lijkt me :innocent:

Maar deze twee produceren nog enigszins van melodieus tot een wat harder nummer. Je kunt van te voren dus niet echt verwachten wat zo'n samenwerking op geleverd heeft. Dus dan kunnen ze toch na afloop concluderen dat ze het wat te soft vinden?


ik had het ook niet over deze 2 producers specifiek maar meer in het algemeen. Ik moet trouwens mijn mening wel bijstellen want ik vind hem leuker klinken na een paar keer horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxxer

Citaat:
ik had het ook niet over deze 2 producers specifiek maar meer in het algemeen. Ik moet trouwens mijn mening wel bijstellen want ik vind hem leuker klinken na een paar keer horen :)


Tof te horen! haha :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks